Plan Carvajal med Jesé

13 år 3 måneder siden #13 af Dios
Besvaret af Dios på emne Plan Carvajal med Jesé
Problemet er faktisk ikke talenterne, trænerne etc. men fansene, klubbens historie, vores præsident og hans øje for markedsføring. Argumenterne som altid er imod talenterne er, at Real Madrid altid skal vinde, og hvert år altid skal spille med om 3-5 titler.
Men hvorfor har vi så travlt? Alle råber om kontinuitet, men i samme sætning, så forventer man resultater og smuk fodbold på dagen. Det er hele vores ideologi som skal omlægges.

Fansene på Bernabeú er så utilfredse med manglende resultater og titler, at de faktisk går fra den ene lappeløsning til den anden. Den eneste måde vi kan komme ud af den alvorlige interne krise er, at vi omlægger den struktur Perez har lagt for dagen. Det er ikke ensbetydende med Perez skal trække sig, men hans ideologi har tydeligvis ikke virket. Jeg husker ikke en præsident som har vundet færre titler end ham.

Hvorfor skal AVB knække halsen i Real Madrid, fordi han er for ung og erfaren? Handler det i bund og grund ikke om tillid og opbakning. Og er det overhovedet fedt, at en klub som Real Madrid skal gå i katolikkernes fodspor, når de vælger paver. Jo ældre desto bedre.

I bund og grund er jeg bare træt af og læse, at talenterne ikke er gode nok, eller vi absolut skal have de 25 bedste spillere i verden, for at holdet kan vinde. Det er direkte dumt, og pinligt faktisk. 3 af de 4 bedste klubber i Europa lige nu, er faktisk bygget op på deres talentarbejde, og faktisk så bliver det dyreste hold af de 4 betragtede som underdogs til titlen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Jaken, Henrik--

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #14 af MMM
Besvaret af MMM på emne Plan Carvajal med Jesé

Dios skrev: I bund og grund er jeg bare træt af og læse, at talenterne ikke er gode nok, eller vi absolut skal have de 25 bedste spillere i verden, for at holdet kan vinde. Det er direkte dumt, og pinligt faktisk. 3 af de 4 bedste klubber i Europa lige nu, er faktisk bygget op på deres talentarbejde, og faktisk så bliver det dyreste hold af de 4 betragtede som underdogs til titlen.

Der er en god sandsynlighed for at det nærmeste vi kommer en canterano i startopstilling mod Dortmund er Lopez, som først kom til klubben som 18-årig. Selv Perez må da begynde at overveje konsekvenserne af en sådan strategi.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved MMM.

• Plus Ultra
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #15 af Plus Ultra
Besvaret af Plus Ultra på emne Plan Carvajal med Jesé

Rubæk skrev: Det er ikke en kritik af dit indlæg, forsøger bare at få noget diskussion igang.

Og du har helt ret i det, du skriver. Mit indlæg er mest af alt ønsketænkning og det du opstiller, er realiteterne som de ser ud i RM i dag.

Jeg vælger den lette løsning og læner mig op af Dios' svar; altså at det er et spørgsmål om prioritering, og at klubben fortrækker resultater her og nu.

Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg selv er en del af problemet. Når jeg besøger Bernabeu, forventer jeg en fodboldopvisning af fineste karat og helst op til flere titler hvert år. Dette gør det selv sagt svært at give plads til talenterne, som næppe for det store ud af at komme ind i de sidste 20 minutter mod Celta Vigo og vi fører 4-1..

Dette er både en spændende, svær og nødvendig debat, hvor jeg ser frem til at læse I kyndige personers indspark. Jeg selv må tilstå, at jeg ikke ligger inde med løsningen.

13 år 3 måneder siden #16 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Plan Carvajal med Jesé
Flyttet til anden tråd.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, Jaken

13 år 3 måneder siden #17 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Plan Carvajal med Jesé

M_linding skrev: ...Det er netop værdierne, normerne, historien, Estadio Santiago Bernabeu , La Fabrica, den definerede spillestil (som findes men ikke praktiseres under Mourinho) og den stolthed som alle spillere bør ha', når de trækker i den hvide trøje.

Det er sådan vi kan være bedre end de andre - Ikke ved at købe f****** Gareth Bale og andre...!

---

Bare se hvordan man kan elske spillere som Callejon, Higuain, Ronaldo, Khedira, Ramos osv... Imens man river isg i håret over di Maria, Pepe, Coentrao, Benzema osv... Det hænger ikke altid sammen med, hvor godt eller dårligt de spiller, men måden de spiller på. Det er altid svært at være sur på Callejon, da han gør sit bedste og ELSKER den hvide trøje. Og det vil være det samme med andre canteranos - se bare Morata når han spiller.. Det er ikke kun noget værd på følelsesbarometret, der er titler værd, når tingene spidser til!

Og Mourinho... Meget kan man sige om manden, og jeg respekterer ham fuldt ud. Man han arbejder for Mourinho, og ikke for Real Madrid. Jeg skal være ærlig og sige, at jeg misunder Barcelonas fans for at have trænere som Pep og Tito, som de kan holde så meget af... Jeg savner en rigtig Real Madrid-træner:)

Jeg kunne ikke være mere enig, du rammer fuldstændig hovedet på sømmet. Det er smukt at læse :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Leveret af Kunena Forum