Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde

4 år 2 måneder siden #49 af Kiwes
​Valverde har alene ændret kampen for os - synes jeg. Og lidt Vini - og så smider han sådan en bold væk....
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #50 af Ramos4

DeLaRed post=149596 skrev: Imo ikke meget der overrasket iaften, spillere blir sparet, bredden er ikke stærk nok mod et hold som ATM, og pointene betyder intet.

Den største shocker for mig er nok at @Lars1991 påstår at Vallejo ikke gir straffe, fandme et vild holdning at have på et klokkeklart straffe ;D

​Der var overhovedet ikke straffe. Vallejo kommer til at træde på angriberen, men på et tidspunkt hvor han allerede er på vej ned på jorden og bolden er væk. Intet straffe der.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Fondo_Sur, El Siete

4 år 2 måneder siden #51 af Dragam

Kiwes post=149597 skrev: ​Valverde har alene ændret kampen for os - synes jeg. Og lidt Vini - og så smider han sådan en bold væk....

​Argh bob-bob, det har i ligeså høj grad været modrics boldfasthed. Men ja, han har da gjort et positivt indtryk, Valverde.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 2 måneder siden #52 af henrikcomn
Var det ikke Asensio der smed bolden væk før straffesparket?

4 år 2 måneder siden #53 af Elto92

4 år 2 måneder siden #54 af Dragam

henrikcomn post=149600 skrev: Var det ikke Asensio der smed bolden væk før straffesparket?

​Nej, Jovic...

4 år 2 måneder siden #55 af Kiwes
​Nå ja men vi havde nok alle set et nederlag komme. Rodrygo/Asensio/Lucas dumper i min bog. Jovic ja han er ude for skalaen. Godt indhop af Valverde og Modric.

4 år 2 måneder siden #56 af NadaMás
​Helt sikkert en dårlig kamp. 
Personlige fejl af varierende karakter af praktisk talt alle spillerne, og altid træls at tabe til lillebror.
På mange af Atleticos chancer skulle vi jo have punget op ved kassen mod Liverpool, men det bekymre mig ikke alverden. Reservespækket hold, og det er i og for sig hvad man kan forvente. Kæmpe forbedring med indskiftningerne, navnligt Fede - Han er virkelig farlig på dinstancen. 

4 år 2 måneder siden #57 af elle44
Bekymringen ligger alene i at vi får brudt vores momentum
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

4 år 2 måneder siden #58 af Lars1991
​Atletico vader i chancer, men det gør vi egentlig også når man så småt begynder at tælle dem. Synd Atletico ikke bliver straffet af deres uskarphed  men bliver reddet af dommeren. For det jo ikke engang fordi Lunin er ude i verdensklasse redninger, de afslutter bare skidt... Oblak har tilgengæld et par virkelig gode redninger.

Alt i alt fortjent nok over en hel kamp, men vi kunne sagtens have fået et point. 
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Lars1991.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 2 måneder siden #59 af Madridista02
Vinicius' bundniveau er så vanvittig lavt. Kan ikke holde ud at se på det. For satan det er ringe det han leverer i dag!!! Var ved at smadre alt omkring mig, af frustration. Asensio ligeså. Shit han er bare elendig.
Rigtig skuffende præstation af Camavinga, der tydeligt viser han kun er 19år. Han skal arbejde rigtig meget med at blive mere stabil og koncentrere sig mere om de simple ting. Som at tæmme en bold fx.
Valverde er bare dejlig. Han er så vanvittig dygtig.
Er egentlig også positivt overrasket over Vallejo og Lunin. De gør det rigtig fint synes jeg. Vallejo viser fin teknik, især i pasningsspillet. Det samme gør Lunin også. Han spillede den fint ud hver gang.

Jeg savner Pepe :(

4 år 2 måneder siden #60 af Kiwes

elle44 post=149605 skrev: Bekymringen ligger alene i at vi får brudt vores momentum

​Ancelotti har tydeligvis ikke samme bekymringer med den opstilling. For den vinder du sku ikke ude mod ATM med.

Leveret af Kunena Forum