Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde

4 år 2 måneder siden #61 af Bismo
Læser man indlæggene herinde, skulle man tro, vi havde tabt mesterskabet i aften. Totalt ligegyldig kamp. Tillykke til lillesøster. Forhåbentlig kan de sikre en 4. plads lol
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Kialpe, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #62 af DeLaRed

Ramos4 post=149598 skrev:

DeLaRed post=149596 skrev: Imo ikke meget der overrasket iaften, spillere blir sparet, bredden er ikke stærk nok mod et hold som ATM, og pointene betyder intet.

Den største shocker for mig er nok at @Lars1991 påstår at Vallejo ikke gir straffe, fandme et vild holdning at have på et klokkeklart straffe ;D

​Der var overhovedet ikke straffe. Vallejo kommer til at træde på angriberen, men på et tidspunkt hvor han allerede er på vej ned på jorden og bolden er væk. Intet straffe der.

​Men han skubber ham ho tydeligvis i ryggen inden alt det sker, med armen, det må man naturligvis ikke og er et tydeligt tegn på st Vallejo rækker ud efter manden fordi han kommer for sent. Straffe sparket var helt på sin plads, så længe reglen hedder st man ikke må bruge sine arme til at skubbe en modstander!

Donde está la biblioteca?

4 år 2 måneder siden #63 af Lars1991

DeLaRed post=149610 skrev:

DeLaRed post=149596 skrev: Imo ikke meget der overrasket iaften, spillere blir sparet, bredden er ikke stærk nok mod et hold som ATM, og pointene betyder intet.

Den største shocker for mig er nok at @Lars1991 påstår at Vallejo ikke gir straffe, fandme et vild holdning at have på et klokkeklart straffe ;D

​Der var overhovedet ikke straffe. Vallejo kommer til at træde på angriberen, men på et tidspunkt hvor han allerede er på vej ned på jorden og bolden er væk. Intet straffe der.

​Men han skubber ham ho tydeligvis i ryggen inden alt det sker, med armen, det må man naturligvis ikke og er et tydeligt tegn på st Vallejo rækker ud efter manden fordi han kommer for sent. Straffe sparket var helt på sin plads, så længe reglen hedder st man ikke må bruge sine arme til at skubbe en modstander!

Fair nok at synes at skubbet skal give straffe, jeg er uenig da jeg synes det en fair kropsduel. Men pointen er jo at det er fuldstændig underordnet da dommeren dømmer på kontakten på foden hvilket var de eneste billeder VAR gengav for ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 2 måneder siden #64 af DeLaRed

Lars1991 post=149611 skrev:

DeLaRed post=149610 skrev:

Fair nok at synes at skubbet skal give straffe, jeg er uenig da jeg synes det en fair kropsduel. Men pointen er jo at det er fuldstændig underordnet da dommeren dømmer på kontakten på foden hvilket var de eneste billeder VAR gengav for ham.

​Her skal jeg vaere aerlig at sige at jeg ikke ved hvilke billeder dommeren saa eller doemte ud fra, og er enig i at beroeringen paa foden ikke er straffe, men de langsomme gengivelser jeg saa, ser man tydeligt at vallejo gaar direkte efter manden og ikke bolden, og i den situation havde det kun gaaet med et decideret skulderskub, hvilket det ikke er, han tager faktisk fat i Carracso's armhule (vildt nok sted at faa fat) og skubber saa Carracso med fuld kraft ind i Militao, det skal give straffe spark i 100% af alle tilfaelde, det kan der slet ikke herske tvivl om. Men bedoemmer du kun ud fra beroering paa foden, saa er vi enige.

Donde está la biblioteca?

4 år 2 måneder siden #65 af Ramos4
Fornuftigt at spare spillere efter 120 minutters CL-semifinale. Regner bestemt med at vi ser Benzema i kamp igen næste runde.

Det handler om at holde spillerne varme, men uden at overanstrenge dem

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 2 måneder siden #66 af Daniel

Ramos4 post=149613 skrev: Fornuftigt at spare spillere efter 120 minutters CL-semifinale. Regner bestemt med at vi ser Benzema i kamp igen næste runde.

Det handler om at holde spillerne varme, men uden at overanstrenge dem

​Spot on! 

Carlo Ancelotti, Real Madrid og resten af spillerne skal udelukkende bedømmes på én kamp mere i indeværende sæson: Champions League-finalen. Gårsdagens El Derbi var en parentes i denne ligning. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, Mas

4 år 2 måneder siden #67 af Elto92
​Det jo ligesom at spille fifa med sin lille nevø, man lader ham vinde for det gør ham glad :D 

Ej men det stod klart fra start, at Real var kommet til wanda med en anden indstilling. 

Og jeg ved at Carlo og Pintus har planlagt hvordan spillerne skal doseres op til finalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 2 måneder siden #68 af Madridista02
Tror I, at Lunin får flere kampe den her sæson? Personligt håber jeg det. Han ser rigtig spændende ud synes jeg. Overrasket over hans teknik i pasningsspillet. Men omvendt tænker jeg også Ancelotti gerne vil holde Courtois til ilden, inden finalen..

Jeg savner Pepe :(

4 år 2 måneder siden #69 af Daniel

Madridista02 post=149637 skrev: Tror I, at Lunin får flere kampe den her sæson? Personligt håber jeg det. Han ser rigtig spændende ud synes jeg. Overrasket over hans teknik i pasningsspillet. Men omvendt tænker jeg også Ancelotti gerne vil holde Courtois til ilden, inden finalen..

​Courtois meldes tvivlsom til torsdagens kamp mod Levante, hvorfor vi med overvejende sandsynlighed allerede kommer til at se mere til Lunin i denne kamp.

Enig i dine ord om ham. Han fremstår dygtig, teknisk, med fødderne, fin i sine reaktioner/reflekser og ganske upåvirkelig - en moderne målmand om man vil. 

Leveret af Kunena Forum