Optakt: Cádiz – Real Madrid, LaLiga, 37. spillerunde

1 år 10 måneder siden #13 af madrid2000

Kiwes post=149843 skrev: ​Militao har nu givet væk 2 kæmpe chancer...hvis han fortsætter på den måde så ryger han på bænken næste sæson. Synd at han små småt begynder at smide en flot sæson væk.

​Det var det samme jeg tænkte. Han har været chokerende ringe de sidste 3-4 uger.
Jeg tror han skal oppe sig gevaldigt, ellers hedder midterforsvaret Alaba-Rüdiger.

Så dårlig som han er i øjeblikket, så foretrækker jeg Nacho i finalen i stedet for Militao.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Dragam, DeLaRed, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #14 af Kiwes
​Casemiro kan vi også skrive på listen over spillere der skal oppe sig gevaldigt næste sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #15 af DeLaRed
Det var kun et spørgsmål om tid før den her bagkæde kostede! Vallejo sover gevaldigt i timen og står og kigger fodbold istedet for at følge sin mand!

Nacho er jo helt Palle alene i verden i vores forsvar, resten af kollegaerne er gået på sommerferie!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #16 af Kiwes
​Lavede Militao lige en maveplasker og gav en friløber? 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #17 af Lars1991
Jeg missede lige ti minutter af halvlegen da jeg skulle finde en ny stream, men må bare sige jeg ikke forstår kritikken af Vallejo igen, igen :D han var lidt passiv ved målet, men der kommer heller ingen af midterforsvarene og bakker op. Derudover gør han det helt udemærket på en uvant plads.

Militao tilgengæld! Hold da kæft, manden er jo i frit fald. Casemiro, Mariano og Asensio har også været dårlige, men de kommer ikke ned på Militaos niveau. Tænk at man kan falde så meget i niveau. Bekymrende!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #18 af The European Super League
​Mærkeligt at blive klappet på banen ved kampstart men blive pibet på banen af publikum ved anden halvleg.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #19 af DeLaRed

Lars1991 post=149848 skrev: Jeg missede lige ti minutter af halvlegen da jeg skulle finde en ny stream, men må bare sige jeg ikke forstår kritikken af Vallejo igen, igen :D han var lidt passiv ved målet, men der kommer heller ingen af midterforsvarene og bakker op. Derudover gør han det helt udemærket på en uvant plads.

Militao tilgengæld! Hold da kæft, manden er jo i frit fald. Casemiro, Mariano og Asensio har også været dårlige, men de kommer ikke ned på Militaos niveau. Tænk at man kan falde så meget i niveau. Bekymrende!

​Du må næste gense halvvejen imorgen igen, hvis du ikke kan se hvad der er galt med Vallejo. Han har uden tvivl været banens dårligste!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #20 af madrid2000
​Mariano er på min top 10 over alle tiders hadespiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #21 af Lars1991

DeLaRed post=149850 skrev:

Lars1991 post=149848 skrev: Jeg missede lige ti minutter af halvlegen da jeg skulle finde en ny stream, men må bare sige jeg ikke forstår kritikken af Vallejo igen, igen :D han var lidt passiv ved målet, men der kommer heller ingen af midterforsvarene og bakker op. Derudover gør han det helt udemærket på en uvant plads.

Militao tilgengæld! Hold da kæft, manden er jo i frit fald. Casemiro, Mariano og Asensio har også været dårlige, men de kommer ikke ned på Militaos niveau. Tænk at man kan falde så meget i niveau. Bekymrende!

​Du må næste gense halvvejen imorgen igen, hvis du ikke kan se hvad der er galt med Vallejo. Han har uden tvivl været banens dårligste!


Ved ikke hvad jeg skal sige.. meget uenig :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #22 af Kiwes
​Okay Militao skal ikke spille finalen...ER DU GAL HAN ER RINGE!
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #23 af elle44
Det jo helt vildt hvor ringe Militao er, han skal virkelig ikke i nærheden af den finale. Hvordan kan man falde så meget i niveau?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #24 af DeLaRed
Luuuuunin! Fuck hvor fedt for ham!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce