Optakt: Cádiz – Real Madrid, LaLiga, 37. spillerunde

1 år 10 måneder siden #37 af Kiwes

Chamartin post=149867 skrev:

Kiwes post=149864 skrev: ​Øhh er kampen slut?
​Carvajal får også lige en 1'ener med på vejen for det kæmpe straffe han begår.

​Der er da ikke straffe. Carvajal er tydeligt først på bolden, og derefter brager Cadiz spilleren ind i ham. 

​Nu er jeg ikke dommer men. Jeg synes han kommer ALT for voldsomt ind i situationen. Han vinder bolden, men flæsker jo manden samtidigt.
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #38 af Dragam

elle44 post=149865 skrev:

Dragam post=149858 skrev:

elle44 post=149857 skrev: Spændende med Hazard.

​Synes du ? Han kan jo dårligt løbe...

​To be fair, så gik jeg ud og vandede tomaterne idet han kom ind, så mere spændende for mig var det så heller ikke. 

​Han er ihvertfald helt færdig på topplan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #39 af Fondo_Sur

Kiwes post=149864 skrev: ​Øhh er kampen slut?
​Carvajal får også lige en 1'ener med på vejen for det kæmpe straffe han begår.

​Han rammer bolden og Cadiz-spilleren løber ind i hans ben i et desparat forsøg på at få et straffespark. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #40 af DeLaRed

Kiwes post=149868 skrev:

Chamartin post=149867 skrev:

Kiwes post=149864 skrev: ​Øhh er kampen slut?
​Carvajal får også lige en 1'ener med på vejen for det kæmpe straffe han begår.

​Der er da ikke straffe. Carvajal er tydeligt først på bolden, og derefter brager Cadiz spilleren ind i ham. 

​Nu er jeg ikke dommer men. Jeg synes han kommer ALT for voldsomt ind i situationen. Han vinder bolden, men flæsker jo manden samtidigt.

​Synes det havde vaeret haardt at doemme farligt spil i den situation (for det er det eneste der kan doemmes for), han har benet haevet, men det er trods alt et stykke vaek fra manden, han rammer bolden rent, uden at Cadiz spilleren er i naerheden af at naa den, og rammer saa foerst manden bagefter. Synes egentlig det er fair nok doemt, det havde vaeret noget andet hvis han var gaaet igennem manden foerst for saa at naa bolden, men det er bolden foerst og manden bagefter...er dog enig i at det er en stor satsning saa sent i kampen.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #41 af Elto92
Jeg havde svært ved at se hele kampen men hold nu op Militao skuffer mig. Hvor spiller han elendigt.

Altså jeg har virkelig bange anelser mod finalen hvis han fortsætter (op til betis kampen) med det niveau der.

Og dejligt at se at vi imod atletico ude og nu Cadiz ude, mod ivrige hold der udmatter vores spillere, kan spare vores aller bedste eller trække dem ud i kampene.

Modsat Liverpool som døjer med fysiske problemer til deres bedste spillere og et liga program som kræver at de ikke bare kan spare dem. Det fantastisk! ​
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #42 af Fondo_Sur
Jep, Rüdiger kommer på det rette tidspunkt. Militao er stadig ung og upoleret, så det er fedt at have flere alternativer til næste sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #43 af Ramos4
Bør vi starte med Nacho og Alaba i finalen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #44 af henrikcomn

Ramos4 post=149874 skrev: Bør vi starte med Nacho og Alaba i finalen?

​Nej

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #45 af Elto92
En Militao der viser svaghedstegn, en alaba der først vender tilbage i kamp i sidste spillerunde..
Men det er vores tredje valg der spiller bedst lige nu. (Nacho)

Sikke en hovedpine carlo...
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #46 af DeLaRed

Ramos4 post=149874 skrev: Bør vi starte med Nacho og Alaba i finalen?

​Nacho er Mr. Consistency, han har været latterligt god de sidste 2 seasoner, så vi skal på ingen måde frygte at have ham med fra start mod Liverpool.

Problemet med at starte ham og Alaba sammen er at de er meget samme type i forsvaret, de kan mange af de samme ting, og at starte uden Militao betyder især at man mister en stor Force i luftrummet (imo hans absolutte spids kompetence), det gælder både ved hjørnespark/indlæg men også ved høje lange bolde.

Men at starte Militao i sin nuværende forfatning er et kæmpe sats imo, hvis msn ikke viste bedre skulle man tror at han havde fået en hjernerystelse for 6-8 uger siden, som ikke er blevet opdaget af lægestaben, for han ser pludselig ofte forvirret ud når bolden er omkring ham og hans reaktions evne er til tider ufattelig langsom, det ser virkelig ud som om spillet går for hurtigt til at hovedet kan følge med.

Så jeg synes personligt den er svær. Jeg tror dog vi ser Mili og Alaba spille fra start, og her er det så yderst vigtigt at Vallejo, Vazquez og Marcelo holdes så laaaangt væk fra græstæppet som muligt, for med en svagt spillende Militao, er det vigtigt at vi stiller med de stærkeste spillere omkring ham, og at de alle rammer deres top niveau på dagen.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce