Officielt: Mbappé forlænger med PSG til 2025

2 måneder 3 uger siden #13 af Sebberg
​En lille tilføjelse: Hvad med Son fra Spurs? 
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #14 af JesperThomsen
​Hvis det passer det som mor Mbappe siger med at kontrakterne var stort set ens, så vælger han vel ikke kun PSG pga. pengene - eller hvad?!

2 måneder 3 uger siden #15 af Kiwes

JesperThomsen post=150350 skrev: ​Hvis det passer det som mor Mbappe siger med at kontrakterne var stort set ens, så vælger han vel ikke kun PSG pga. pengene - eller hvad?!

​Jeg er 100% sikker på at hun er 110% fyldt med bullshit.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, Kimbo, JesperThomsen, Dragam, DeLaRed

2 måneder 3 uger siden #16 af Real HWL

JesperThomsen post=150350 skrev: ​Hvis det passer det som mor Mbappe siger med at kontrakterne var stort set ens, så vælger han vel ikke kun PSG pga. pengene - eller hvad?!

Altså hvis de tal som florere i medierne er rigtige, så får han jo omkring 5 milliarder på 3 år. Så jeg må tilslutte mig Kiwes, Mbappes mor er fyldt med lort.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

2 måneder 3 uger siden #17 af Raul7-2880

Sebberg post=150347 skrev: ​Puha, jeg synes sgu, den gør nas. Jeg har det lidt på samme måde som efter et gigantisk nederlag, hvor jeg dagen efter vågner med en altoverskyggende tristhed, så det her bliver mine deprimerende refleksioner.

Først og fremmest - jeg forstår ham ikke, og kæft hvor er jeg skuffet over det valg. Tænk, at han kan blive lokket til at fortsætte i den franske liga, når verdens største klub - som han desuden er 'fan' af - har jagtet ham i årevis. Muligheden for at spille med Karim, chancen for at vinde CL/Ballon D'or, udviklingspotentialet og cementeringen af at være verdens bedste. Det giver bare ikke mening, at han takker nej til det. Han har udtjent sin værnepligt i PSG. Alt omkring Mbappé og Real Madrid skreg på storhed, og det er over min fatteevne, at man kan blive overbevist til at sige nej til det.

Jeg synes, man med god grund kan være ekstremt skuffet over ambitionerne hos ham, men også at man - med udgangspunkt i alle rygterne - kan være rasende over det seneste år. Han har skidt på Real Madrid, og jeg håber, det kommer til at bide ham i røven. Det må jeg bare sige.

Men det hjælper os ikke nu, og det er dér, hvor jeg er mest frustreret: det sportslige. Mbappé var i min optik nøglen til endnu en årrække af voldsom Real Madrid-dominans. Jeg tror ikke, at der havde været nogen øvre grænse for, hvor mange mål den mand kunne score i klubben. Ikke med det spil og den indflydelse jeg så i de to kampe mod os. Når vi ikke har de famøse koncepttrænere, afhænger vi af gode grunde mere af individualisterne, og derfor var den transfer så fuldstændig altafgørende for Real Madrid de næste ti år.

Og hvad skal vi så nu? Den mest oplagte er vel Salah, hvis man vil hente en, der kommer op omkring det niveau ift. individuel klasse, men er der nogen på linjen, som kan fortælle mig, hvor god han egentligt er? Ville han brænde ligaen af? Alternativt taler folk om Nkunku, og han er da også spændende, men der er lidt one season wonder over ham. Der er bare ikke den helt oplagte signing, men så skal man måske i stedet sprede det ud og samtidig købe en god højreback? 

​Fuldstændig enig!
Den gør nas. Havde forestillet mig, at Mbappe var manden der ville slå hans store idol (Ronaldo) rekorder som han har efterladt i klubben.
Men vi må se fremad nu…
Håber at truppen har fuld fokus på kampen på lørdag og benytter denne farce som en motivationsfaktor.

2 måneder 3 uger siden #18 af henrikcomn
Som Marca skriver:
Han kunne have været den næste Cristiano eller Messi.
I stedet blev han den næste Neymar

2 måneder 3 uger siden #19 af Salix7

Dybbøl post=150348 skrev: Modsat mange andre af mine Madridistas kammerater herinde, vil jeg gerne hylde Florentino Perez. 

Jeg tager hatten af for hele hans måde at tacklen de sidste 3år med Mbappe. 

Synes han har spillet gamet som en vaskeægte gentleman. Jeg er som madridista utrolig stolt over hele hans tilgang med at vise respekt til PSG, Mbappe og sporten vi alle elsker. 

Jeg synes ikke at du har tabt ansigt hr. Perez. Tværtimod, så synes jeg du viser storhed og gentleman stil. Ligesom kongeklubben Real Madrid. 

Vi har vundet 35 mesterskaber og CHL 13 gange.

Nu vinder vi 35 mesterskaber og 13 CHL igen, uden Mbappe. 

Hala Madrid 

​Jeg er helt enig - Perez er uden sammenligning den bedste præsident i verden! Han er visionær, økonomisk ansvarlig og sætter aldrig noget eller nogen over klubben!
Derudover er han i en situation, hvor han ikke bare har en rig stat i ryggen, som hiver lidt milliarder op af tasken, hvis de lige mangler i budgettet eller en forhandling - kæmpe respekt for Perez!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

2 måneder 3 uger siden #20 af Dragam

henrikcomn post=150355 skrev: Som Marca skriver:
Han kunne have været den næste Cristiano eller Messi.
I stedet blev han den næste Neymar

​Det der bare ikke giver nogen mening for mig, er, at han ikke har tænkt specielt langsigtet... David Beckham og CR7 blev ikke 2 af de rigeste atleter i verden på deres fodbold-kontrakter - de blev det på den massive eksponering de fik via at spille i de 2 mest globalt eksponerede klubber, hvilket styrkede deres brand helt ekstremt - noget som Becks har forsat med at høste frugten af, efter han sluttede hans karriere, og det samme vil Cristiano også kunne gøre. Men hvem ser egentlig Mbappe spille? Udover franskmænd, og så lige nogle få champions league kampe (for de kommer jo ikke så langt) - det vil unægteligt gøre, at hans brand ikke bliver tilnærmelsesvis ligeså stærkt, som det ellers ville kunne være blevet. Så flere penge på kort sigt, men sandsynligvis færre penge set over hele livet.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Elto92

2 måneder 3 uger siden #21 af Salix7
Efter at have sovet på offentliggørelsen, som stadig gør nas, må jeg indrømme!

Vil det så give mening at hente CR7 eller Lewandowski til klubben? De vil give kvalitet og mål nu og her, og samtidig vil de købe os 2 sæsoner, inden vi henter Haaland for 150 mio €? (Hvis den klausul altså er rigtig i hans kontrakt med $hitty).

2 måneder 3 uger siden #22 af Dragam

Salix7 post=150368 skrev: Efter at have sovet på offentliggørelsen, som stadig gør nas, må jeg indrømme!

Vil det så give mening at hente CR7 eller Lewandowski til klubben? De vil give kvalitet og mål nu og her, og samtidig vil de købe os 2 sæsoner, inden vi henter Haaland for 150 mio €? (Hvis den klausul altså er rigtig i hans kontrakt med $hitty).

​Nej.

De ville skulle spille samme position som Benz, og vil du hellere droppe Benz for en af dem? Det er i bedste fald en sidegrade, snarere end en upgrade.

2 måneder 3 uger siden #23 af Salix7

Dragam post=150370 skrev:

Salix7 post=150368 skrev: Efter at have sovet på offentliggørelsen, som stadig gør nas, må jeg indrømme!

​Nej.

De ville skulle spille samme position som Benz, og vil du hellere droppe Benz for en af dem? Det er i bedste fald en sidegrade, snarere end en upgrade.

​Jeg vil på ingen måde droppe Benz, men tænkte om Benz kunne spille bag en af dem, da han alligevel ofte falder ned i banen fx i en 4-2-3-1 formation?

2 måneder 3 uger siden #24 af Dragam

Salix7 post=150371 skrev:

Dragam post=150370 skrev:

​Nej.

​Jeg vil på ingen måde droppe Benz, men tænkte om Benz kunne spille bag en af dem, da han alligevel ofte falder ned i banen fx i en 4-2-3-1 formation?

​Så vi reelt kun spillede med en 2 mands midtbane - en midtbane som vi har svært ved at have overtaget på selv med 3 mand? Ja, super god ide.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.