Officielt: Mbappé forlænger med PSG til 2025

2 måneder 3 uger siden #25 af Salix7

Dragam post=150372 skrev:

Salix7 post=150371 skrev:

Dragam post=150370 skrev:

Salix7 post=150368 skrev: Efter at have sovet på offentliggørelsen, som stadig gør nas, må jeg indrømme!

Vil det så give mening at hente CR7 eller Lewandowski til klubben? De vil give kvalitet og mål nu og her, og samtidig vil de købe os 2 sæsoner, inden vi henter Haaland for 150 mio €? (Hvis den klausul altså er rigtig i hans kontrakt med $hitty).

​Nej.

De ville skulle spille samme position som Benz, og vil du hellere droppe Benz for en af dem? Det er i bedste fald en sidegrade, snarere end en upgrade.

​Jeg vil på ingen måde droppe Benz, men tænkte om Benz kunne spille bag en af dem, da han alligevel ofte falder ned i banen fx i en 4-2-3-1 formation?

​Så vi reelt kun spillede med en 2 mands midtbane - en midtbane som vi har svært ved at have overtaget på selv med 3 mand? Ja, super god ide.

​Du har ret til at være bekymret, men må jeg minde dig om 11/12 sæsonen, hvor vi spillede med netop denne formation, blev det førstehold i verden til at samle 100 point i ligaen og samtidig scorede 121 mål? Så ja, jeg synes ideen kan være super god ;)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #26 af Dragam

Salix7 post=150375 skrev:

Dragam post=150372 skrev:

Salix7 post=150371 skrev:

Dragam post=150370 skrev:

Salix7 post=150368 skrev: Efter at have sovet på offentliggørelsen, som stadig gør nas, må jeg indrømme!

Vil det så give mening at hente CR7 eller Lewandowski til klubben? De vil give kvalitet og mål nu og her, og samtidig vil de købe os 2 sæsoner, inden vi henter Haaland for 150 mio €? (Hvis den klausul altså er rigtig i hans kontrakt med $hitty).

​Nej.

De ville skulle spille samme position som Benz, og vil du hellere droppe Benz for en af dem? Det er i bedste fald en sidegrade, snarere end en upgrade.

​Jeg vil på ingen måde droppe Benz, men tænkte om Benz kunne spille bag en af dem, da han alligevel ofte falder ned i banen fx i en 4-2-3-1 formation?

​Så vi reelt kun spillede med en 2 mands midtbane - en midtbane som vi har svært ved at have overtaget på selv med 3 mand? Ja, super god ide.

​Du har ret til at være bekymret, men må jeg minde dig om 11/12 sæsonen, hvor vi spillede med netop denne formation, blev det førstehold i verden til at samle 100 point i ligaen og samtidig scorede 121 mål? Så ja, jeg synes ideen kan være super god ;)

​Ja, det gik super godt mod alle de små hold, som vi smækkede stort... men hvordan gik det lige mod alle de store hold? Vi begyndte først at vinde trofæet med de store øre igen, da vi skiftede til en 3 mands midtbane.

2 måneder 3 uger siden #27 af Ramos4

Rygterne går på at Mbappe vil starte sit eget mediefirma og være den helt store entreprenør.

Lidt ala de store Amerikanske stjerner, der starter deres egne ting. Og ligesom vi ser med Piqué for den sags skyld.

Magten er stille og roligt ved at skifte fra klubberne til spillerne. Det ser vi også med flere og flere spillere, der løber deres kontrakter ned for selv at styre begivenhederne + kunne inkassere store penge.

Fagre nye verden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Ramos4. Begrundelse: *

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.