AS: Enighed mellem Real Madrid og Tchouaméni

1 år 9 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske AS...

Ifølge spanske AS er Real Madrid og Aurelíen Tchouaméni nu nået til enighed om en kontrakt og man skal dermed blot have de sidste detaljer på plads med Monaco.

Real Madrid har været langt fremme i forhandlingerne med Monaco, men har fået modspil af statsejede Paris SG, som med UEFAs stiltiende accept kører deres helt eget regelsæt og blot kan plukke penge fra deres famøse pengetræ i baghaven og derfor har man kunnet tilbyde over 100 millioner € for Tchouaméni.

Den franske midtbanespiller skal dog være indstillet på at fortsætte karrieren i den spanske hovedstad og derfor forhandler Real Madrid og Monaco nu om en pris, som kan tilfredsstille begge parter og det kan blandt andet betyde, at Real Madrid overtager de skattemæssige forhold, som knytter sig til et køb af Tchouaméni. Her skal man nemlig betale en ekstra skat, idet Monaco fungerer som skattely og det betyder, at Real Madrid indvilger i at betale yderligere 20 millioner € for spilleren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #2 af Raul-Madrid
Nu har jeg set en del kampe med ham plus de standard YouTube klip man selvfølgelig også skal se.

Jeg vil sige jeg ikke forstår al den hype omkring ham - han er da en fin nok spiller - men det jo nok mere fordi der ikke er andre gode spiller på positionen end at det er fordi han er så fandes god - så hellere beholde Casemiro og bruge Valverde, Cama eller Alaba der i nødstilfælde - han er bare ik de penge værd og især ikke når vi ikke mangler en til den plads.

Brug de 80-100 mill på en god højre kant eller Angriber!

Udover det så skal vi have en angriber som kan tag over for Benzema når han er færdig om 1 års tid og ikke en som ikke engang er speciel god og nok aldrig bliver det - Gabriel Jesus!

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #3 af Lars1991

Raul-Madrid post=151280 skrev: Nu har jeg set en del kampe med ham plus de standard YouTube klip man selvfølgelig også skal se.

Jeg vil sige jeg ikke forstår al den hype omkring ham - han er da en fin nok spiller - men det jo nok mere fordi der ikke er andre gode spiller på positionen end at det er fordi han er så fandes god - så hellere beholde Casemiro og bruge Valverde, Cama eller Alaba der i nødstilfælde - han er bare ik de penge værd og især ikke når vi ikke mangler en til den plads.

Brug de 80-100 mill på en god højre kant eller Angriber!

Udover det så skal vi have en angriber som kan tag over for Benzema når han er færdig om 1 års tid og ikke en som ikke engang er speciel god og nok aldrig bliver det - Gabriel Jesus!


Jeg er faktisk enig. Har ikke været så imponeret de få gange jeg har set ham. Men det kun youtube-klip og imod Danmark. Så jeg har også noget tillid til klubben og alle dem der kan lide ham. At de bare har set noget jeg ikke lige har set, for det _er_ jo meget lidt jeg har set.

En fremtidsmidtbane med Valverde, Cama og ham her er også noget jeg ikke ligefrem er begejstret af. De alle 3 relativt langt fra Modrics og Kroos' teknik og pasningsevner. Det lidt skræmmende ikke at have mindst én at den slags spiller på midten. Camavinga har måske potentialet til at kunne nå derhen som den eneste, men tror aldrig rigtig han bliver den type but who knows.

Men hellere en spiller for meget ind end en spiller for lidt. Og hvis vi rygtet er rigtigt om at vi har små 300 miliioner euro at købe for, så skidt da med det ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #4 af Dybbøl
Jeg frygter også en 3mands midtbane med denne her uge franskmand, Valverde og Camavinga at der simpelthen er alt for meget power og ikke nok “hjerne”. Synes at én af de 3 pladser brude være en med et godt overblik, rolig på bolden, fandens god teknik og er hurtig i kombinationerne. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #5 af Raul-Madrid
Jeg syntes jeg ser rigtigt meget fodbold og meget forskelligt - men jeg savner altså lidt en spiller som Alonso, Pirlo agtige spillere som bare kan slå en monster aflevering gennem hullerne eller bare lange - det ved jeg godt Kroos også er super til - men føler ikke rigtigt han gider det så meget mere så måske vi hellere skulle begynde at lede efter sådan en type - det ville ihvertfald passe godt modt med en Cama og Valverde.

Og ja Højrekant er bare så vigtigt- husker ikke vi har haft en god højre kant siden tja Figo og så kort Robben som var super god men for ofte skadet desværre

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #6 af El_Juan

Raul-Madrid post=151289 skrev: Jeg syntes jeg ser rigtigt meget fodbold og meget forskelligt - men jeg savner altså lidt en spiller som Alonso, Pirlo agtige spillere som bare kan slå en monster aflevering gennem hullerne eller bare lange - det ved jeg godt Kroos også er super til - men føler ikke rigtigt han gider det så meget mere så måske vi hellere skulle begynde at lede efter sådan en type - det ville ihvertfald passe godt modt med en Cama og Valverde.

Og ja Højrekant er bare så vigtigt- husker ikke vi har haft en god højre kant siden tja Figo og så kort Robben som var super god men for ofte skadet desværre

​Typer som disse er vel efterhånden næsten en uddød race, synes jeg. Kroos er en af de få tilbage af slagsen. Synes i højere grad nu man ser mere fysiske, dynamiske og hurtige boks-til-boks-spillere. Jeg kan sgu ikke lige sådan umiddelbart komme på særlig mange af Alonso-Pirlo-slagsen, udover Kroos.

Ikke engang Sandro Tonali vil jeg betegne som en decideret ny Pirlo, men snarere en blanding af Pirlo og Gattuso. 

Ellers er tendensen vel også lidt, at sætte en offensiv midtbanespiller ned som 6'er. Vi har set det med Eriksen, som først af Conte og nu hos Brentford er flyttet længere tilbage på banen. Af andre danske spillere jeg lige kan komme i tanke om er Christian Nørgaard. Han blev ligeledes omskolet fra offensiv midt og flyttet længere tilbage, nærmest som en klassisk argentinsk 5er.

Hvad er der tilgængeligt af højre wings, udover dem vi allerede har (Asensio, Rodrygo, Vazquez)? Antony (Ajax), Yeremi Pino (Villarreal), Raphinha (Leeds), Serge Gnabry (Bayern), Mohamed Salah (Liverpool), Riyah Mahrez (Man City), Bukayo Saka (Arsenal), Jadon Sancho (Man United), Hakim Ziyech (Chelsea) og Jarrod Bowen (West Ham) er vel de mest nævneværdige. Hvem kunne være interessant der?

Hælder til, at man enten henter en af de nævnte, en decideret højre wing, eller en anden angriber, f.eks. Darwin Nunez, Nkunku, Victor Osimhen eller Jonathan David, mere som en anden-angriber, eller højre wing som spiller mere centralt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #7 af El_Juan
​Det kommer tættere på. Seneste tweet fra Fabrizio Romano:

Real Madrid are getting closer to signing Aurelién Tchouaméni. Talks are progressing well with AS Monaco, after verbal agreement on personal terms. #RealMadrid  Negotiations will continue in the next hours - Real Madrid sources are now increasingly confident.

Jeg synes det er en stærk signing. Du har fire topklasse centerbacks i Alaba, Militao, Nacho og Rudiger. Seks topklasse midtbanespillere i Kroos, Modric, Camavinga, Valverde, Casemiro og Tchouaméni. Hvor Alaba kan fill in både på venstrebacken og på den centrale midtbane. Du har fire stærke backs i Mendy, Alaba, Carvajal og Odriozola. Om muligt med Fran Garcia og Lucas Vazquez som backups.

Med Rudiger og Tchouaméni laver man to topklasse signings, som forstærker truppen yderligere, her og nu og til fremtiden. Så mangler man bare en ny angriber og/eller en højrekant (alt efter hvad man vil med Asensio). Bredden er stærkere på midtbanen og i forsvaret. Med Tchouaméni i hus skal offensiven blot finpudses.'

Jeg er optimist, selv uden Mbappe.




Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madrid1998, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #8 af Kiwes
​For mig er det prisen der kommer til at afgøre om det er en god handel eller ej. Han er en ganske habil spiller, hverken mere eller mindre. Han er ung og fysisk stræk, men ingen Modric på bolden. Han kan selvfølgelig nå at bygge meget på hans spil endnu. Jeg vil have det stramt med at give 80 mil for ham. Men det er måske også mere et udtryk for at han er eftertragtet, for jeg synes ikke han er så meget værd.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #9 af madrid2000

Kiwes post=151295 skrev: ​For mig er det prisen der kommer til at afgøre om det er en god handel eller ej. Han er en ganske habil spiller, hverken mere eller mindre. Han er ung og fysisk stræk, men ingen Modric på bolden. Han kan selvfølgelig nå at bygge meget på hans spil endnu. Jeg vil have det stramt med at give 80 mil for ham. Men det er måske også mere et udtryk for at han er eftertragtet, for jeg synes ikke han er så meget værd.

​I 2010 havde han kostet 30. I 2022 koster han 80. Sådan er markedet i dag. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #10 af Kiwes

madrid2000 post=151296 skrev:

Kiwes post=151295 skrev: ​For mig er det prisen der kommer til at afgøre om det er en god handel eller ej. Han er en ganske habil spiller, hverken mere eller mindre. Han er ung og fysisk stræk, men ingen Modric på bolden. Han kan selvfølgelig nå at bygge meget på hans spil endnu. Jeg vil have det stramt med at give 80 mil for ham. Men det er måske også mere et udtryk for at han er eftertragtet, for jeg synes ikke han er så meget værd.

​I 2010 havde han kostet 30. I 2022 koster han 80. Sådan er markedet i dag. 

​Ja, det er jo nok bare sådan det er. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #11 af DeLaRed

Kiwes post=151295 skrev: ​For mig er det prisen der kommer til at afgøre om det er en god handel eller ej. Han er en ganske habil spiller, hverken mere eller mindre. Han er ung og fysisk stræk, men ingen Modric på bolden. Han kan selvfølgelig nå at bygge meget på hans spil endnu. Jeg vil have det stramt med at give 80 mil for ham. Men det er måske også mere et udtryk for at han er eftertragtet, for jeg synes ikke han er så meget værd.

​Jeg er delvist enig, synes ogsaa 80mio er en meget hoej pris at give for Tchuameni paa nuvaerende tidspunkt, for mit vedkomne er det er pris man betaler for en spiller der gaar direkte i start 11'eren. Men hvis Real ikke har andre end ham i kikkerten som konkurrent til Casemiro, saa vil jeg hellere have de koeber ham end at de ikke goer...der blir nu ogsaa snakket om op til 100mio (grundet noget skatte vaerk i Monaco som Real vil betale) og det synes jeg sku er i overkanten, naar man kigger paa hvad man ellers kan faa for de penge, det ville vaere nok til en back-up 6'er, en back-up HB og saa stadig have penge tilbage.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #12 af mohbar
​Hold da op hvor fylder Tchouameni meget på den bane. Han kan sagtens gå hen og blive den der udgør balancen på vores hold. Alle pengene værd!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce