AS: Enighed mellem Real Madrid og Tchouaméni

4 år 1 måned siden #13 af Real HWL
​Fabrizio Romano med ny opdatering, de kommer hyppigere og hyppigere nu. Feelings are more then optimistic on Real side for Tchouameni, as reported tonight. Work in progress.
Tik tok....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #14 af Lukita
Please, ikke noget "tik tok/tac", ham den spanske journalist der blev ved med at skrive det angående Mbappé handlen kan stikke sine tic tacs op i røven.. lad os få en nyhed når der står Comunicado Oficial på realmadrid.com :D

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 1 måned siden #15 af 9eren
Han endte faktisk med at være en af de første lang tid før nyheden kom på plads, ikke at tro på sine egne rygter om Mbappe til Madrid og sin tik tak tilgang.

PSGs sports direktør sagde også kort tid før dette. Derfra begyndte jeg også at miste troen på skiftet.

Men Tchouameni er altså en anden sag. Mbappe handlen har været dicideret umulig fordi han er blevet presset for så mange side af og har egentligtaget fået en kontrakt som han aldrig får på nogen måde i Madrid.

Og at han er gået med til det show, viser bare at han ikke er en af de drenge der skal satses på. For jeg håber at klubben på ingen måde bruger en eneste centimo på et Mbappe skifte. Skal vi have Mbappe skal det være gratis. Jeg vil hellere se Real Madrid fortsat med at scoute det unge marked som de har haft en del held med set på Vini og Rodrygo.

Men journalisterne skal ikke betale prisen for et fejlet skifte. Som det blev sagt i lyden af la liga igår og som de fleste af os ved, er journalisterne som regelt fans af spansk fodbold og et enkelt hold. Så de ligger naturligvis også et pres på at fremme disse nyheder på transfer skifte. Men i bund og grund er det Mbappes skyld alene at et transfer ikke kom igennem. Han lod sig drive af Khelaifi og arabiske olie penge samt den franske præsident.

Men kig på PSG nu, som madridista dk jo sagde flere gange på twitter at vi havde fortjent at ryge ud til osv, står med en størrer udredning end vi gør. Dette inkludere jo ikke engang Messi, Ramos som jo niveau mæssigt også er dalet ret meget. Der går hvert fald 4-5 år før de kan kører en CL sejr hjem endnu. Mbappe har skudt sig selv i foden så det batter ved at blive, han kan nyde sine penge dog!

4 år 1 måned siden #16 af NadaMás

9eren post=151318 skrev: Men kig på PSG nu, som madridista dk jo sagde flere gange på twitter at vi havde fortjent at ryge ud til osv, står med en størrer udredning end vi gør. Dette inkludere jo ikke engang Messi, Ramos som jo niveau mæssigt også er dalet ret meget. Der går hvert fald 4-5 år før de kan kører en CL sejr hjem endnu. Mbappe har skudt sig selv i foden så det batter ved at blive, han kan nyde sine penge dog!

​Er helt med på at der er nogle aldrende herre i PSG, men syntes også at de langt henne af vejen er dækket godt ind med ungdom.
Ramos og Messi tror jeg begge højner deres niveau i forestående sæson - Ramos jo været meget skadet, men begyndte at komme tilbage mod slutningen af sæsonen. Messi har spillet i ét spillesystem hele sit liv, men trods det har han gjort det ganske godt i Paris - Mon ikke han kun ligger endnu mere på næste sæson.

Jeg tror sgu at de bliver regnet som top 5 favoritter år efter år. Nu må vi se.
Håber dog virkelig at Mbappé ikke får mere end et pr. franske ligatitler. 

4 år 1 måned siden #17 af Dios

Dybbøl post=151286 skrev: Jeg frygter også en 3mands midtbane med denne her uge franskmand, Valverde og Camavinga at der simpelthen er alt for meget power og ikke nok “hjerne”. Synes at én af de 3 pladser brude være en med et godt overblik, rolig på bolden, fandens god teknik og er hurtig i kombinationerne. 

Mulighederne er mange med Tchouaméni kontra Casemiro. Ikke, at han på nogen måder er på Casemiro's niveau endnu, men med Tchouaméni så kan man jo gå med Kroos som "6'er" Tchouaméni og Valverde foran ham. Så bliver Alonso, Pirlo og Jorginho rollen jo opfundet på ny. Ikke at man skal, men det er netop det man kan med Tchouaméni modsat Casemiro, som altid er dårlig på bolden, og derfor bliver han skudt frem, og oftest vores forreste mand på midtbanen i opbygningsfasen.
Tchouaméni er alle pengene værd af den grund Casemiro forhåbentlig bliver skubbet væk fra start 11'eren. Bare se Casemiro's kamp imod Japan, hvor Neymar til sidst slår armene ud efter ham, fordi han blev ved med at smide elendige bolde frem.

Jeg er helt enig i, at der skal mere hjerne og overlegen teknik på den midtbane, men her synes jeg Bellingham er interessant på sigt. Han har nemlig den hjerne og overlegende teknik, om end han stadig er utrolig ung.
Det hele handler om udvikling. Jeg synes Camavinga har det tekniske og faktisk en god spiller til at spille bolden frem. Valverde derimod skal udvikles lidt på det område, selvom jeg ikke synes han er Casemiro dårlig på bolden. Hans drive og fart med bolden redder ham tit.
Valverde er for alvor ved at slå sit navn fast, og Camavinga skal lige have nogle sæsoner endnu som udviklingsspiller i skyggen af Modric og Kroos, så tror jeg vi er utrolig tæt på det perfekte, hvis vi tager med, at Modric desværre snart er fortid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 1 måned siden #18 af 9eren
Marca skriver “a punto” med Tchouameni!

Det varer ikke længe gutter.

Vamos

4 år 1 måned siden #19 af Kiwes
​Godt den bliver lukket tidligt, så bliver det spændende hvem den næste vi kaster os over bliver. Forhåbentlig noget offensivt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

4 år 1 måned siden #20 af zizou21
​Prisen er sat til + EUR 100m. (med bonusser)

Puha det er mange penge! 

Men velkommen til Tchouaméni ! 

Hala

4 år 1 måned siden #21 af Kiwes
​Aurelien Tchouameni to Real Madrid, HERE WE GO!
@FabrizioRomano

Paris Saint-Germain were ready to offer more than Real Madrid for Tchouaméni but he only wanted Madrid.
@FabrizioRomano

100mil er godt nok mange penge - men alene det at PSG bliver sat til vægs gør det, det hele værd.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, mohbar

4 år 1 måned siden #22 af mohbar
​Virkelig vigtigt med Tchouameni. Både sportsligt men satme også en vigtig sejr mod PSG og Mbappe der virkelig ønskede at få spilleren til PSG og spiller dumsmarte overfor Laliga med bemærkning om at La liga er på lavt niveau osv.

Fryd fryd for Mbappe og Qatar!!!
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved mohbar.

4 år 1 måned siden #23 af El_Juan
​F***ing stærk signing! Har sagt det før, og siger det nu igen: Det er stærkt transfervindue so far. Midterforsvaret og den centrale midtbane er yderligere oprustet og forstærket med Rüdiger og Tchouaméni. Altså, måske har PSG Mbappe, men de ikke et midterforsvar med Alaba, Rüdiger, Militao og Nacho, samt en central midtbane med Tchouaméni, Casemiro, Modric, Kroos, Valverde og Camavinga. Det er kvalitet over hele linjen lige der, både i start-11eren og på bænken!

4 år 1 måned siden #24 af Bismo
Fedt at han selv har presset på for at komme til Madrid! Håber han får en lang succesfuld karriere i klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Leveret af Kunena Forum