Sikker sejr i sidste opgør på San Mamés
CristianoRonaldo skrev:
Dios skrev: Lopez står fantastisk, men han er langtfra Casillas niveau, når han vel og mærke er på toppen. Vi mangler Casillas, hvis vi skal vinde Chl. Casillas har langtfra været i topform denne sæson, og langtfra god nok, men vi skylder ham trods alt den tillid, og det kan kun være en win-win, hvis vi får Casillas tilbage i topform.
Lopez lukkede ingen mål ind, og er derfor ikke på niveau med Casillas. Det må være den eneste måde man kan forstå det.
Ja, hvis man går i 4 b, og er ramt af lockouten. Du tror ikke der er en grund til, han er blevet kåret til verdens bedste målmand 5 år i træk, eller han har været fast mand og kaptajn for Real Madrid og Spanien i rigtig mange år.
Lopez er en fantastisk keeper, og har kun lavet få fejl indtil videre, men der er en grund til, at Casillas bliver betegnet som den bedste målmand nogensinde. Og kan vi få ham tilbage i topform, så er det det eneste rigtige.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
For det er da utroligt hvor meget holdet har forbedret sig, ændret attitude og ikke gået ned med flaget hvis de er kommet bagud. Måske er det kun mig, men det så jeg ikke da Casillas stod.
Kan godt lide Casillas, men jeg kan sagtens forstå mourinho mht lopez situationen. Indtil lopez laver store fejl eller lign, så er han altså foretrukken, sådan er det med målmænd.
Man kan så vente og se om Casillas bare går ind på det spanske landshold ved næste kamp, jeg tror valdes er på igen.
Desuden har jeg ikke een eneste gang, mens Diego Lopez har spillet, tænkt at "arj, der havde Casillas gjort det bedre".
Måske du helt konkret kan specificere Dios, hvorfor du mener, at det er afgørende for Chl succes, at Casillas kommer tilbage i målet? Altså udover det argument med, at han har været verdens bedste i de sidste 5 sæsoner. Et argument, der udover at være rigtigt, ikke rigtigt kan bruges til noget i dag, efter min mening.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Målmandens samarbejde med forsvaret er dog for vigtigt i de sidste kampe til, at det levner muligheder for Casillas.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg mener også at Lopez har været fremragende, jeg har altid anset ham som en topklasse målmand, så jeg havde heller ikke forventet andet. Målet han lukker ind på Riazor kan man dog godt tilskrive ham en smule, det så ikke ret godt ud. Men udover det så har han været fejlfri, og det svarer jo til at sætte en angriber af der konsekvent banker mål ind. Jeg tror dog helt bestemt Iker er at finde i startopstillingen fra starten af næste sæson, primært grundet hans status i klubben, og fordi fansene ikke accepterer andet. Det er han også nødt til for at bevare sin landsholdsplads. Komisk på en måde, at man taler om at Iker muligvis er nødt til at søge væk fra klubben for at spille på landsholdet, han har vel gennem de sidste 10 år været en af de eneste spillere i Europa der kan betegnes som værende urørlig, både for klub og land.
Jeg håber dog allerede han er tilbage mod Dortmund, jeg ved hvad han står for, og kan levere, så jeg stoler fuldt ud på Iker. Men det sker ikke.
- Madridista hasta la muerte
- Senior bruger
-
Dios skrev:
CristianoRonaldo skrev:
Dios skrev: Lopez står fantastisk, men han er langtfra Casillas niveau, når han vel og mærke er på toppen. Vi mangler Casillas, hvis vi skal vinde Chl. Casillas har langtfra været i topform denne sæson, og langtfra god nok, men vi skylder ham trods alt den tillid, og det kan kun være en win-win, hvis vi får Casillas tilbage i topform.
Lopez lukkede ingen mål ind, og er derfor ikke på niveau med Casillas. Det må være den eneste måde man kan forstå det.
Ja, hvis man går i 4 b, og er ramt af lockouten. Du tror ikke der er en grund til, han er blevet kåret til verdens bedste målmand 5 år i træk, eller han har været fast mand og kaptajn for Real Madrid og Spanien i rigtig mange år.
Lopez er en fantastisk keeper, og har kun lavet få fejl indtil videre, men der er en grund til, at Casillas bliver betegnet som den bedste målmand nogensinde. Og kan vi få ham tilbage i topform, så er det det eneste rigtige.
Der er nemlig en grund til, at Casillas er blevet kåret til den bedste fem år i streg. Nemlig at Juventus blev tvangsnedrykket til Serie B - ellers havde Buffon siddet på den endnu. ;-)
- Storken
- Gæst
-
Det lyder muligvis som en dårlig joke, men det er ikke helt usandsynligt, hvis Mourinho vælger at blive i Real Madrid i næste sæson. Jeg nægter at tro, at Casillas vil stille sig tilfreds med en bænkplads fremadrettet.
Det passer også fint, når nu Barca får en åbning med salget af Valdes :)
Storken skrev: Det ville også være en smuk gestus af Mourinho at give Casillas en sidste kamp inden han sælges til sommer ;-)
Det lyder muligvis som en dårlig joke, men det er ikke helt usandsynligt, hvis Mourinho vælger at blive i Real Madrid i næste sæson. Jeg nægter at tro, at Casillas vil stille sig tilfreds med en bænkplads fremadrettet.
Ja man kan vel ikke udelukke, at du kan få ret...
Hvis det bliver tilfældet at Mourinho fortsætter, må vores ledelse være ca. lige så kompetent som Brøndby IF's.
- Morientes2012
- Gæst
-
- Xabi14
- Gæst
-
Storken skrev: Det ville også være en smuk gestus af Mourinho at give Casillas en sidste kamp inden han sælges til sommer ;-)
Jeg går ud fra, at du ikke mener det der seriøst, men nu har jeg efterhånden læst et utal af forskellige brugere, på forskellige fora snakke om respektløs behandling af Casillas og, at det er på Mourinhos personlige agenda at skubbe Iker Casillas ud af holdet.
I december måned bliver Casillas bænket i et par kampe og Mourinho udtaler "Adán está mejor que Casillas".
Det er på ingen måde tilfældet, men Mourinho vil enten straffe Casillas eller vække stoltheden i ham og tvinge ham til at finde bedre præstationer frem efter en halvskidt foreløbig sæson. Da Casillas så selvfølgelig har fået sin plads igen, losser superklodsen Arbeloa ham på hånden. Uheldigt, Adán er rystende usikker og man henter López ind, som står fremragende! Han er rutineret, meget sikker og bedre end Casillas i feltet. (indlæg osv.)
Skal man så sætte Diego López af nu, hvor han spiller godt (så sent som i går!), holdet fungerer i de kampe de skal fungere i og vi er i en meget afgørende fase af sæsonen, "bare" fordi Casillas normalt er en bedre målmand og er en vigtig figur i klubben? Hvis Casillas er ægte klubmand må han arbejde stenhårdt til træning resten af sæsonen og gøre sig fortjent til kampe, på træningsbanen. Så længe López gør det så godt som han gør, er det altså svært for alvor at finde argumenter for at han skal sættes af. Jeg ved ikke med jer, men jeg ser ikke Real Madrids træninger.
Til sommer kan han så begynde at overveje sin situation, men lur mig om ikke han er førstevalg ved sæsonstart, uanset om Mourinho er ved roret.