Optakt: Almería – Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

3 år 11 måneder siden #49 af Kiwes
​Jeg synes også det er lidt voldsomt de rotationer Ancelotti har valgt til sæsonens første kamp. Jeg havde kørt den lidt mere konservativ med kun en af Militao og Alaba ude og en af Casemiro, Kroos og Modric.
Følgende bruger(e) sagde tak: doven, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #50 af DeLaRed
Vi skaber som saadanne nok af chancer, omend kun 1-2 af dem var "store", men med lidt held saa kunne der sagtens have staaet 1-2 til Real.

Toni var virkelig ringe de foerste 25min, men spiller sig langsomt ind i kampen.

Tchou er god paa bolden, og vil tydeligvis gerne frem paa banen, MEN det skaber kaempe huller paa vores midtbane, hvor vi i flere situationer ser Nacho paa banens sidste 4.del stoppe et kontra, netop fordi der ikke er nogen 6'er. Synes han er fejlplaceret i alt for mange situationer, og saa er jeg personligt ikke glad for hans lunteri i tilbageloebene, han loeber aldrig over 75% naar modsatnderen har bolden, det er det stik modsatte af hvad vi saa fra Cama sidste season, som kaempede reover ud af bukserne i hver kamp.

Rudi sejlede ogsaa i kampens start, synes dog han viser gode takter i det opbyggende spil (tydelig forskel fra hvad vi kender fra Mili), men han mangler stadig en del foer han er helt paa plads i den bagkaede.

Benz har ogsaa mistet nogle nemme bolde, som om han ikke er helt 100% idag.

Hvis vi fortsaetter saadanne offensivt i 2. halvej saa burde der ligge et par maal til Real.

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #51 af 9eren
Rodrygo skal ind tidligt i denne her kamp

3 år 11 måneder siden #52 af DeLaRed

Kiwes post=153117 skrev: ​Jeg synes også det er lidt voldsomt de rotationer Ancelotti har valgt til sæsonens første kamp. Jeg havde kørt den lidt mere konservativ med kun en af Militao og Alaba ude og en af Casemiro, Kroos og Modric.

​Enig...men egentlig meget sjovt at der nu er en anden afdeling af Madridista's der faar det de forlangte i sidste season.

3 år 11 måneder siden #53 af The European Super League

9eren post=153119 skrev: Rodrygo skal ind tidligt i denne her kamp

Rodrygo er ikke i truppen

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, DeLaRed

3 år 11 måneder siden #54 af Kiwes

DeLaRed post=153120 skrev:

Kiwes post=153117 skrev: ​Jeg synes også det er lidt voldsomt de rotationer Ancelotti har valgt til sæsonens første kamp. Jeg havde kørt den lidt mere konservativ med kun en af Militao og Alaba ude og en af Casemiro, Kroos og Modric.

​Enig...men egentlig meget sjovt at der nu er en anden afdeling af Madridista's der faar det de forlangte i sidste season.

​Lad os lige komme op i gear før vi begynder at skifte et halvt hold :)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #55 af 9eren

The European Super League post=153121 skrev:

9eren post=153119 skrev: Rodrygo skal ind tidligt i denne her kamp

Rodrygo er ikke i truppen

​i dont care, han skal ind
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved 9eren.

3 år 11 måneder siden #56 af Lars1991
​Hårdt at skifte Camavinga ud, synes lidt det Ancelotti taktisk der brugte ham forkert. Han skal ikke ligge som 10'er, det han ikke letbenet og teknisk nok til.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 11 måneder siden #57 af DeLaRed
Enig, han led også under at både Kroos og Tchou ikke havde den bedste første halvej.

3 år 11 måneder siden #58 af elle44

Lars1991 post=153125 skrev: ​Hårdt at skifte Camavinga ud, synes lidt det Ancelotti taktisk der brugte ham forkert. Han skal ikke ligge som 10'er, det han ikke letbenet og teknisk nok til.

​synes egentlig bare han havde en under middel kamp, og så med et gult kort oveni synes jeg det var ok. 

3 år 11 måneder siden #59 af zizou21
​Rudiger har virkeligt set dårlig ud. 

Hala

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #60 af Brylle
​Tchouameni har noget som kan blive sindssygt vigtigt i fremtiden. Han spiller meget gerne fremad og det er både langt og kort i mellemrum. Der er godt med fejl, og der skal nok komme flere, men sådan må det være. Det er det som kan åbne op for en mere offensiv midtbane og være med til at skabe flottere fodbold når man ikke skal trække to ekstra midtbanespillere med ned for at kunne skabe en kamp. 

Leveret af Kunena Forum