Optakt: Almería – Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

3 år 11 måneder siden #97 af DeLaRed
BTW, var det et vink med en vognstang fra Ance's side til Asensio idag, han har ikke brugt ham i de 2 foerste kampe i seasonen, selv med Rodrygo skadet idag?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #98 af Kiwes

DeLaRed post=153167 skrev: BTW, var det et vink med en vognstang fra Ance's side til Asensio idag, han har ikke brugt ham i de 2 foerste kampe i seasonen, selv med Rodrygo skadet idag?

​Hvis det var, så glæder jeg mig til at se hvem vi køber. 

3 år 11 måneder siden #99 af DeLaRed

Kiwes post=153168 skrev:

DeLaRed post=153167 skrev: BTW, var det et vink med en vognstang fra Ance's side til Asensio idag, han har ikke brugt ham i de 2 foerste kampe i seasonen, selv med Rodrygo skadet idag?

​Hahahaha, der blir sku ikke koebt nogen, vi har jo Ceballos ;-)

Donde está la biblioteca?

3 år 11 måneder siden #100 af Kiwes

DeLaRed post=153169 skrev:

Kiwes post=153168 skrev:

​Hahahaha, der blir sku ikke koebt nogen, vi har jo Ceballos ;-)

​R.I.P
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 11 måneder siden #101 af Kiwes
​For mig står det helt klart at vi i næste kamp skal have en midtbane der hedder Casemiro, Kroos og Valverde. Modric er slet ikke mødt op til sæson start - det var han i øvrigt heller ikke i preseason. Og så lad os se Hazard bag Benz og Vini. Ja det gør ikke højre siden bedre, men det er der sku intet der kan alligevel.

3 år 11 måneder siden #102 af The European Super League

Kiwes post=153168 skrev:

Nej nej nu bliver du grådig. Det er ikke nok at gå af med Isco, Bale, Jovic og Asensio. Vi skal også af med Rodrygo, Vázquez og Ceballos før vi kan købe 1 offensiv.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Leveret af Kunena Forum