Manchester United-bud på 30 millioner € for Asensio

3 år 9 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse...

Ifølge spansk presse er Manchester United ikke færdige med at byde på Real Madrid-spillere.

Således skal de engelske Europa League-deltagere have afgivet et formelt bud på 30 millioner € for Marco Asensio, der har kontraktudløb næste sommer.

Den offensive kantspiller har sommeren igennem været sat i forbindelse med en lang række klubber, men om handlen bliver en realitet er et åbent spørgsmål, idet Carlo Ancelotti som udgangspunkt ikke er indstillet på at afhænde flere spillere, uden at få erstatninger hentet ind.

I sæsonens første tre officielle kampe har Asensio blot været brugt i 7 minutter, som kom i den seneste udekamp mod Celta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #2 af Raul-Madrid
Hvis det er rigtigt så skal han da bare afsted ? jeg har simpelthen svært ved at tro de vil betale så meget for ham.

Kan dog hellere ikke forstå hvorfor han vil dertil - Case kan jeg godt forstå han for en start plads og kan gøre en stor forskel.

Ikke så sikker på Marco kan det dog.

RAUL!!!!

3 år 9 måneder siden #3 af nono

3 år 9 måneder siden #4 af Thomaskjensen
Man har lov at håbe det bliver en realitet.

Disclaimer :) jeg ikke helt indsat i United og alle deres spillere ud over Rasford, Eriksen, Lindelöf og CR7 i angrebet.

Men generelt om Asensio kan komme ind på venstre kanten og foran eller ved siden af Eriksen, så kan han bidrage med en masse. Begge har et hårdt skud som modstanderne bliver nød til at forholde sig til, og med Casemiro bag dem kan de komme ret langt frem, som burde give plads til en spiller som Rasford eller CR7.

Asensio er desuden ret god til at lave indlæg i begge sider, både de tidlige og ved baglinjen, så jo jeg forstår godt at han vil til United, og han kan vel lige så godt få spilletid inden VM, for Perez har tydeligvis fortalt at Carlo IKKE skal bruge ham.

Måske rygter, men manden har fået 7 minutter...

3 år 9 måneder siden #5 af El Siete

Raul-Madrid post=153621 skrev: Hvis det er rigtigt så skal han da bare afsted ? jeg har simpelthen svært ved at tro de vil betale så meget for ham.

Kan dog hellere ikke forstå hvorfor han vil dertil - Case kan jeg godt forstå han for en start plads og kan gøre en stor forskel.

Ikke så sikker på Marco kan det dog.

​30M er jo et greb i lommen for de engelske klubber, det er jo stukket helt af for dem. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 9 måneder siden #6 af El Siete
​Sælger vi ham og muligvis Mariano, så bliver det jo pludselig panisk de sidste dage i markedet. Synes man skal sende begge videre, men det han nu været bedre at gøre det i juli måned :D 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

3 år 9 måneder siden #7 af Ramos4
Sælg sælg sælg.

Men så betyder det også at vi SKAL hente en forstærkning. Truppen er godt nok tynd ellers.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 9 måneder siden #8 af El Siete
​Guardiola insinuerer igen at Bernardo Silva ikke er glad i City, sååå afsted med Asensio og et hurtigt bud på ham? Selvom han skulle have en forkærlighed for Barcelona. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved El Siete.

3 år 9 måneder siden #9 af Kiwes
Sælg. Hvis vi ikke har tænkt os at købe ind til pladsen, så burde Arribas fint kunne erstatte ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 9 måneder siden #10 af El_Juan
​Det er en kæmpe and og kommer ikke til at ske.
Uniteds førsteprioritet nu er Antony. Det er åbenlyst. Glipper han, så er Gakpo den næste på listen, ikke Asensio.
Sorry, not gonna happen 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

3 år 9 måneder siden #11 af El_Juan

Kiwes post=153629 skrev: Sælg. Hvis vi ikke har tænkt os at købe ind til pladsen, så burde Arribas fint kunne erstatte ham.

Selvfølgelig skal Arribas ikke erstatte Asensio.
Hvis Asensio ryger, så skal der forstærkninger til udefra. Ikke en Castilla-spiller, som i øvrigt primært gør sig som offensiv midtbanespiller, som en typisk 10'er.​

3 år 9 måneder siden #12 af -#7-
​Jeg tænker også umiddelbart at det er fordi United vil presse Ajax til at acceptere et bud på Antony. Men skulle det ske at man bytter Asensio for Bernardo Silva, så har transfervinduet vel egentlig været helt fornuftigt, trods virakken omkring Mbappe. 

DC19

Leveret af Kunena Forum