Manchester United-bud på 30 millioner € for Asensio
3 år 9 måneder siden #13
af Ramos4
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Besvaret af Ramos4 på emne Manchester United-bud på 30 millioner € for Asensio
Enig, men skulle det ikke ske (og let's be honest - it's not) så har det sgu været endnu et sløjt vindue.-#7- post=153632 skrev: Jeg tænker også umiddelbart at det er fordi United vil presse Ajax til at acceptere et bud på Antony. Men skulle det ske at man bytter Asensio for Bernardo Silva, så har transfervinduet vel egentlig været helt fornuftigt, trods virakken omkring Mbappe.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
3 år 9 måneder siden #14
af Jona
Besvaret af Jona på emne Manchester United-bud på 30 millioner € for Asensio
Tjah ved ikke hvad jeg skal syntes. Asensio scorede alligevel 10 mål i ligaen sidste sæson. Jeg siger ikke han er god nok til en startplads men medmindre man investere stort i Bernardo Silva eller nkunku kan jeg ikke se hvilken offensiv erstatning som er realistisk og gir mening.
Mener ihvertfald ikke man skal sælge ham for 30 og købe en spiller som f.eks mahrez eller gnabry (som nogen rygter har meldt) da jeg ikke tror de vil gøre det et hak bedre end asensio og som sikkert vil koste det dobbelte.
Har det lidt med asensio som med ceballos (som jeg dog har fået et bedre øje til på det seneste)
Nej de er ikke gode nok til startplads i RM men medmindre man ville sprænge banken på en verdensklasse spiller kan jeg ikke se grunden til at skille sig af med dem.
Jeg mener bare chancen for at vi bruger flere penge end vi solgte for på en spiller der ikke er bedre er stor
Mener ihvertfald ikke man skal sælge ham for 30 og købe en spiller som f.eks mahrez eller gnabry (som nogen rygter har meldt) da jeg ikke tror de vil gøre det et hak bedre end asensio og som sikkert vil koste det dobbelte.
Har det lidt med asensio som med ceballos (som jeg dog har fået et bedre øje til på det seneste)
Nej de er ikke gode nok til startplads i RM men medmindre man ville sprænge banken på en verdensklasse spiller kan jeg ikke se grunden til at skille sig af med dem.
Jeg mener bare chancen for at vi bruger flere penge end vi solgte for på en spiller der ikke er bedre er stor
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved Jona.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
3 år 9 måneder siden #15
af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Manchester United-bud på 30 millioner € for Asensio
God ide at sælge Asensio og Mariano hvis vi så var sikre på at Perez ville hente noget offensiv power..
men det sker ikke! Shit et sløjt vindue!
men det sker ikke! Shit et sløjt vindue!
3 år 9 måneder siden #16
af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Manchester United-bud på 30 millioner € for Asensio
Arribas har spillet på kanten flere gange og gør sig rigtig fint derude. Han kan SAGTENS erstatte ham. Selvfølgelig hvis der er en stjerne derude som er muligt at få, go get him - jeg tvivler dog.El_Juan post=153631 skrev:
Selvfølgelig skal Arribas ikke erstatte Asensio.Kiwes post=153629 skrev: Sælg. Hvis vi ikke har tænkt os at købe ind til pladsen, så burde Arribas fint kunne erstatte ham.
Hvis Asensio ryger, så skal der forstærkninger til udefra. Ikke en Castilla-spiller, som i øvrigt primært gør sig som offensiv midtbanespiller, som en typisk 10'er.
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved Kiwes.