Optakt: Celtic- Real Madrid, Champions League, 1. kamp
Ingen backup for Benzema.
Læg dertil at Ancelotti vælger at holde Mendy på backen.
Mah gawds.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Let’s see. Med Benzema ude får han nu en reel chance igen. Godt nok på en helt uvant plads.
Synes det er fint at modric giver hvad han har i 60 min, og så bliver hvilet - han er jo ikke ung længere.Ramos4 post=154125 skrev: Truppen er bare tynd altså. Modric holder kun 65 minutter. Valverde kan ikke spille på midten, fordi han er nødt til at spille fløj.
Mah gawds.
Men resten... omg indeed...
Jaja, det er nødvendigt at dosere Modric kræfter, det er jeg med på - men jeg mener bare det er uhensigtsmæssigt at have en "tvungen" udskiftning hver kamp.Dragam post=154127 skrev:
Synes det er fint at modric giver hvad han har i 60 min, og så bliver hvilet - han er jo ikke ung længere.Ramos4 post=154125 skrev: Truppen er bare tynd altså. Modric holder kun 65 minutter. Valverde kan ikke spille på midten, fordi han er nødt til at spille fløj.
Mah gawds.
Men resten... omg indeed...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og nu ved jeg godt jeg ligger mig selv for had her paa siden, men nok saa meget som Thcou bliver rost (hvilket naturligvis er fortjent) saa mangler han stadig utrolig meget i det defensive spil, han er tydeligvis ude af position i flere situationer, hvilket aabner et kaempe hul foran feltet (om det er en ny taktik fra Ance, vides ikke, men holdkammeraterne er tydeligvis ikke vandt til at det omraade som Case daekkede nu er helt aabent). Ydermere, og aller vaerst, saa er han vanvittig sloev i tilbageloebene, hver gang bolden er spillet forbi ham saa lunter han hjem, ofte saa naar selveste Kroos hjem til eget felt foer Thcou, det er simpelthen ikke godt nok!!!
Donde está la biblioteca?
Ja undskyldninger har der vaeret nok af de seneste 3 seasoner ;-)Fondo_Sur post=154126 skrev: “Han er færdig på top plan”
Let’s see. Med Benzema ude får han nu en reel chance igen. Godt nok på en helt uvant plads.
Donde está la biblioteca?
baggins post=154110 skrev: Det er noget lort at miste Benzema, jeg håber Iker Bravo kan noget :p
Men ud over det syntes jeg Kroos tvivlere skal gennemse første halvleg igen.
Du får sgu ikke folk til at ændre mening om Kroos, uanset hvordan han spiller :D
Igen: nu må vi se.DeLaRed post=154130 skrev:
Ja undskyldninger har der vaeret nok af de seneste 3 seasoner ;-)Fondo_Sur post=154126 skrev: “Han er færdig på top plan”
Hans uden tvivl største problem har været hans skader. Og dernæst at han blev slået af sin position af Vinicius. Det er ikke nemt at være Hazard, men med den teknik han besidder kan han sagtens være produktiv.
- Brylle
- Gæst
-
Lidt ærgerligt at man så ikke har holdt vores backup bare lidt i gang i de første kampe.
Jeg er enig i din kritik af touch... han mangler en del for at lukke hullerne, som casemiro gjorde det.DeLaRed post=154129 skrev: Der mangler intentistet i Reals spil, forhaabentlig ser vi det fra 2. halvejs start. Men ud over det saa er der ogsaa bare for mange spillere der individuelt ikke rammer dagen, Fede har i situationer lignet Mendy paa bolden, Mendy har lignet...ja sig selv, Kroos faar ikke nok ud af hans spids kompetencer i pasnings spillet, Alaba har vaeret uskarp i afleveringerne, og nu er vores angreb helt skaev-vredet med Eden der bare loeber rundt og laver Eden-ting ;-)
Og nu ved jeg godt jeg ligger mig selv for had her paa siden, men nok saa meget som Thcou bliver rost (hvilket naturligvis er fortjent) saa mangler han stadig utrolig meget i det defensive spil, han er tydeligvis ude af position i flere situationer, hvilket aabner et kaempe hul foran feltet (om det er en ny taktik fra Ance, vides ikke, men holdkammeraterne er tydeligvis ikke vandt til at det omraade som Case daekkede nu er helt aabent). Ydermere, og aller vaerst, saa er han vanvittig sloev i tilbageloebene, hver gang bolden er spillet forbi ham saa lunter han hjem, ofte saa naar selveste Kroos hjem til eget felt foer Thcou, det er simpelthen ikke godt nok!!!
No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!