Optakt: Celtic- Real Madrid, Champions League, 1. kamp

3 år 8 måneder siden #61 af Ramos4
Truppen er bare tynd altså. Modric holder kun 65 minutter. Valverde kan ikke spille på midten, fordi han er nødt til at spille fløj.

Ingen backup for Benzema.

Læg dertil at Ancelotti vælger at holde Mendy på backen.

Mah gawds.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #62 af Fondo_Sur
“Han er færdig på top plan”

Let’s see. Med Benzema ude får han nu en reel chance igen. Godt nok på en helt uvant plads.

3 år 8 måneder siden #63 af Dragam

Ramos4 post=154125 skrev: Truppen er bare tynd altså. Modric holder kun 65 minutter. Valverde kan ikke spille på midten, fordi han er nødt til at spille fløj.

Mah gawds.

​Synes det er fint at modric giver hvad han har i 60 min, og så bliver hvilet - han er jo ikke ung længere.

Men resten... omg indeed...

3 år 8 måneder siden #64 af Ramos4

Dragam post=154127 skrev:

Ramos4 post=154125 skrev: Truppen er bare tynd altså. Modric holder kun 65 minutter. Valverde kan ikke spille på midten, fordi han er nødt til at spille fløj.

Mah gawds.

​Synes det er fint at modric giver hvad han har i 60 min, og så bliver hvilet - han er jo ikke ung længere.

Men resten... omg indeed...

​Jaja, det er nødvendigt at dosere Modric kræfter, det er jeg med på - men jeg mener bare det er uhensigtsmæssigt at have en "tvungen" udskiftning hver kamp.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 8 måneder siden #65 af DeLaRed
Der mangler intentistet i Reals spil, forhaabentlig ser vi det fra 2. halvejs start. Men ud over det saa er der ogsaa bare for mange spillere der individuelt ikke rammer dagen, Fede har i situationer lignet Mendy paa bolden, Mendy har lignet...ja sig selv, Kroos faar ikke nok ud af hans spids kompetencer i pasnings spillet, Alaba har vaeret uskarp i afleveringerne, og nu er vores angreb helt skaev-vredet med Eden der bare loeber rundt og laver Eden-ting ;-)

Og nu ved jeg godt jeg ligger mig selv for had her paa siden, men nok saa meget som Thcou bliver rost (hvilket naturligvis er fortjent) saa mangler han stadig utrolig meget i det defensive spil, han er tydeligvis ude af position i flere situationer, hvilket aabner et kaempe hul foran feltet (om det er en ny taktik fra Ance, vides ikke, men holdkammeraterne er tydeligvis ikke vandt til at det omraade som Case daekkede nu er helt aabent). Ydermere, og aller vaerst, saa er han vanvittig sloev i tilbageloebene, hver gang bolden er spillet forbi ham saa lunter han hjem, ofte saa naar selveste Kroos hjem til eget felt foer Thcou, det er simpelthen ikke godt nok!!!

Donde está la biblioteca?

3 år 8 måneder siden #66 af DeLaRed

Fondo_Sur post=154126 skrev: “Han er færdig på top plan”

Let’s see. Med Benzema ude får han nu en reel chance igen. Godt nok på en helt uvant plads.

​Ja undskyldninger har der vaeret nok af de seneste 3 seasoner ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

3 år 8 måneder siden #67 af Lars1991

baggins post=154110 skrev: Det er noget lort at miste Benzema, jeg håber Iker Bravo kan noget :p

Men ud over det syntes jeg Kroos tvivlere skal gennemse første halvleg igen.

Du får sgu ikke folk til at ændre mening om Kroos, uanset hvordan han spiller :D

3 år 8 måneder siden #68 af Fondo_Sur

DeLaRed post=154130 skrev:

Fondo_Sur post=154126 skrev: “Han er færdig på top plan”

​Ja undskyldninger har der vaeret nok af de seneste 3 seasoner ;-)

​Igen: nu må vi se. 

Hans uden tvivl største problem har været hans skader. Og dernæst at han blev slået af sin position af Vinicius. Det er ikke nemt at være Hazard, men med den teknik han besidder kan han sagtens være produktiv. 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 8 måneder siden #69 af Brylle
​Jeg er spændt på at se hvad planen så har været hvis Benzema blev skadet siden man ikke havde et behov for at gardere sig. Det må vi jo se nu hvor de også har fået lov til at snakke om det i pausen.

Lidt ærgerligt at man så ikke har holdt vores backup bare lidt i gang i de første kampe.

3 år 8 måneder siden #70 af Dragam

DeLaRed post=154129 skrev: Der mangler intentistet i Reals spil, forhaabentlig ser vi det fra 2. halvejs start. Men ud over det saa er der ogsaa bare for mange spillere der individuelt ikke rammer dagen, Fede har i situationer lignet Mendy paa bolden, Mendy har lignet...ja sig selv, Kroos faar ikke nok ud af hans spids kompetencer i pasnings spillet, Alaba har vaeret uskarp i afleveringerne, og nu er vores angreb helt skaev-vredet med Eden der bare loeber rundt og laver Eden-ting ;-)

Og nu ved jeg godt jeg ligger mig selv for had her paa siden, men nok saa meget som Thcou bliver rost (hvilket naturligvis er fortjent) saa mangler han stadig utrolig meget i det defensive spil, han er tydeligvis ude af position i flere situationer, hvilket aabner et kaempe hul foran feltet (om det er en ny taktik fra Ance, vides ikke, men holdkammeraterne er tydeligvis ikke vandt til at det omraade som Case daekkede nu er helt aabent). Ydermere, og aller vaerst, saa er han vanvittig sloev i tilbageloebene, hver gang bolden er spillet forbi ham saa lunter han hjem, ofte saa naar selveste Kroos hjem til eget felt foer Thcou, det er simpelthen ikke godt nok!!!

​Jeg er enig i din kritik af touch... han mangler en del for at lukke hullerne, som casemiro gjorde det.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 8 måneder siden #71 af mohbar
​Hvad gjorde Militao galt siden det blev ham og ikke Mendy?

3 år 8 måneder siden #72 af Artatj
Det så ud til at være en skade... 

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Artatj. Begrundelse: Rettelse
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Leveret af Kunena Forum