Optakt: Celtic- Real Madrid, Champions League, 1. kamp
Dragam post=154169 skrev:
Scorede Hazard ? Den må jeg have overset...Fondo_Sur post=154167 skrev: Hahaha, Dragam 0 - Hazard 1.
Han behøver ikke at score imod dig, du åbenbart god for et selvmål :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Enig, Modric har mere brug for pausen.Bismo post=154174 skrev: Underligt at han ikke tager Kroos eller Modric ud i stedet for Tchou
Fordi de kontrollere kampen perfektBismo post=154174 skrev: Underligt at han ikke tager Kroos eller Modric ud i stedet for Tchou
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Fair du synes det. Faktum er dog stadig at han sætter en mand, noget du har postuleret ikke var muligt, og at han lagde en assist. Jeg er ikke fan af Hazard, jeg har jo nærmest ikke set ham spille, men jeg er træt af når folk kører agendaer på bestemte spillere og nærmest håber de gør det dårligt, blot for at få ret.Dragam post=154165 skrev:
Det bliver kun en assist, fordi modric laver en genialitet... jeg synes IKKE Hazard laver den rigtige aflevering.elle44 post=154162 skrev:
Når man kan svine spillere til for at gøre det skidt, kan man vel også rose dem når de gør det godt. Han sætter jo en mand og lægger en assist.Dragam post=154158 skrev:
Mjah... nu fik modric lavet en genialitet, men hazard burde have spillet vini dybt med set samme, så havde han været igennen og alene med målmanden...elle44 post=154153 skrev: Hazard så da ok ud der
Men ja, super lavet af modric.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Madrid1998
- Platin bruger
-