Optakt: Real Madrid – Mallorca, LaLiga, 5. spillerunde

3 år 10 måneder siden #109 af Kiwes
Kampens badebold bliver svær. Hazard eller banen...hmm?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #110 af mohbar
​Ohno Asensio er mega sur hahahaha

Ruuuuudigerrrrrrrr!

3 år 10 måneder siden #111 af Zyconith

Kiwes post=154379 skrev: Kampens badebold bliver svær. Hazard eller banen...hmm?

Rodrygo viste lige at banen ikke er problemet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 10 måneder siden #112 af Kiwes

Zyconith post=154381 skrev:

Kiwes post=154379 skrev: Kampens badebold bliver svær. Hazard eller banen...hmm?

Rodrygo viste lige at banen ikke er problemet.

​Det ændre godt nok ikke på at det er pinligt at banen ligner parken :s
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Dragam

3 år 10 måneder siden #113 af DeLaRed
Rudigeeeer!!!

Donde está la biblioteca?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 10 måneder siden #114 af Brylle

Higuain99 post=154377 skrev: Vidst rimelig tydeligt, at det er Rodrygo, og ikke Hazard, som skal prøves i Benzemas fravær.

​Han har virkelig gjort det godt derinde må man sige. Fantastisk drev når han vender inde mellem alle de spillere. Spørgsmålet er hvor man helst vil have Valverde i så fald

3 år 10 måneder siden #115 af Lars1991
​​Jeg lagde mærke til et skift i Rodrygos mentalitet at some point i sidste sæson. Han begyndte. at blive meget mere udfordrende og initiativrig. Han spillede tit meget anonyme kampe før det. Men han begyndte at spille mere som Vini. Det var ikke en success fra start af. Fordi hans initiativer og udfordringer endte meget tit i boldtab. Men det altså sådan man udvikler sig, og jeg synes vi ser et eksempel på det i dag. Både med Vini og Rodrygo. For gud, hvor var de begge ringe i rigtig lang tid. Men de bliver ved med at prøve, og pludselig lykkedes det, og så ligger den i kassen. Der er en målrettethed og ukuelighed over dem. Og det giver mig håb for Rodrygo.

Og dét synes jeg står i kontrast til Hazard præstation i dag. Han gør jo mange fine ting, gode førstegangsafleveringer, hopper over bolden så den ryger hen til en spiller i bedre position etc. Men der mangler noget bid i hans præstation. Han prøver at drible én gang og bliver taklet. Det fint han bliver taklet, det ikke problemet. Det gør man som offensiv spiller når man udfordrer. Jeg synes problemet er at ikke tager mere ansvar og initiativ. Der mangler noget målrettethed i hans præstation i aften.
Sidste redigering: 3 år 10 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, elle44, The European Super League

3 år 10 måneder siden #116 af DeLaRed

Brylle post=154376 skrev:

DeLaRed post=154370 skrev:

Brylle post=154366 skrev:

DeLaRed post=154363 skrev:

Brylle post=154359 skrev:

elle44 post=154351 skrev:

DeLaRed post=154349 skrev: Ceballos driblet forbi 2 gange på 10sek af samme spiller, ideen omkring at han er god defensiv er helt hen i vejret!

​Hold nu op med den evige rant altså, det var jo tydeligt han var træt til sidst. Og nej det har ikke været kønt idag, alt for mange berøringer og boldtab, helt enig, men vi har fattet det. 

​Præstationen på Ceballos er ligegyldigt. Der er lavet en plan inden kamp med minuttal og det hele og så skal der bare trykkes send. Så forudsigeligt. Det er det samme når Rodrygo sætter 3 mand og laver en assist. Så skal han kritiseres for at det er efter minut 60. Samme system med Mendy, Hazard, Kroos mfl… Og det er ikke bare én bruger

Præcis samme besked du også sender ud hver uge, dejligt vi alle sammen holder os til planen ;-)​

​Jeg har aldrig sendt den i tidligere uger. Beklager.

​Fair nok, ikke ordret, men her er et af dine indlæg fra Celtic kampen ;-)

”​Til det sidste: Det handler nok bare om at kigge forbi de indlæg. Ærgerligt for niveauet desværre.”

​Det var i tirsdags. I dag er det søndag. I morgen er det mandag og dermed en ny uge. Gør jeg det igen fra i morgen så kan man sige at det er i “tidligere uger”. Men desværre for dig er det i den samme uge. God søndag.

​Klassisk svar fra en Ceballos fan ;-) ….Lige over!

Donde está la biblioteca?

3 år 10 måneder siden #117 af Dragam

Brylle post=154384 skrev:

Higuain99 post=154377 skrev: Vidst rimelig tydeligt, at det er Rodrygo, og ikke Hazard, som skal prøves i Benzemas fravær.

​Han har virkelig gjort det godt derinde må man sige. Fantastisk drev når han vender inde mellem alle de spillere. Spørgsmålet er hvor man helst vil have Valverde i så fald

​Hvis Rodrygo er på toppen, så tænker jeg Valverde på højrekanten, selvom jeg helst vil have ham liggende på midten sammen med Modric, og Touch bag dem.

3 år 10 måneder siden #118 af El Siete
​Håber bare Rodrygo fortsætter og vi ser en vild udvikling og et gennembrud som Vinicius havde sidste sæson.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Ramos4

3 år 10 måneder siden #119 af Dragam

El Siete post=154388 skrev: ​Håber bare Rodrygo fortsætter og vi ser en vild udvikling og et gennembrud som Vinicius havde sidste sæson.

​Han har ihvertfald teknikken og blikket for spillet der skal til :)

3 år 10 måneder siden #120 af Thomaskjensen
@Zyconith, ja Kroos er den mest stabile i dag igen, men jeg ville have en forandring. Ikke stabilitet, men vildskab og energi. Så jeg ville ikke have Kroos ud fordi han spillede dårligt.

@DeLaRed, skrev jeg ikke at han lavede fejl? Jo for satan, han satte ikke en en fod rigtigt og var Isco^10, men helveeeede en energi :) Jeg er stadig ikke vild med ham, han er stadig ikke i nærheden god nok til RM, ikke engang som reserve, men vilje DET har han.

Dejlig kamp i dag!

Leveret af Kunena Forum