Optakt: Real Madrid – Mallorca, LaLiga, 5. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ruuuuudigerrrrrrrr!
Kiwes post=154379 skrev: Kampens badebold bliver svær. Hazard eller banen...hmm?
Rodrygo viste lige at banen ikke er problemet.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Det ændre godt nok ikke på at det er pinligt at banen ligner parken :sZyconith post=154381 skrev:
Kiwes post=154379 skrev: Kampens badebold bliver svær. Hazard eller banen...hmm?
Rodrygo viste lige at banen ikke er problemet.
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Han har virkelig gjort det godt derinde må man sige. Fantastisk drev når han vender inde mellem alle de spillere. Spørgsmålet er hvor man helst vil have Valverde i så faldHiguain99 post=154377 skrev: Vidst rimelig tydeligt, at det er Rodrygo, og ikke Hazard, som skal prøves i Benzemas fravær.
Og dét synes jeg står i kontrast til Hazard præstation i dag. Han gør jo mange fine ting, gode førstegangsafleveringer, hopper over bolden så den ryger hen til en spiller i bedre position etc. Men der mangler noget bid i hans præstation. Han prøver at drible én gang og bliver taklet. Det fint han bliver taklet, det ikke problemet. Det gør man som offensiv spiller når man udfordrer. Jeg synes problemet er at ikke tager mere ansvar og initiativ. Der mangler noget målrettethed i hans præstation i aften.
Klassisk svar fra en Ceballos fan ;-) ….Lige over!Brylle post=154376 skrev:
Det var i tirsdags. I dag er det søndag. I morgen er det mandag og dermed en ny uge. Gør jeg det igen fra i morgen så kan man sige at det er i “tidligere uger”. Men desværre for dig er det i den samme uge. God søndag.DeLaRed post=154370 skrev:
Fair nok, ikke ordret, men her er et af dine indlæg fra Celtic kampen ;-)Brylle post=154366 skrev:
Jeg har aldrig sendt den i tidligere uger. Beklager.DeLaRed post=154363 skrev:
Præcis samme besked du også sender ud hver uge, dejligt vi alle sammen holder os til planen ;-)Brylle post=154359 skrev:
Præstationen på Ceballos er ligegyldigt. Der er lavet en plan inden kamp med minuttal og det hele og så skal der bare trykkes send. Så forudsigeligt. Det er det samme når Rodrygo sætter 3 mand og laver en assist. Så skal han kritiseres for at det er efter minut 60. Samme system med Mendy, Hazard, Kroos mfl… Og det er ikke bare én brugerelle44 post=154351 skrev:
Hold nu op med den evige rant altså, det var jo tydeligt han var træt til sidst. Og nej det har ikke været kønt idag, alt for mange berøringer og boldtab, helt enig, men vi har fattet det.DeLaRed post=154349 skrev: Ceballos driblet forbi 2 gange på 10sek af samme spiller, ideen omkring at han er god defensiv er helt hen i vejret!
”Til det sidste: Det handler nok bare om at kigge forbi de indlæg. Ærgerligt for niveauet desværre.”
Donde está la biblioteca?
Hvis Rodrygo er på toppen, så tænker jeg Valverde på højrekanten, selvom jeg helst vil have ham liggende på midten sammen med Modric, og Touch bag dem.Brylle post=154384 skrev:
Han har virkelig gjort det godt derinde må man sige. Fantastisk drev når han vender inde mellem alle de spillere. Spørgsmålet er hvor man helst vil have Valverde i så faldHiguain99 post=154377 skrev: Vidst rimelig tydeligt, at det er Rodrygo, og ikke Hazard, som skal prøves i Benzemas fravær.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Han har ihvertfald teknikken og blikket for spillet der skal til :)El Siete post=154388 skrev: Håber bare Rodrygo fortsætter og vi ser en vild udvikling og et gennembrud som Vinicius havde sidste sæson.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
@DeLaRed, skrev jeg ikke at han lavede fejl? Jo for satan, han satte ikke en en fod rigtigt og var Isco^10, men helveeeede en energi :) Jeg er stadig ikke vild med ham, han er stadig ikke i nærheden god nok til RM, ikke engang som reserve, men vilje DET har han.
Dejlig kamp i dag!