Optakt: Real Madrid – Mallorca, LaLiga, 5. spillerunde

3 år 10 måneder siden #61 af NadaMás
Verdens bedste midtbanespiller under 25

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #62 af DeLaRed
Håber folk snart indser at drømmen om at spille Hazard i fødderne med ryggen til mål er et rent mareridt, han er alt for nem at presse fysisk og hvis han ikke taber bolden (hvilken han mere end ofte gør) så er det kun frispark vi får ud af det, men vi mister momentum stort set hver gang!!!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 10 måneder siden #63 af Brylle
​Hvor er Valverde dog fuldkommen sindssyg. Endelig rammer han ikke traværket :D Jeg er så imponeret over den profil som er begyndt at blomstre for os! 

Modric vil nok være god i den her kamp, men det kræver stadig at der kommer flere løb. Jeg savner at Valverde og Rodrygo er mere i bevægelse uden bolden og komme ind i feltet. Ceballos prøver rigtig mange ting og gør det ret godt men slutproduktet i feltet er bare for skidt. Han lykkes med de andre ting. Hazard har gode løb men mangler den spiller han skal linke op med og derfor har han ikke shinet i dag. Det skal virkelig ændres.

3 år 10 måneder siden #64 af Thomaskjensen
Jeg er ikke en stor fan af Ceballos, men det kam let ændre på sig. Den vilje han viser elsker jeg! OK, der er fejl, ja og assist :)

Næsten ærgeligt at den ikke kom fra Coutios, sikke et mål!!!!!!!!!!!!!

3 år 10 måneder siden #65 af Fondo_Sur
Pænt irriterende at spillerne diskuterer med Mallorcas spilere. Jeg troede at man var klogere end det, for det er da lige det, Mallorca vil have. En kludret kamp, hvor der ikke er fokus på spillet. Derudover har første halvleg været et studie i tidsudtræk. Kun fire minutters forlænget tillægstid, når cooling-breaket alene varede tre minutter.

Og Mendy. Hvad fanden laver du ved målet kamerat?!

3 år 10 måneder siden #66 af Lars1991
Vi skal altså også liiige huske at vi spiller her klokken 2, der er 34 grader i Madrid og der er intet skygge på banen. Tempoet er derefter. Man kunne også se på Valverdes mål hvor mange Mallorca spillere der hænger. Men hold da kæft et gudemål!​

Med det sagt.. Vini har vel sin værste kamp i denne sæson, Hazard laver flere fine ting men får ikke noget ud af det, Rodrygo med vores to bedste muligheder men afslutter dårligt på dem begge. Ellers synes jeg egentlig vores midtbane gør det ok, selvom der som sagt mangler tempo. Men det svære omstændigheder... Men som jeg sagde, Mallorca spillerne mærker også varmen, jeg tror vi kommer til at afgøre det på vores indskiftninger der kommer med nye kræfter.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 10 måneder siden #67 af Thomaskjensen
Vi skal have 110% styr på midtbanen, så ud med Mendy, Kroos og Hazard. ind med Nacho, (Alaba offensiv kant), Touch og Modric.

3 år 10 måneder siden #68 af Zyconith

Thomaskjensen post=154337 skrev: Vi skal have 110% styr på midtbanen, så ud med Mendy, Kroos og Hazard. ind med Nacho, (Alaba offensiv kant), Touch og Modric.

Ud med Kroos?!? Vores mest stabile spiller i den her kamp? Nu stopper du.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 10 måneder siden #69 af Kiwes
​Lad os starte med Nacho for Mendy. Nacho hjælper på bødbolde.

3 år 10 måneder siden #70 af JesperThomsen
​Valverde <3

hvis Messi havde scoret det mål havde hele verden gået amok..

Godt vi har Valverde!!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 10 måneder siden #71 af DeLaRed

Thomaskjensen post=154334 skrev: Jeg er ikke en stor fan af Ceballos, men det kam let ændre på sig. Den vilje han viser elsker jeg! OK, der er fejl, ja og assist :)

Næsten ærgeligt at den ikke kom fra Coutios, sikke et mål!!!!!!!!!!!!!

​Men der er ikke KUN “fejl”, der er mange af dem, tydeligvis over en håndfuld dumme boldtab, lig dertil at han ofte skal have 7-9 boldberøringer før han sender den videre (han er langt værre end Isco på den front) sol konstant forsinker vores angreb og lader modstander forsvaret komme på plads og så er han så vanvittig tam i defensiven, han er her der og alle vejne, men aldrig der hvor han skal være og rigtigt nok så løber han leget men hans defensive timing er dårligere end Vazquez’… Idag viser han jo virkelig hvor langt fra hans konkurrenter han virkelig er i niveau, kun reddet af at modstanderen er helt tam og overhovedet ikke byder på noget modstand!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 10 måneder siden #72 af Brylle

Lars1991 post=154336 skrev: Vi skal altså også liiige huske at vi spiller her klokken 2, der er 34 grader i Madrid og der er intet skygge på banen. Tempoet er derefter. Man kunne også se på Valverdes mål hvor mange Mallorca spillere der hænger. Men hold da kæft et gudemål!​

Med det sagt.. Vini har vel sin værste kamp i denne sæson, Hazard laver flere fine ting men får ikke noget ud af det, Rodrygo med vores to bedste muligheder men afslutter dårligt på dem begge. Ellers synes jeg egentlig vores midtbane gør det ok, selvom der som sagt mangler tempo. Men det svære omstændigheder... Men som jeg sagde, Mallorca spillerne mærker også varmen, jeg tror vi kommer til at afgøre det på vores indskiftninger der kommer med nye kræfter.

​Rigtig god pointe. Det kan blive guf for Modric og Camavinga senere i kampen. Måske endda også Carvajal hvis han skal ind og flyve på backen. 

Leveret af Kunena Forum