Truppen imod Atlético Madrid, LaLiga, 6. spillerunde
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Selvom det blev lidt spændende, så er jeg virkelig begejstret over hvor nemt det så ud de første 70 minutter.
Real Madrid er et KLASSEHOLD.
Jeg synes ikke Vini spillede nogen god kamp.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvordan blev 1-0 og 2-0 målet så scoret? Man skruer op, når man har brug for det. Det er en lang sæson, og det giver ikke mening, at man spiller på 100% over hele kampen i alle kampe.Kiwes post=154696 skrev: At vi så ikke kan spille os frem til noget er hvad det er.
Vi kan ikke styre en kamp i 90min - det har vi aldrig kunne og sådan er det.Fondo_Sur post=154698 skrev:
Hvordan blev 1-0 og 2-0 målet så scoret? Man skruer op, når man har brug for det. Det er en lang sæson, og det giver ikke mening, at man spiller på 100% over hele kampen i alle kampe.Kiwes post=154696 skrev: At vi så ikke kan spille os frem til noget er hvad det er.
Du taler udenom. Om du vil det eller ej fra sofaen, så er det lidt urealistisk at spille med højt pres, gegenpres og jeg ved ikke hvad over en hel kamp. Atletico var jo ikke farlige og scorede på en fejl.Kiwes post=154699 skrev:
Vi kan ikke styre en kamp i 90min - det har vi aldrig kunne er sådan er det.Fondo_Sur post=154698 skrev:
Derudover er det også bare luksusproblemer, som Morten Brun også snakkede om. Real Madrid er det eneste hold, der har vundet alle kampe indtil videre. Vel og mærke uden at sælge klubbens rettigheder for at finansiere masser af nye spillere.
Enig, har jeg også sagt hele tiden. Det er at spilde et kæmpe talent at sætte ham på højrekanten, hvor hans kvaliteter slet ikke kommer til deres ret.Ramos4 post=154697 skrev: Rodrygo er ikke højrekant. Han er jo klart bedst nærmest alle andre steder. Det fik vi bevidst igen i dag.
Om vi så skal ændre formation, så synes jeg vi bør lave plads til at Rodrygo kan spille centralt fremadrettet - jeg tænker 2 mands angreb, med Rodrygo som hængende angriber.
Jeg forholder mig bare til hvad virkeligheden er. Det er sådan vi spiller bold, om modstanderen hedder ATM eller Mallorca. Vi spiller ikke med høj gennempres. Vi stiller os VIRKELIG dybt og kompakt og spiller på den rette bold i byden. Vi er jo komfortabel når vi står dybt. Jeg siger ikke at jeg er enig i at det er den bedste måde at spille bold på, men vi har nu alligevel vundet en del med den taktik.Fondo_Sur post=154700 skrev:
Du taler udenom. Om du vil det eller ej fra sofaen, så er det lidt urealistisk at spille med højt pres, gegenpres og jeg ved ikke hvad over en hel kamp. Atletico var jo ikke farlige og scorede på en fejl.Kiwes post=154699 skrev:
Vi kan ikke styre en kamp i 90min - det har vi aldrig kunne er sådan er det.Fondo_Sur post=154698 skrev: