Optakt: Real Madrid – Osasuna, LaLiga, 7. spillerunde

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 3 uger siden #37 af 9eren
Det er jo ringe at vi ikke trækker 3 points hjem. Men der skal helt klart stoppes med at tage så
Let på tingene fremad

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #38 af Brylle
​Nu har jeg kun set 2. halvleg, men den stinker af uheld... Benzema er centimeter offside, vi brænder et straffe, Mariano har to hvor han er tæt på og Benzema havde også en god mulighed. Læg dertil ret gode forsøg udefra. Det er mega ærgerligt, men sådan er det. 

Lad os håbe at Benzema skynder sig med at komme op på 100% for der må ikke misses mange point i år. 

3 måneder 3 uger siden #39 af Ramos4
Endnu en tam indsats. Desværre for os er Barca ikke lige så elendige som sidste år.

Det er bare hver gang vi har en god sæson, så sidder Perez på hænderne og vender guldmønterne.

Vi har jo intet at sætte ind i dag, for at vende sagerne. At sige den her trup er bred nok/god nok...ak og ve :/

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 måneder 3 uger siden #40 af Dragam

Kiwes post=154934 skrev: ​Så gik den ikke længere...pisse elendigt ikke så meget andet og sige. Benzema med endnu et brændt straffe, Lunin med noget, jeg synes, lignet et drop (han står helt forkert i målet), Tchoumendi helt igennem elendig og Ceballos samme.

​Benz bør ikke være vores primære straffesparks skytte længere. Det er mere end en tilfældighed efterhånden med SÅ mange brændte straffespark.

Håber ikke det bliver ligesom med cristiano og frispark, hvor han SKULLE sparke dem, uagtet at han sparkede dem elendigt 90% af tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

3 måneder 3 uger siden #41 af Real HWL
Jeg gider ingen gang give karakterer idag, hold kæft en ringe indsats over hele linjen. Pinligt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 måneder 3 uger siden #42 af elle44
Seriøst altså. Elendigt spil men hvordan kan man trække tiden i så lang tid uden at blive straffet for det? Man ser i alle mulige andre kampe at der bliver lagt 10 minutter til i den slags kampe, der er altså 2 VAR situationer der tager 5 minutter og målmanden trak tiden fra første fløjt. Og dommeren trak fandme selv tiden med ligegyldige ting konstant, bedst beskrevet da han først står i vejen for en aflevering, og bagefter vil lave dommerkast som han så får Benz til at tage om fordi bolden hoppede da han sparkede til den.

3 måneder 3 uger siden #43 af JesperThomsen

Ramos4 post=154938 skrev: Endnu en tam indsats. Desværre for os er Barca ikke lige så elendige som sidste år.

Det er bare hver gang vi har en god sæson, så sidder Perez på hænderne og vender guldmønterne.

Vi har jo intet at sætte ind i dag, for at vende sagerne. At sige den her trup er bred nok/god nok...ak og ve :/

​At Real Madrid slog PSG, Chelsea og City ud af CL sidste år er slet ikke til at fatte når man ser kampen i aften!
Der SKAL ske noget på den offensive front selvom man har benzema. 
Back to back mesterskab tjaaa…
Følgende bruger(e) sagde tak: Mr.Jensen

3 måneder 3 uger siden #44 af Lars1991
​Jeg synes det ærgerligt at vi altid skal være så dårlige indtil der er fare på færde. Vi spiller jo okay godt, uden at være prangende, efter de kom på 1-1 og havde jo fortjent at score igen. Men vi var til gengæld møg elendige indtil 1-1 og så det jo vores egen skyld. Det kan jo ikke gå hver gang, nogle gange må man blive ramt af lidt uheld hvis man kun gider at spille godt til sidst i kampen.

Jeg forstår ikke kritikken af Lunin på målet herinde. I mine øjne er der ingen målmand i verden der tager den der, men måske ser jeg den bare anderledes :D
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Fondo_Sur, JesperThomsen

3 måneder 3 uger siden #45 af Fondo_Sur
Ah, den falder tilbage på Ancelotti denne her. Alt for defensiv tilgang til 1. halvleg. Det er jo ikke en knock-out kamp i Champions League det her. Det er Osasuna, med al respekt.

Nå, men der sker jo fejl. Videre.

3 måneder 3 uger siden #46 af Real HWL

Fondo_Sur post=154944 skrev: Ah, den falder tilbage på Ancelotti denne her. Alt for defensiv tilgang til 1. halvleg. Det er jo ikke en knock-out kamp i Champions League det her. Det er Osasuna, med al respekt.

Nå, men der sker jo fejl. Videre.

Kan du nævne mig en 1. halvleg i år hvor Real går ud fra første fløjt og brænder banen af?

3 måneder 3 uger siden #47 af Kiwes

Lars1991 post=154943 skrev: ​Jeg synes det ærgerligt at vi altid skal være så dårlige indtil der er fare på færde. Vi spiller jo okay godt, uden at være prangende, efter de kom på 1-1 og havde jo fortjent at score igen. Men vi var til gengæld møg elendige indtil 1-1 og så det jo vores egen skyld. Det kan jo ikke gå hver gang, nogle gange må man blive ramt af lidt uheld hvis man kun gider at spille godt til sidst i kampen.

Jeg forstår ikke kritikken af Lunin på målet herinde. I mine øjne er der ingen målmand i verden der tager den der, men måske ser jeg den bare anderledes :D

​Jeg synes at han laver en kæmpe fejl i det at han går alt for langt frem i en situation der ikke har behov for det og derfor bliver det let at få den over ham. Måske det bare er mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Dragam, DeLaRed

3 måneder 3 uger siden #48 af DeLaRed

Kiwes post=154947 skrev:

Lars1991 post=154943 skrev: ​Jeg synes det ærgerligt at vi altid skal være så dårlige indtil der er fare på færde. Vi spiller jo okay godt, uden at være prangende, efter de kom på 1-1 og havde jo fortjent at score igen. Men vi var til gengæld møg elendige indtil 1-1 og så det jo vores egen skyld. Det kan jo ikke gå hver gang, nogle gange må man blive ramt af lidt uheld hvis man kun gider at spille godt til sidst i kampen.

​Jeg synes at han laver en kæmpe fejl i det at han går alt for langt frem i en situation der ikke har behov for det og derfor bliver det let at få den over ham. Måske det bare er mig.

​Jeg tror jeg giver @Kiwes ret i denne, som jeg ser det saa staar Lunin ret langt ude af feltet til at starte med, men bevager sig saa i 2 forskellige retninger da indlaeget bliver slaaet, som han han ombestemmer sig hvad han vil...for havde han staaet 1.5-2 meter taettere paa stregen saa havde han jo let kunne hive den bold ned. Er ikke 100% sikker, men synes det lugter af en maalmands fejl.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum
Annonce