Optakt: Real Madrid – Osasuna, LaLiga, 7. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
Let på tingene fremad
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Lad os håbe at Benzema skynder sig med at komme op på 100% for der må ikke misses mange point i år.
Det er bare hver gang vi har en god sæson, så sidder Perez på hænderne og vender guldmønterne.
Vi har jo intet at sætte ind i dag, for at vende sagerne. At sige den her trup er bred nok/god nok...ak og ve :/
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Benz bør ikke være vores primære straffesparks skytte længere. Det er mere end en tilfældighed efterhånden med SÅ mange brændte straffespark.Kiwes post=154934 skrev: Så gik den ikke længere...pisse elendigt ikke så meget andet og sige. Benzema med endnu et brændt straffe, Lunin med noget, jeg synes, lignet et drop (han står helt forkert i målet), Tchoumendi helt igennem elendig og Ceballos samme.
Håber ikke det bliver ligesom med cristiano og frispark, hvor han SKULLE sparke dem, uagtet at han sparkede dem elendigt 90% af tiden.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
At Real Madrid slog PSG, Chelsea og City ud af CL sidste år er slet ikke til at fatte når man ser kampen i aften!Ramos4 post=154938 skrev: Endnu en tam indsats. Desværre for os er Barca ikke lige så elendige som sidste år.
Det er bare hver gang vi har en god sæson, så sidder Perez på hænderne og vender guldmønterne.
Vi har jo intet at sætte ind i dag, for at vende sagerne. At sige den her trup er bred nok/god nok...ak og ve :/
Der SKAL ske noget på den offensive front selvom man har benzema.
Back to back mesterskab tjaaa…
Jeg forstår ikke kritikken af Lunin på målet herinde. I mine øjne er der ingen målmand i verden der tager den der, men måske ser jeg den bare anderledes :D
Nå, men der sker jo fejl. Videre.
Fondo_Sur post=154944 skrev: Ah, den falder tilbage på Ancelotti denne her. Alt for defensiv tilgang til 1. halvleg. Det er jo ikke en knock-out kamp i Champions League det her. Det er Osasuna, med al respekt.
Nå, men der sker jo fejl. Videre.
Kan du nævne mig en 1. halvleg i år hvor Real går ud fra første fløjt og brænder banen af?
Jeg synes at han laver en kæmpe fejl i det at han går alt for langt frem i en situation der ikke har behov for det og derfor bliver det let at få den over ham. Måske det bare er mig.Lars1991 post=154943 skrev: Jeg synes det ærgerligt at vi altid skal være så dårlige indtil der er fare på færde. Vi spiller jo okay godt, uden at være prangende, efter de kom på 1-1 og havde jo fortjent at score igen. Men vi var til gengæld møg elendige indtil 1-1 og så det jo vores egen skyld. Det kan jo ikke gå hver gang, nogle gange må man blive ramt af lidt uheld hvis man kun gider at spille godt til sidst i kampen.
Jeg forstår ikke kritikken af Lunin på målet herinde. I mine øjne er der ingen målmand i verden der tager den der, men måske ser jeg den bare anderledes :D
Jeg tror jeg giver @Kiwes ret i denne, som jeg ser det saa staar Lunin ret langt ude af feltet til at starte med, men bevager sig saa i 2 forskellige retninger da indlaeget bliver slaaet, som han han ombestemmer sig hvad han vil...for havde han staaet 1.5-2 meter taettere paa stregen saa havde han jo let kunne hive den bold ned. Er ikke 100% sikker, men synes det lugter af en maalmands fejl.Kiwes post=154947 skrev:
Jeg synes at han laver en kæmpe fejl i det at han går alt for langt frem i en situation der ikke har behov for det og derfor bliver det let at få den over ham. Måske det bare er mig.Lars1991 post=154943 skrev: Jeg synes det ærgerligt at vi altid skal være så dårlige indtil der er fare på færde. Vi spiller jo okay godt, uden at være prangende, efter de kom på 1-1 og havde jo fortjent at score igen. Men vi var til gengæld møg elendige indtil 1-1 og så det jo vores egen skyld. Det kan jo ikke gå hver gang, nogle gange må man blive ramt af lidt uheld hvis man kun gider at spille godt til sidst i kampen.
Donde está la biblioteca?