Optakt: Shakhtar Donetsk - Real Madrid, CL, 4. spillerunde
Kroos har nemlig set RIGTIG skrap ud på det seneste - vores klart bedst på midten.Lars1991 post=155251 skrev: Kroos har været skarp i dag, hans dødebolde har også lagt godt. Håber Rudiger er okay, jeg kan desværre ikke få stream til at fungere mere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
Det kan man også godt, efter man er kommet sig over hjernerystelsen! Det kan jo have fatale følger at spille videre med en hjernerystelse...Kiwes post=155250 skrev:
Han har jo nærmest spillet mere med hjelm end uden i Chelsea tiden - han er klar!!!Dragam post=155247 skrev: De sender fandme ikke rudiger på banen efter den tur han fik! 100% hjernerystelse
Ja, jeg synes også det var hensynsløst af målmanden.Kratmus post=155253 skrev: At målmanden ikke får rødt...
Lad os nu håbe at det ikke er alvorligt og se hvad der sker. Hvis han er klar, så skal han starte.Dragam post=155256 skrev:
Det kan man også godt, efter man er kommet sig over hjernerystelsen! Det kan jo have fatale følger at spille videre med en hjernerystelse...Kiwes post=155250 skrev:
Han har jo nærmest spillet mere med hjelm end uden i Chelsea tiden - han er klar!!!Dragam post=155247 skrev: De sender fandme ikke rudiger på banen efter den tur han fik! 100% hjernerystelse
- 9eren
- Gæst
-
Vini-Benz-Fede
Luca-Tchou-Kroos
Alaba-Rudiger-Militao-Carva
Courtouis
Forhåbentlig bliver Rudiger klar til kampen
mohbar post=155263 skrev: FORHÅBENTLIG denne opstilling på søndag
Vini-Benz-Fede
Luca-Tchou-Kroos
Courtouis
Ah uenig. Jeg er helt med på ideen at vi langsomt skal prøve den konstellation i forsvaret, men lige på søndag ville det være ret godt med en Mendy der meget bedre kan matche en Dembele på fysikken. Der tror jeg altså Alaba ville få det meget svært.
Ellers enig med at der er vores bedste opstilling :)
Ja der burde have været direkte rødt der. Totalt hovedløst at komme ud på den måde.Kratmus post=155253 skrev: At målmanden ikke får rødt...
Alaba vil helt sikkert få det svært, men det vil Mendy også så elendig han har været defensivt på det seneste. Så vil jeg hellere have en der kan noget frem i banen. Mendy er slet ikke nogen garenti for en stærk defensiv - synes jeg. Han skuffer mig gevaldigt, for jeg er kæmpe fan.Lars1991 post=155264 skrev:
mohbar post=155263 skrev: FORHÅBENTLIG denne opstilling på søndag
Vini-Benz-Fede
Luca-Tchou-Kroos
Courtouis
Ah uenig. Jeg er helt med på ideen at vi langsomt skal prøve den konstellation i forsvaret, men lige på søndag ville det være ret godt med en Mendy der meget bedre kan matche en Dembele på fysikken. Der tror jeg altså Alaba ville få det meget svært.
Ellers enig med at der er vores bedste opstilling :)