Optakt: Shakhtar Donetsk - Real Madrid, CL, 4. spillerunde

3 år 9 måneder siden #61 af mohbar
​Rudiger syet med 20 sting på venstre side af ansigtet. Skal scannes for muligt brud. Get well soon! Og håber virkelig der bliver taget affære mod den idiot af en målmand.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, ElMadrid, Madrid1998, Thomaskjensen, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #62 af Lars1991

Kiwes post=155266 skrev:

Lars1991 post=155264 skrev:

mohbar post=155263 skrev: FORHÅBENTLIG denne opstilling på søndag

Vini-Benz-Fede
Luca-Tchou-Kroos
Alaba-Rudiger-Militao-Carva
Courtouis

Forhåbentlig bliver Rudiger klar til kampen

Ah uenig. Jeg er helt med på ideen at vi langsomt skal prøve den konstellation i forsvaret, men lige på søndag ville det være ret godt med en Mendy der meget bedre kan matche en Dembele på fysikken. Der tror jeg altså Alaba ville få det meget svært.
Ellers enig med at der er vores bedste opstilling :)

​Alaba vil helt sikkert få det svært, men det vil Mendy også så elendig han har været defensivt på det seneste. Så vil jeg hellere have en der kan noget frem i banen. Mendy er slet ikke nogen garenti for en stærk defensiv - synes jeg. Han skuffer mig gevaldigt, for jeg er kæmpe fan.

Ja, han fejler i sin positionering osv, men lige i direkte dueller, som jeg tror der kommer mange af med Dembele der er _meget_ udfordrende, der er Mendy altså stadig et bæst. Jeg ville i hvert ikke satse med Alaba derude, det jo heller ikke fordi han ser super stærk ud der indtil videre.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #63 af Brylle

mohbar post=155268 skrev: ​Rudiger syet med 20 sting på venstre side af ansigtet. Skal scannes for muligt brud. Get well soon! Og håber virkelig der bliver taget affære mod den idiot af en målmand.

​Idiot af en målmand? Var det ikke bare elendigt målmandsspil og en uheldig situation hvor han ikke formåede at ramme bolden? Han slog sig trods alt også selv big time.

3 år 9 måneder siden #64 af Ramos4
Mht. start 11'eren har jeg 2 pointer:

1) Alaba vil helst spille i midterforsvaret - hvor han i øvrigt er en glimrende leder og har et godt samarbejde med Militao.

2) Jeg har faktisk ikke været synderligt imponeret over ham på backen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, elle44

Leveret af Kunena Forum