Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 10. spillerunde

3 år 9 måneder siden #49 af Fondo_Sur

DeLaRed post=155550 skrev: Rodrygo vågner som altid først op efter 65.minut, han har været alt for anonym i en kamp som denne!

​Det er jo ikke altid. Men det giver god mening i en kamp som i dag. Der skal gå noget tid før Elches fem forsvarsspillere mister fokus og pusten. Nu er der jo meget mere plads at boltre sig i. 

Det er jo heller ikke så slemt igen, hvis Rodrygo er typen der slår til i slutningen af kampen. Det er jo der, kampene bliver afgjort som mod City :) 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #50 af mohbar
​Den Camavinga har vi savnet i lang tid

3 år 9 måneder siden #51 af Kiwes
​Flot mål og fantastisk gennembrud af Tchoumendi!

3 år 9 måneder siden #52 af mohbar
​Tchouameni i en klasse for sig selv

3 år 9 måneder siden #53 af DeLaRed
Asensioooooooooo!

Donde está la biblioteca?

3 år 9 måneder siden #54 af elle44
Tchouameni har altså lagt nogle guldbolde her til aften

3 år 9 måneder siden #55 af -#7-
​Man kunne godt have frygtet den her kamp på forhånd. Midtugekamp, lige efter at have slået Barcelona, men Real Madrid har godt nok spillet godt idag synes jeg, og de har frem for alt været koncentreret. Det er de her kampe som vinder mesterskaber. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Nada mas, Madridista02, Ramos4

3 år 9 måneder siden #56 af DeLaRed

Fondo_Sur post=155555 skrev:

DeLaRed post=155550 skrev: Rodrygo vågner som altid først op efter 65.minut, han har været alt for anonym i en kamp som denne!

​Det er jo ikke altid. Men det giver god mening i en kamp som i dag. Der skal gå noget tid før Elches fem forsvarsspillere mister fokus og pusten. Nu er der jo meget mere plads at boltre sig i. 

Det er jo heller ikke så slemt igen, hvis Rodrygo er typen der slår til i slutningen af kampen. Det er jo der, kampene bliver afgjort som mod City :) 

​Men lige netop derfor Rodrygo skal ond fra bænken, han er uden tvivl vores bedste offensive indskifter, så det er jo der vi skal udnytte ham!

Donde está la biblioteca?

3 år 9 måneder siden #57 af elle44
Synes nu Rodrygo har gjort det fint i kombinationsspillet gennem kampen. Han er meget bedre i denne sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Madrid1998, Madridista02, Al-Andaluzz

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 9 måneder siden #58 af Madridista02
​Sjovt hvordan vi hver især ser kampene forskelligt. Jeg sad med en følelse undervejs af kampen idag, og tænkte, hvor er Rodrygo blevet god. Han er mere flydende nu, han bevæger sig godt, gode beslutninger, holder godt fast i bolden og han er afgørende. Lige nu spiller vi ekstremt flot offensivt fodbold, og det skyldes især vores fire frontspillere. Her er Rodrygo virkelig en vigtig del synes jeg. Flere af de mål der bliver annulleret, deltager han også godt i kombinationerne. Sad i dag og tænkte, at jeg tror det har været rigtig godt for Rodrygo, at Valverde ofte søger ud på højrekanten, og Rodrygo så kan bevæge sig væk der fra.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Chamartin, Madrid1998, Ramos4

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #59 af 9eren
Asensio skal have mere spilletid sammen med Camavinga.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 9 måneder siden #60 af 9eren
Lidt bemærkelsesværdjgt er det at på Real Madrid.com gør man intet ud af Asensios jubel sammen med spillerne, men ved de 3 offsider gør man.

Leveret af Kunena Forum