Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 10. spillerunde
Det er jo ikke altid. Men det giver god mening i en kamp som i dag. Der skal gå noget tid før Elches fem forsvarsspillere mister fokus og pusten. Nu er der jo meget mere plads at boltre sig i.DeLaRed post=155550 skrev: Rodrygo vågner som altid først op efter 65.minut, han har været alt for anonym i en kamp som denne!
Det er jo heller ikke så slemt igen, hvis Rodrygo er typen der slår til i slutningen af kampen. Det er jo der, kampene bliver afgjort som mod City :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
DC19
Men lige netop derfor Rodrygo skal ond fra bænken, han er uden tvivl vores bedste offensive indskifter, så det er jo der vi skal udnytte ham!Fondo_Sur post=155555 skrev:
Det er jo ikke altid. Men det giver god mening i en kamp som i dag. Der skal gå noget tid før Elches fem forsvarsspillere mister fokus og pusten. Nu er der jo meget mere plads at boltre sig i.DeLaRed post=155550 skrev: Rodrygo vågner som altid først op efter 65.minut, han har været alt for anonym i en kamp som denne!
Det er jo heller ikke så slemt igen, hvis Rodrygo er typen der slår til i slutningen af kampen. Det er jo der, kampene bliver afgjort som mod City :)
Donde está la biblioteca?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-