Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 10. spillerunde

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 6 dage siden #61 af 9eren
RFEF skulle ha sendt en besked til Real Madrid i går om, at Alabas mål ikke skulle ha været annulleret.

Sendte de også en besked så til Elche :)

Anyways de vil kigge på deres systemer så det ikke sker igen.

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 6 dage siden #62 af Ramos4
Rodrygo er meget bedre i den der frie rolle. 2 assist i går.

Generelt dejlig flydende formation. Meget total-fodbold-agtig.

Tror vi går til VM ubesejrede.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

3 måneder 6 dage siden #63 af Brylle
​Meget enig omkring de positive tanker om Rodrygo. Jeg synes at han spillede en rigtig flot kamp fra start til slut. Enig med @Ramos4 i at det kører for Rodrygo når han bare kan flytte sig rundt og finde plads. Det virker især nu hvor Carvajal er kommet i topform og når Valverde ligger på midtbanen til at fylde rummet bredt når det er nødvendigt. Det flød bare virkelig godt. Alaba der går ind og kombinerer, Kroos der styrer spillet nedefra (og så har han taget sig sammen defensivt) og den måde som de flytter sig rundt for hinanden. Det kan ikke være nemt at spille mod. Det kører pt!

3 måneder 6 dage siden #64 af Ramos4
Synes også at Alaba endelig viste hvad han kan på backen. Så kan vi måske få Rüdiger ind centralt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Brylle, Dragam

3 måneder 5 dage siden #65 af The European Super League

Ramos4 post=155585 skrev: Synes også at Alaba endelig viste hvad han kan på backen. Så kan vi måske få Rüdiger ind centralt.

Tager vi Ferland Mendy væk fra backen, så begynder vi at smide point. Det har historien vist os.

Alaba y nada más

3 måneder 5 dage siden #66 af DeLaRed

The European Super League post=155588 skrev:

Ramos4 post=155585 skrev: Synes også at Alaba endelig viste hvad han kan på backen. Så kan vi måske få Rüdiger ind centralt.

Tager vi Ferland Mendy væk fra backen, så begynder vi at smide point. Det har historien vist os.

​Jeg synes ogsaa at Alaba skal have ros for sin seneste kamp for VB, det har ikke just vaeret en god oplevelse (isaer defensivt) naar han ellers har faaet pladsen de seneste par uger.

Jeg synes der er to situationer hvor det giver mening at give ham mere tid derude. 
1. Naar vi spiller mod bundhold som Elche, her maa vi formode at vi ikke har brug for samme substans rent defensivt og at Real generelt har et overtag paa bolden og derfor giver det mening at faa en spiller som Alaba med i offensiven. Saa her mener jeg ikke at vi skal frygte ikke at have Mendy, hvis et hold som Elche kan slaa os uden Mendy paa banen, saa er mit gaet at vores porblemer ligger et helt andet sted.
2. Naar vi jagter maal efter 60.minut. Vi har set i flere kampe at der bliver satset i 2. halvej og spillet bliver skubbet laengere op paa modstanderens banehalvdel, en del af den satsning synes jeg ogsaa sagtens kunne vaere Alaba paa VB (faktisk er det imo de kampe hvor han har set bedst ud paa pladsen, altsaa hvor han er blvete flyttet derud i 2. halvej, og ikke er startet kampen paa VB)

Saa synes paa ingen maade man skal afskrive ham, MEN jeg mener ogsaa at vi har set flere svagheder i hans defensive spil paa VB og derfor er han ikke en oplagt mulighed i de "store" kampe.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Leveret af Kunena Forum
Annonce