Fabrizio Romano: Real Madrid køber Endrick for 72 millioner €

3 år 6 måneder siden #37 af Thomaskjensen
@DeLaRed, som altid respektere jeg dine holdninger, og det er der meget gode grunde til. Altid saglig, det kan jeg godt lide.

For mig handler det ikke om at have ret eller forkert, det er samtalen, og den nyder jeg.

Så koger vi det sammen, så handler det vel om hvordan man tolker risiko, og potentiale. I min verden skal vi gå efter en "Unicorn", det er for enkelt at gøre som Milan, og satse på etableret spillere.

Præcis som du investere penge i din pension, er du ung så satser du stort, men når du nærmer dig 60 så er det klogt at satse på det sikre.

Real Madrid skal dominere i de næste 1000 år, så vi satser stort, altid, længere er den faktisk ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #38 af DeLaRed

Thomaskjensen post=156737 skrev: @DeLaRed, som altid respektere jeg dine holdninger, og det er der meget gode grunde til. Altid saglig, det kan jeg godt lide.

For mig handler det ikke om at have ret eller forkert, det er samtalen, og den nyder jeg.

Så koger vi det sammen, så handler det vel om hvordan man tolker risiko, og potentiale. I min verden skal vi gå efter en "Unicorn", det er for enkelt at gøre som Milan, og satse på etableret spillere.

Præcis som du investere penge i din pension, er du ung så satser du stort, men når du nærmer dig 60 så er det klogt at satse på det sikre.

Real Madrid skal dominere i de næste 1000 år, så vi satser stort, altid, længere er den faktisk ikke.

​Riigtigt, men satser vi forkert saa spiller vi i Segunda om 1000 aar ;D

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 6 måneder siden #39 af Thomaskjensen
:) Segunda...

Så længe vi kan undgå direkte fejlkøb (flere spillere der tager udgangspunkt i venstre kanten, for dem har vi et par stykker af), som ikke passer ind i vores spil, Kaka med flere.
Panikkøb, Jovic...

Så skal vi også være smarte og investere når vi har råd, og ikke for mere end vi potentielt "har råd" at tabe. Havde vi været i en Barca situation, skulle en sådan her risikofyldt investering være ren idioti.

En HB og en angriber skal vi have på plads ASAP, resten mener jeg godt kan vente. Så ved man aldrig hvad der sker, stopper Kroos og Modric til sommer, så er der naturligvis andre prioriterer på bordet.

3 år 5 måneder siden #40 af Kiwes
​Hvis man vil se Endrick i aktion i aftenens kamp kan man se ham her. (fin kvalitet også)
futemax.app/assistir-palmeiras-x-sao-ben...-online-hd-14012023/

Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum