Real Madrid i offensiv for at sikre Bellingham

3 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid og Liverpool...

Real Madrid og Liverpool kæmper i øjeblikket en intens kamp for at sikre sig midtbanetalenterne Jude Bellingham og Enzo Fernández og for nogle dage siden blev det meldt ud, at Liverpool var tæt på englænderen.

Kort efter blev Liverpool meldt stort set enige med Benfica om Enzo Fernández og det skete samtidig med, at Real Madrid efter sigende satte en offensiv ind på at sikre sig Jude Bellingham. I første omgang var man ikke indstillet på at give mere end 100 millioner € for den 19-årige midtbanespiller, men nu skal man angiveligt have lagt 30 millioner € i puljen som en bonus.

Jude Bellingham har i denne sæson spillet 22 kampe for Dortmund, hvor det er blevet til 9 mål og 4 assists, mens han spillede fem VM-kampe for England, hvor det blev til et mål og en assist.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #2 af Administrationen
Snakken går i baglokalerne hos Madridista.dk efter at følgende spørgsmål blev stillet: Enzo Férnandez til 90 millioner € eller Jude Bellingham til 150 millioner € (i denne nyhed er prisen 130 millioner €). Hvad siger I? Hvem vil I helst have?
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Administrationen.

3 år 7 måneder siden #3 af mohbar
​Med den måde vi spiller på og den fysisk stærke midbane vi har med Tchou, Camavinga, Valverde, så tror jeg at Bellingham vil passe langt mere ind på holdet end Enzo. Enzo befinder sig bedst i kreatørrollen og lige udenfor boksen, medens at Bellingham ofte løber ind i boksen og afslutter. Sådan en har vi brug for, når vi i forvejen er stærke på midtbanen, også ift langskud.

Så jeg tror helt bestemt at Bellingham vil bedst kunne supplere vores nuværende midtbanespillere og vores mere vertikale spillestil
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

3 år 7 måneder siden #4 af Mathiaska

Administrationen post=156767 skrev: Snakken går i baglokalerne hos Madridista.dk efter at følgende spørgsmål blev stillet: Enzo Férnandez til 90 millioner € eller Jude Bellingham til 150 millioner € (i denne nyhed er prisen 130 millioner €). Hvad siger I? Hvem vil I helst have?

​Jeg har ikke set specielt meget til Enzo, så min sammenligning er lidt tynd mellem de to. Men når jeg ser Jude spille, ser jeg en sand Galactico. Han har alt hvad der skal til for at blive en enorm publikumsfavorit. 

Normalt ville jeg til hver en tid styre udenom en englænder til fordel for en sydamerikaner til Spansk fodbold ift. integrering, kultur m.v., men Bellingham er bare ufattelig god til så mange ting. Ja, er der egentlig noget han ikke kan? Ærligt?
Han vil givetvis desuden kunne sælges for mere end 100/130 mil euro i løbet af få år til en PrL klub, skulle det mod forventning ikke fungere i Real Madrid. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 7 måneder siden #5 af DeLaRed

Administrationen post=156767 skrev: Snakken går i baglokalerne hos Madridista.dk efter at følgende spørgsmål blev stillet: Enzo Férnandez til 90 millioner € eller Jude Bellingham til 150 millioner € (i denne nyhed er prisen 130 millioner €). Hvad siger I? Hvem vil I helst have?

​Hvis vi kan ligge 70mio for Endrick, saa har Bellingham uden tvivl en vaerdi der overstiger +150mio.

Bellingham ville imo uden tvivl vaere det bedste match, han er langt mere vaerd paa den defensive ende end Enzo (hans positionering og timing i defensiven er vanvittigt) og saa er Englaenderen ogsaa mere afgoerende i og omkring feltet. Sidst men ikke mindst saa er han ogsaa endnu en grund for Haaland at tage turen til Madrid, da de to angiveligt har et rigtig godt forhold til hinanden. 

Sidste jeg hoerte var dog at Benfica vil have €110mio for Enzo, saa spoersmaalet er vel reelt €110mio imod €130.

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #6 af 9eren
Nu er Endrick sikret. Hell yeah

Kom så med bellingham

3 år 7 måneder siden #7 af NadaMás
Bellingham over en hver anden midtbane spiller. Som en anden bruger skriver, vil jeg typisk også hellere gå efter en argentiner som Enzo fremfor en englæder, men der er undtagelser til enhver regel. Bellingham er for vild. Det samme er Gvardiol, og han rygtes også hertil. Hvis man begge kan hentes, er det godt nok vildt. 

Vini Jr. (22), Endrick (16), Rodrygo (21), Valverde (24), Bellingham (19), Camavinga (20), Tchouameni (22), Militao (24), Gvardiol (20) ... Det generationsskifte vi snakkede om har virkelig været succesfuldt. Meget af takken for det skal gå til faciliteterne og det fysiske team, der har gjort at de unge spillere har kunnet læne sig op ad spillere som Modric, Benz, Kroos, Ramos etc., der i midt 30´erne stadig har været på sit højeste. 

3 år 7 måneder siden #8 af Matamoro
Jeg tror Enzo Fernandez er bedre til Madrids midtbane. Han virker mere som en Real Madrid spiller
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Matamoro.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #9 af Brylle

Matamoro post=156777 skrev: Jeg tror Enzo Fernandez er bedre til Madrids midtbane. Han virker mere som en Real Madrid spiller

​Kan jeg lokke dig til at forklare lidt omkring det?

3 år 7 måneder siden #10 af Thomaskjensen
​@Brylle, uden at jeg har nogen indsigt i hvad den gode Matamoro mener, så er jeg i udgangspunkt enig i hans kommentar. For mig handler det om hvilken bagrund de kommer fra. 
Eller rettere hvordan de er som person, for vi har en lang ulykkelig historie om britiske spillere der nok har indskrevet sig i vores historie (Bale) men som aldrig har været elsket af pressen. 
Uden at jeg vil åbne debatten om man hader eller elsker Bale, så er min klare holdning at han var et let offer for pressen. Ofte misforstået og hadet uden grund. 

Bellingham kan blive vores dyreste indkøb, og med det kommer presset og forventningerne fra fans og pressen. 
Men er han brikken vi behøver for at kunne dominere midtbanen, eller har vi allerede de talenter? 
Er han et større talent end dem vi har? 

Jeg ved så intet om hvordan Enzo levere i hans klub, men til VM ser jeg et spiller der er hurtig, eksplosiv, og ved hvor målet er, og det kan jeg godt lide :) og at han er fra sydamerika, betyder i min verden at han kommer at finde relationer i klubben OG til pressen som desværre er pisse vigtigt. 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 7 måneder siden #11 af Brylle

Thomaskjensen post=156779 skrev: ​@Brylle, uden at jeg har nogen indsigt i hvad den gode Matamoro mener, så er jeg i udgangspunkt enig i hans kommentar. For mig handler det om hvilken bagrund de kommer fra. 
Eller rettere hvordan de er som person, for vi har en lang ulykkelig historie om britiske spillere der nok har indskrevet sig i vores historie (Bale) men som aldrig har været elsket af pressen. 
Uden at jeg vil åbne debatten om man hader eller elsker Bale, så er min klare holdning at han var et let offer for pressen. Ofte misforstået og hadet uden grund. 

Bellingham kan blive vores dyreste indkøb, og med det kommer presset og forventningerne fra fans og pressen. 
Men er han brikken vi behøver for at kunne dominere midtbanen, eller har vi allerede de talenter? 

Jeg ved så intet om hvordan Enzo levere i hans klub, men til VM ser jeg et spiller der er hurtig, eksplosiv, og ved hvor målet er, og det kan jeg godt lide :) og at han er fra sydamerika, betyder i min verden at han kommer at finde relationer i klubben OG til pressen som desværre er pisse vigtigt. 

​Klasse svar. Jeg synes det er nogle gode pointer selvom jeg er lidt i tvivl. Jeg synes også at nationaliteten og forventningspresset på købsprisen er de største modargumenter for Bellingham, men vi har med en spiller at gøre, der har præsteret rigtig flot i et andet land, så mon ikke han kan tilpasse sig? Jeg må sige, at jeg bliver blæst mere bagover når jeg ser Bellingham som jeg synes kan dominere en midtbane. Jeg synes jo lidt at vores hurtige og eksplosive verdensstjerne, som ved hvor målet står (for lige at tage de pointer) hedder Valverde. Og så synes jeg også at Bellingham er dejligt aggressiv. 

Jeg er sgu nok selv på Team Bellingham men jeg underkender ikke dine pointer om Enzo, for det er ret gode. Hans start i klubben kan meget vel være mere smertefri. Jeg er bare personligt i chok over hvor god og dominerende Bellingham er så tidligt i sin karriere på så vigtig en position.

Men jeg kan ikke lade være at tænke på at uanset om det hedder Bellingham eller Enzo ved siden af Valverde og Tcouameni i fremtiden, så går vi væk fra den traidionelle playmaker som "kan tage temperaturen på kampen". Camavinga løser heller ikke den del. Så én af dem skal godt nok udvikle sig markant i den retning hvis man ønsker den type.
Sidste redigering: 3 år 7 måneder siden ved Brylle.

3 år 7 måneder siden #12 af DeLaRed

Brylle post=156780 skrev:

Thomaskjensen post=156779 skrev: ​@Brylle, uden at jeg har nogen indsigt i hvad den gode Matamoro mener, så er jeg i udgangspunkt enig i hans kommentar. For mig handler det om hvilken bagrund de kommer fra. 

​Klasse svar. Jeg synes det er nogle gode pointer selvom jeg er lidt i tvivl. Jeg synes også at nationaliteten og forventningspresset på købsprisen er de største modargumenter for Bellingham, men vi har med en spiller at gøre, der har præsteret rigtig flot i et andet land, så mon ikke han kan tilpasse sig? Jeg må sige, at jeg bliver blæst mere bagover når jeg ser Bellingham som jeg synes kan dominere en midtbane. Jeg synes jo lidt at vores hurtige og eksplosive verdensstjerne, som ved hvor målet står (for lige at tage de pointer) hedder Valverde. Og så synes jeg også at Bellingham er dejligt aggressiv. 

Jeg er sgu nok selv på Team Bellingham men jeg underkender ikke dine pointer om Enzo, for det er ret gode. Hans start i klubben kan meget vel være mere smertefri. Jeg er bare personligt i chok over hvor god og dominerende Bellingham er så tidligt i sin karriere på så vigtig en position.

Men jeg kan ikke lade være at tænke på at uanset om det hedder Bellingham eller Enzo ved siden af Valverde og Tcouameni i fremtiden, så går vi væk fra den traidionelle playmaker som "kan tage temperaturen på kampen". Camavinga løser heller ikke den del. Så én af dem skal godt nok udvikle sig markant i den retning hvis man ønsker den type.

​Medmindre man forsaetter med at bruge Valverde i hoejre, saa ville der vaere plads til endnu en spiller paa midtbanen ved siden af Tchou og Belly (forhaabentlig), saa det afhaenger vel meget af hvordan man i klubben anser Fede's fremtid paa banen. Personligt er jeg positivt overrasket over hvor godt det har fungeret i denne season efter han er blvete brugt paa den indadvente hoejrekant, og saa laenge man kan hente en back (ud over Dani) der kan vaere med til at holde bredde, saa synes jeg ikke det er nogen dum ide at forsaette med Fede "derude", men han har (ligesom Vini) brug for at der kommer flere spillere i feltet, og det er her Bellingham er et perfekt match, baade med de loeb han tager ind i feltet der skaber plads, men ogsaa grundet hans hovedstoeds styrke....spoergsmaalet er dog saa, at hvis der stadig er en aaben plads paa midtbanen (her snakker vi efter Toni og Luka har takket af) hvor finder vi saa lige den naeste Modric? For vi ejer godt nok Brahim, men han er vel i bedste fald en paerifaer back-up til den position og ellers er man ude i at give Marco en chance paa midten, vi ved han kan spille frem i banen fra en central position, det store problem er dog at han ikke fylder nok i defensiven, og her skal man saa veje det op imod om Tchou, Belly og Fede kan klare den opgave for ham (og det er trods alt 3 defensive baester)...hvem skulle det ellers vaere, hvem (ude fra) kunne passe ind i playmaker rollen?

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum