Real Madrid i offensiv for at sikre Bellingham

1 år 3 måneder siden #13 af Brylle

DeLaRed post=156781 skrev:

Brylle post=156780 skrev:

Thomaskjensen post=156779 skrev: ​@Brylle, uden at jeg har nogen indsigt i hvad den gode Matamoro mener, så er jeg i udgangspunkt enig i hans kommentar. For mig handler det om hvilken bagrund de kommer fra. 
Eller rettere hvordan de er som person, for vi har en lang ulykkelig historie om britiske spillere der nok har indskrevet sig i vores historie (Bale) men som aldrig har været elsket af pressen. 
Uden at jeg vil åbne debatten om man hader eller elsker Bale, så er min klare holdning at han var et let offer for pressen. Ofte misforstået og hadet uden grund. 

Bellingham kan blive vores dyreste indkøb, og med det kommer presset og forventningerne fra fans og pressen. 
Men er han brikken vi behøver for at kunne dominere midtbanen, eller har vi allerede de talenter? 
Er han et større talent end dem vi har? 

Jeg ved så intet om hvordan Enzo levere i hans klub, men til VM ser jeg et spiller der er hurtig, eksplosiv, og ved hvor målet er, og det kan jeg godt lide :) og at han er fra sydamerika, betyder i min verden at han kommer at finde relationer i klubben OG til pressen som desværre er pisse vigtigt. 

​Klasse svar. Jeg synes det er nogle gode pointer selvom jeg er lidt i tvivl. Jeg synes også at nationaliteten og forventningspresset på købsprisen er de største modargumenter for Bellingham, men vi har med en spiller at gøre, der har præsteret rigtig flot i et andet land, så mon ikke han kan tilpasse sig? Jeg må sige, at jeg bliver blæst mere bagover når jeg ser Bellingham som jeg synes kan dominere en midtbane. Jeg synes jo lidt at vores hurtige og eksplosive verdensstjerne, som ved hvor målet står (for lige at tage de pointer) hedder Valverde. Og så synes jeg også at Bellingham er dejligt aggressiv. 

Jeg er sgu nok selv på Team Bellingham men jeg underkender ikke dine pointer om Enzo, for det er ret gode. Hans start i klubben kan meget vel være mere smertefri. Jeg er bare personligt i chok over hvor god og dominerende Bellingham er så tidligt i sin karriere på så vigtig en position.

Men jeg kan ikke lade være at tænke på at uanset om det hedder Bellingham eller Enzo ved siden af Valverde og Tcouameni i fremtiden, så går vi væk fra den traidionelle playmaker som "kan tage temperaturen på kampen". Camavinga løser heller ikke den del. Så én af dem skal godt nok udvikle sig markant i den retning hvis man ønsker den type.

​Medmindre man forsaetter med at bruge Valverde i hoejre, saa ville der vaere plads til endnu en spiller paa midtbanen ved siden af Tchou og Belly (forhaabentlig), saa det afhaenger vel meget af hvordan man i klubben anser Fede's fremtid paa banen. Personligt er jeg positivt overrasket over hvor godt det har fungeret i denne season efter han er blvete brugt paa den indadvente hoejrekant, og saa laenge man kan hente en back (ud over Dani) der kan vaere med til at holde bredde, saa synes jeg ikke det er nogen dum ide at forsaette med Fede "derude", men han har (ligesom Vini) brug for at der kommer flere spillere i feltet, og det er her Bellingham er et perfekt match, baade med de loeb han tager ind i feltet der skaber plads, men ogsaa grundet hans hovedstoeds styrke....spoergsmaalet er dog saa, at hvis der stadig er en aaben plads paa midtbanen (her snakker vi efter Toni og Luka har takket af) hvor finder vi saa lige den naeste Modric? For vi ejer godt nok Brahim, men han er vel i bedste fald en paerifaer back-up til den position og ellers er man ude i at give Marco en chance paa midten, vi ved han kan spille frem i banen fra en central position, det store problem er dog at han ikke fylder nok i defensiven, og her skal man saa veje det op imod om Tchou, Belly og Fede kan klare den opgave for ham (og det er trods alt 3 defensive baester)...hvem skulle det ellers vaere, hvem (ude fra) kunne passe ind i playmaker rollen?

​Det handler jo meget om spillestil. Som jeg skriver, så er jeg stor fortaler for Bellingham og især også at vi kan fylde på i feltet. Jeg vil bare frygte at man i nogle kampe løber ind i det problem at der ikke står en Kroos eller Modric til nogle gange at få styr på det hele. Her er Brahim Diaz og Asensio jo ikke relevante, for jeg snakker om den midtibanespiller der går ned, tager bolden og sørger for at vi kan stå mod et voldsomt genpres uden at skulle forsvare. Vi har haft nogle kampe i CL hvor det har været guld værd at modstanderen bare har kørt på men uden at kunne tage bolden fra os fordi Modric og Kroos har placeret sig dybt i hver og bare fordelt spillet. Det gør at man ikke skal løbe efter bolden hele tiden. I andre kampe har det været noget skidt når Kroos ikke har kunnet følge med tempoet men vi har brug for de typer. Men det er jo en snak til et par år ude i fremtiden. Jeg kan ikke forestille mig at Kroos og Modric begge er fortid efter denne sæson. Jeg tror endda at de begge fortsætter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #14 af Thomaskjensen
Vi har jo før købt dyre spillere i den Tyske liga som har blæst alt modstand til siden, Jovic om du husker ham :) (fik faktisk google på "RM angribere" da jeg ved gud ikke kunne komme på hans navn).

Nu er jeg ikke imod at vi køber Bellingham, jeg er stor fan af det jeg har set i Bundesliga og så har vi jo hentet et par helt OK :) gode spillere i Tyskland, Alonso, Alaba, Kroos og naturligvis Özil. (Håber ikke jeg har glemt nogle vigtige fra nyere tid)
Bellingham har leveret siden han var 16 år, og han er verdens dyreste 17 årig, MVP i Tyske ligaen, og en central skikkelse på landsholdet med 22 kampe var det vist.

Så på banen skal det nok fungere. Og som 19 årig er det let at lære sig et nyt sprog, og en ny kultur naturligvis. Han skal nok blive elsket af pressen også.

Jeg er mega spændt på at se hvordan han er som person, hvad han vælger.
P$G er altid et alternativ, trods manglende rygter.
Komme hjem som en helt og blive en central del af opbygningen af Liverpool.
Eller vil han spille med de bedste, i verdens største klub.

Jeg er langt fra sikker på at vi ikke mister både Kroos og Modric til sommer.
Det er som med Bellingham, bare at håbe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 3 måneder siden #15 af Madridista02

Thomaskjensen post=156784 skrev: Vi har jo før købt dyre spillere i den Tyske liga som har blæst alt modstand til siden, Jovic om du husker ham :) (fik faktisk google på "RM angribere" da jeg ved gud ikke kunne komme på hans navn).

Nu er jeg ikke imod at vi køber Bellingham, jeg er stor fan af det jeg har set i Bundesliga og så har vi jo hentet et par helt OK :) gode spillere i Tyskland, Alonso, Alaba, Kroos og naturligvis Özil. (Håber ikke jeg har glemt nogle vigtige fra nyere tid)
Bellingham har leveret siden han var 16 år, og han er verdens dyreste 17 årig, MVP i Tyske ligaen, og en central skikkelse på landsholdet med 22 kampe var det vist.

Så på banen skal det nok fungere. Og som 19 årig er det let at lære sig et nyt sprog, og en ny kultur naturligvis. Han skal nok blive elsket af pressen også.

Jeg er mega spændt på at se hvordan han er som person, hvad han vælger.
P$G er altid et alternativ, trods manglende rygter.
Komme hjem som en helt og blive en central del af opbygningen af Liverpool.
Eller vil han spille med de bedste, i verdens største klub.

Jeg er langt fra sikker på at vi ikke mister både Kroos og Modric til sommer.
Det er som med Bellingham, bare at håbe.

​Enig med dig. Kan også tilføje Khedira til din liste, han gjorde det ret godt også. Tilgengæld har der også været nogle svipsere så som Metzelder, Sahin og Jovic som du nævner, men det vil der jo altid være.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #16 af Thomaskjensen

Madridista02 post=156786 skrev:

Thomaskjensen post=156784 skrev: Vi har jo før købt dyre spillere i den Tyske liga som har blæst alt modstand til siden, Jovic om du husker ham :) (fik faktisk google på "RM angribere" da jeg ved gud ikke kunne komme på hans navn).

Nu er jeg ikke imod at vi køber Bellingham, jeg er stor fan af det jeg har set i Bundesliga og så har vi jo hentet et par helt OK :) gode spillere i Tyskland, Alonso, Alaba, Kroos og naturligvis Özil. (Håber ikke jeg har glemt nogle vigtige fra nyere tid)
Bellingham har leveret siden han var 16 år, og han er verdens dyreste 17 årig, MVP i Tyske ligaen, og en central skikkelse på landsholdet med 22 kampe var det vist.

Så på banen skal det nok fungere. Og som 19 årig er det let at lære sig et nyt sprog, og en ny kultur naturligvis. Han skal nok blive elsket af pressen også.

Jeg er mega spændt på at se hvordan han er som person, hvad han vælger.
P$G er altid et alternativ, trods manglende rygter.
Komme hjem som en helt og blive en central del af opbygningen af Liverpool.
Eller vil han spille med de bedste, i verdens største klub.

Jeg er langt fra sikker på at vi ikke mister både Kroos og Modric til sommer.
Det er som med Bellingham, bare at håbe.

​Enig med dig. Kan også tilføje Khedira til din liste, han gjorde det ret godt også. Tilgengæld har der også været nogle svipsere så som Metzelder, Sahin og Jovic som du nævner, men det vil der jo altid være.

​Sami Khedira, jo ja ham havde jeg glemt, men jeg kunde også bare lyve og sige at han ikke var god nok. 
Arjan Robben kunne vel også klemme sig ind, tror der er flere der mangler på min "liste"...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 3 måneder siden #17 af Madridista02

Thomaskjensen post=156788 skrev:

Madridista02 post=156786 skrev:

Thomaskjensen post=156784 skrev: Vi har jo før købt dyre spillere i den Tyske liga som har blæst alt modstand til siden, Jovic om du husker ham :) (fik faktisk google på "RM angribere" da jeg ved gud ikke kunne komme på hans navn).

Nu er jeg ikke imod at vi køber Bellingham, jeg er stor fan af det jeg har set i Bundesliga og så har vi jo hentet et par helt OK :) gode spillere i Tyskland, Alonso, Alaba, Kroos og naturligvis Özil. (Håber ikke jeg har glemt nogle vigtige fra nyere tid)
Bellingham har leveret siden han var 16 år, og han er verdens dyreste 17 årig, MVP i Tyske ligaen, og en central skikkelse på landsholdet med 22 kampe var det vist.

Så på banen skal det nok fungere. Og som 19 årig er det let at lære sig et nyt sprog, og en ny kultur naturligvis. Han skal nok blive elsket af pressen også.

Jeg er mega spændt på at se hvordan han er som person, hvad han vælger.
P$G er altid et alternativ, trods manglende rygter.
Komme hjem som en helt og blive en central del af opbygningen af Liverpool.
Eller vil han spille med de bedste, i verdens største klub.

Jeg er langt fra sikker på at vi ikke mister både Kroos og Modric til sommer.
Det er som med Bellingham, bare at håbe.

​Enig med dig. Kan også tilføje Khedira til din liste, han gjorde det ret godt også. Tilgengæld har der også været nogle svipsere så som Metzelder, Sahin og Jovic som du nævner, men det vil der jo altid være.

​Sami Khedira, jo ja ham havde jeg glemt, men jeg kunde også bare lyve og sige at han ikke var god nok. 
Arjan Robben kunne vel også klemme sig ind, tror der er flere der mangler på min "liste"...

​Men Robben blev købt i Chelsea og så solgt til Bayern :D 

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #18 af Thomaskjensen
Jeg går og lægger mig :D ha ha ha

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 3 måneder siden #19 af 9eren
Køb Vitor Roque. Daaaaaamnnnnn

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #20 af Chamartin

Thomaskjensen post=156790 skrev: Jeg går og lægger mig :D ha ha ha


Ligesom Alonso ​blev købt i Liverpool og solgt til Bayern ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #21 af Matamoro
Enzo Fernandez har den argentinske die hard mentalitet krydret med en sublim teknik. Redondo havde den. Di Maria havde den. Valverde har den. (Uruguayansk)
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce