Optakt: Villarreal - Real Madrid, LaLiga, 16. spillerunde
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes post=157133 skrev: Fuld fortjent at vi taber. Ikke noget overraskende overhovedet. Vi blev bekræftet i det vi så vi frygtede/vidste. Mendy sejler, Benz ligner en skygge af sig selv. Valverde????
Valverde ser helt modløs ud på banen, han savner noget bid i alt han laver. Det helt modsat af hvad der ellers gør ham så god.. Er det VM der stadig stikker?
Og lad os nu bare droppe Mendy på backen. Alt andet er bedre. Så jeg ligeglad hvor "god" han er defensiv, han koster jo alligevel med sin boldomgang, både offensivt og defensivt.
Det er vildt at være en klub med så mange penge, have så åbenlyse mangler på specifikke positioner, befinde sig i et transfervindue og ikke foretage sig noget som helst.Kiwes post=157133 skrev: Fuld fortjent at vi taber. Ikke noget overraskende overhovedet. Vi blev bekræftet i det vi vidste frygtede/vidste. Mendy sejler, Benz ligner en skygge af sig selv. Valverde????
Derudover er Villarreal bare en klassemodstander, men det er jo ikke en undskyldning.
Skræmmende at vi kun har to gode offensive spillere :Delle44 post=157135 skrev: Det ser generelt bare skidt ud. Det er lang tid siden vi har spillet en god kamp og vores defensiv har sejlet hele sæsonen. Vores offensive stjerner er begge dalet i niveau desværre. Og når så Valverde heller ikke stepper op mere, ja så må det jog galt. Det er meget bekymrende.
Den ene er 50 - den anden kan ikke ramme målet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det må også være svært, når der på 10. år ingen taktik er.Lars1991 post=157138 skrev:
Kiwes post=157133 skrev: Fuld fortjent at vi taber. Ikke noget overraskende overhovedet. Vi blev bekræftet i det vi så vi frygtede/vidste. Mendy sejler, Benz ligner en skygge af sig selv. Valverde????
Valverde ser helt modløs ud på banen, han savner noget bid i alt han laver. Det helt modsat af hvad der ellers gør ham så god.. Er det VM der stadig stikker?
Og lad os nu bare droppe Mendy på backen. Alt andet er bedre. Så jeg ligeglad hvor "god" han er defensiv, han koster jo alligevel med sin boldomgang, både offensivt og defensivt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ja, men det er desværre realiteten.Ramos4 post=157140 skrev:
Skræmmende at vi kun har to gode offensive spillere :Delle44 post=157135 skrev: Det ser generelt bare skidt ud. Det er lang tid siden vi har spillet en god kamp og vores defensiv har sejlet hele sæsonen. Vores offensive stjerner er begge dalet i niveau desværre. Og når så Valverde heller ikke stepper op mere, ja så må det jog galt. Det er meget bekymrende.
Den ene er 50 - den anden kan ikke ramme målet.
Jeps.. hvad nytter det at købe nye spillere, når træneren hedder Ancelotti? Holdet har ingen identitet på banen. Ingen struktur at falde tilbage på.Ramos4 post=157141 skrev:
Det må også være svært, når der på 10. år ingen taktik er.Lars1991 post=157138 skrev:
- 9eren
- Gæst
-
Men det er ikke i dag at vi skal konkludere noget. Hvor mange gange har vi ikke sejlet i januar og så alligevel stået med store pokaler.
Jeg går ikke rundt ubekymret og jeg trænger til fornyelse på backpladserne og midtbanen og angrebet centralt, men det må vi tage til sommer!
Helt ærligt i dag kan det da ikke være Carlos fejl. Spillerne spillede en utilgivlig kamp og var alt for usikre i deres boldomgang. De få chancer vi har skal der scores på også.
Ja, jeg vil nærmest sige at det er vigtigere end 9'eren.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Jeg ville ikke overraskes, hvis vi er ude af de 3 spanske turneringer i start februar.
Ancelotti er uddateret, og Perez er alt for stædig. Der er ikke blevet købt ordenligt ind offensivt i lang tid, og nej Endrick tæller ikke.