Optakt: Villarreal - Real Madrid, LaLiga, 16. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
Jeg vil kun sige efter denne her kamp, at det er synd Carlo ikke bruger rotationsprincippet noget mere ift dem der har spillet VM. Camavinga og Rodrygo har masser af sult, hvorfor ikke lade spillerne vise noget mere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi var ligeså dårlige i kampene op til vm. Og så gode var Villarreal simpelthen heller ikke. Vi havde oceaner af plads at spille på og mange af deres muligheder kommer efter elendigt forsvarsspil.9eren post=157151 skrev: Der har lige været VM og vi taber til et stærkt Villarreal hold.
Jeg vil kun sige efter denne her kamp, at det er synd Carlo ikke bruger rotationsprincippet noget mere ift dem der har spillet VM. Camavinga og Rodrygo har masser af sult, hvorfor ikke lade spillerne vise noget mere.
Slet9eren post=157151 skrev: Der har lige været VM og vi taber til et stærkt Villarreal hold.
- 9eren
- Gæst
-
naturligvis vil der være en form for bajón før og efter VM.elle44 post=157152 skrev:
Vi var ligeså dårlige i kampene op til vm. Og så gode var Villarreal simpelthen heller ikke. Vi havde oceaner af plads at spille på og mange af deres muligheder kommer efter elendigt forsvarsspil.9eren post=157151 skrev: Der har lige været VM og vi taber til et stærkt Villarreal hold.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Højt at flyve...
Han har også allerede været ude i ca 60 dage og misset 9 kampe pga skade. Hans alder hjælper nok ikke her, når han skal tilbage i topform.Kimbo post=157193 skrev: Man sidder virkeligt med en mærkelig smag i munden, sidste sæson var Benz med afstand verdens bedste og mest kampafgørende spiller. På højde med Ronaldo i sin prime. Nu sidder vi sæsonen efter, i Januar, og jeg føler nærmest ikke han er kommet tilbage fra sommerferie.
Højt at flyve...
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Derfor syntes jeg det er en gigantisk satsning at han skal spille 90 minutter i hver kamp der betyder noget, for render Benz ind i flere skader så er han naturligvis ude længere.
Det er dog ikke bare formen som halter, det er forståelsen til hans egen situation/form og kommunikationen der er helt ude at cykle.
Med det mener jeg dels at han selv skal forstå at mens man bygger formen op er det helt OK at ligge og "fiske" lidt, han behøver ikke være med i ethvert opspil, og ja det er OK at blive fremme og lade andre arbejde defensivt (her tænker jeg specifikt på Vini).
På kontraerne var det tydeligt at han ikke har farten, eller overblikket, han koster mål når han ikke er mere egoistisk. Jeg så også flere gange at han står 5-6 meter frem for Vini og modtager bolden, ja hvem tror han er inde i boksen? Modric, Fede eller Militao?
Dette er naturligvis en "skjult" kritik af Benzema, men i mindst lige så høj grad, om ikke mere af Anco, som;
1) Lader ham spille 90 minutter
2) Ikke kan forklare de enkeltes opgaver taget i betragtning at Benz ikke er i 100% form.
3) Ikke korrigere i pausen
4) Ikke korrigere efter 55 minutter
Holdet, træneren og Benz bør vide hvad som kræves skal, så en bred kritik, ikke bare mod Benz.
Jeg tror generelt ikke på han kommer tilbage til hans form fra sidste sæson, det var som om han var flyvende og næsten spillede en anelse over evne.El Siete post=157194 skrev:
Han har også allerede været ude i ca 60 dage og misset 9 kampe pga skade. Hans alder hjælper nok ikke her, når han skal tilbage i topform.Kimbo post=157193 skrev: Man sidder virkeligt med en mærkelig smag i munden, sidste sæson var Benz med afstand verdens bedste og mest kampafgørende spiller. På højde med Ronaldo i sin prime. Nu sidder vi sæsonen efter, i Januar, og jeg føler nærmest ikke han er kommet tilbage fra sommerferie.
Højt at flyve...
Han fik hans store ønske opfyldt og nappede fortjent trofæet som verdens bedste spiller og han er nok godt klar over at det var et svendestykke han ikke kommer
til at gentage.
Nu kan jeg på ingen måde tale til Benzema's motivion og ambition, men jeg vil godt kunne sætte mig ind i hvis han mentalt har svært ved at løfte sig op på
samme niveau igen.