Cope: Real Madrid forbereder sommer-indkøb for 300 millioner €
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Iscosen post=157417 skrev: Nu spekulerer jeg bare lige lidt, men hvad ville is sige om Vlahovic?
For begrænset i sit spil umiddelbart. Han kunne godt blive en ny Nistelrooy, for han er en rendyrket angriber i samme stil (af hvad jeg har set med ham). Men spørgsmålet er om vi ikke har brug for en der kan bare lidt af det samme som Benzema, især med den midtbane vi er ved at bygge op, hvor vi kommer til at mangle en del teknik ifht Modric/Kroos (som også er stooore sko at fylde på det parameter).
Hala
Vinicius Musiala
Bellingham Valverde
Tchoumani
F. Garcia Alaba Militao V. Tobias
Coutouis
Kan Oshimen, Musiala, Bellingham og F. Garcia hentes for 300 mio euro (+ diverse små slag af nuværende spiller i truppen)
Det her hold kunne være et hold med power. Oshimen, Vini og Musiala der sætter det første pres ind orkestreret af Bellingham og Valverde lige bag dem.
Samtidig et hold med fart. Vini, Oshimen, Musiala (løb med bolden er vildt), Valverde, F. Garcia og V. Tobias er spillere der kan løbe modstanderne over.
Oshimen er ingen Benzema, men nøj hvor er han livlig inde i feltet og han presser og jagter alt.
Musiala har en vildt imponerende teknik og blik for spillet.
I kombination med de to kan Vinicius få frigivet noget plads og han vil blive utrolig giftig i en mod en.
I mine øjne er tiden kommet hvor midtbane skal fornyes med unge og sultne spillere.
Bellingham er en leder/chef inde på den centrale midtbane. Den ro og aura han spiller med må simpelthen smitte af på sine medspillere.
Valverde skal slippes fri på den boks til boks position. Tag løb ind i feltet, true med skud udefra, hjælpe til defensivt overomkring højresiden ved V. Tobias.
Tchouameni kan blive utrolig dygtig på den 6’er position.
Alaba og Militao skal udgøre general rollen fra midterforsvaret.
F. Garcia og V. Tobias skal være spillere som vi viser meget tillid og tålmodighed. De to kan blive gode på hver deres kant hvor de løber side linjen op.
Det kræver at nogle af de ældre rutineret spiller vil klubben det bedste og hjælpe den videre fremad. Her tænker jeg på en Benzema, Modric, Carvajal og Nacho.
De skal udgøre kernen i b-kæde som kunne se således ud:
Benzema
Rodrigo Arribas
Camavinga Modric
A. Blanco
Mendy Rüdiger Nacho Carvajal
L. Lopez
Forny ikke med Kroos og Asensio
Sælg Brahim Diaz til Milan og find klubber til Lunin, Odriazola, Vallejo, Ceballos, Vasquez, Hazard og Mariano.
Ikke fordi at vi skal tjene kassen på dem men frigive en masse lønkroner.
Jeg beklager hvis I synes det lyder for meget Football Manager over dette. Men jeg synes ærlig talt ikke det burde være urealistik når de ønskede spiller ikke hedder Mbappe, Haaland, Hakimi, T. Hernandez osv.
Musiala kommer ikke til at ske - kan ikke se hvorfor Bayern skulle lade ham gaa - han har kontrakt 3 aar endnu.Dybbøl post=157423 skrev: Oshimen
Vinicius Musiala
Bellingham Valverde
Tchoumani
F. Garcia Alaba Militao V. Tobias
Coutouis
Kan Oshimen, Musiala, Bellingham og F. Garcia hentes for 300 mio euro (+ diverse små slag af nuværende spiller i truppen)
Det her hold kunne være et hold med power. Oshimen, Vini og Musiala der sætter det første pres ind orkestreret af Bellingham og Valverde lige bag dem.
Samtidig et hold med fart. Vini, Oshimen, Musiala (løb med bolden er vildt), Valverde, F. Garcia og V. Tobias er spillere der kan løbe modstanderne over.
Oshimen er ingen Benzema, men nøj hvor er han livlig inde i feltet og han presser og jagter alt.
Musiala har en vildt imponerende teknik og blik for spillet.
I kombination med de to kan Vinicius få frigivet noget plads og han vil blive utrolig giftig i en mod en.
I mine øjne er tiden kommet hvor midtbane skal fornyes med unge og sultne spillere.
Bellingham er en leder/chef inde på den centrale midtbane. Den ro og aura han spiller med må simpelthen smitte af på sine medspillere.
Valverde skal slippes fri på den boks til boks position. Tag løb ind i feltet, true med skud udefra, hjælpe til defensivt overomkring højresiden ved V. Tobias.
Tchouameni kan blive utrolig dygtig på den 6’er position.
Alaba og Militao skal udgøre general rollen fra midterforsvaret.
F. Garcia og V. Tobias skal være spillere som vi viser meget tillid og tålmodighed. De to kan blive gode på hver deres kant hvor de løber side linjen op.
Det kræver at nogle af de ældre rutineret spiller vil klubben det bedste og hjælpe den videre fremad. Her tænker jeg på en Benzema, Modric, Carvajal og Nacho.
De skal udgøre kernen i b-kæde som kunne se således ud:
Benzema
Rodrigo Arribas
Camavinga Modric
A. Blanco
Mendy Rüdiger Nacho Carvajal
L. Lopez
Forny ikke med Kroos og Asensio
Sælg Brahim Diaz til Milan og find klubber til Lunin, Odriazola, Vallejo, Ceballos, Vasquez, Hazard og Mariano.
Ikke fordi at vi skal tjene kassen på dem men frigive en masse lønkroner.
Jeg beklager hvis I synes det lyder for meget Football Manager over dette. Men jeg synes ærlig talt ikke det burde være urealistik når de ønskede spiller ikke hedder Mbappe, Haaland, Hakimi, T. Hernandez osv.
Hala
- Brylle
- Gæst
-
Vi kan starte med at kigge på alderen såzizou21 post=157422 skrev: Jeg synes man skal kigge paa Youssoufa Moukoko fra Dortmund.
Nuvel, jeg er ret sikker på der er nogle her på forum der har set ham spille, men jeg tror ikke særlig mange har set ham spille fulde kampe. Måske nogle highlights på youtube osv. Og jeg synes da også han ser spændende ud (baseret ud fra at have set 0 (!) fulde kampe, men come on.. Folk har ham på fremtidige startopstillinger uden at han har spillet ét minut på førsteholdet?
Mange af de samme fans råber og skriger på at etablerede profiler skal sælges pga. formdyk, Ancelotti skal fyres og jeg ved ikke hvad.
Tror folk virkelig bare, at en spiller lejet i Ukraine, som dagligt begår sig i den 3. bedste spanske række kan gå ind og gøre det bedre end Carvajal, Lucas, Militao og endda Odriozola på den højre back - særligt mod etablerede top/subtop hold - i god form - som Barcelona og Villarreal? Og at han automatisk gør det så godt, at han skal være vores nye faste højreback i fremtiden? Jeg begriber det ikke.. Det er decideret naivt, specielt når der er 0 tålmodighed fra selvsamme fans i de hårde tider.
Hvad så hvis Tobias spiller en håndfuld kampe i streg og gør det dårligt eller middelmådigt - så skal han vel også bare sendes tilbage til Shaktar hurtigst muligt?
Tænker det er baseret meget på, at talentspejderen Calafat har udtalt at han er den næste Marcelo. Så er vi, som fans, mere tilbøjelig til at udvise tålmodighed med ham fordi man tror på ham, hans potentiale og udvikling. Når man så ser det niveau vores nuværende backs besidder hvor de alligevel koster et mål hver kamp, så ser man hellere at man får en ung gut ind der også besidder den offensive profil som man sukker efter rent typemæssig. Vores højrebacks i skrivende stund rigtigt dårligt kørende og det er svært at se dem vende tilbage til en nogenlunde stabil form, især skaderne taget i betragtning.Mathiaska post=157427 skrev: Er jeg den eneste der finder det grinagtigt, at der både her på forum og på andre skriges efter, at man skal spille Vinicius Tobias på den højre back?
Nuvel, jeg er ret sikker på der er nogle her på forum der har set ham spille, men jeg tror ikke særlig mange har set ham spille fulde kampe. Måske nogle highlights på youtube osv. Og jeg synes da også han ser spændende ud (baseret ud fra at have set 0 (!) fulde kampe, men come on.. Folk har ham på fremtidige startopstillinger uden at han har spillet ét minut på førsteholdet?
Mange af de samme fans råber og skriger på at etablerede profiler skal sælges pga. formdyk, Ancelotti skal fyres og jeg ved ikke hvad.
Tror folk virkelig bare, at en spiller lejet i Ukraine, som dagligt begår sig i den 3. bedste spanske række kan gå ind og gøre det bedre end Carvajal, Lucas, Militao og endda Odriozola på den højre back - særligt mod etablerede top/subtop hold - i god form - som Barcelona og Villarreal? Og at han automatisk gør det så godt, at han skal være vores nye faste højreback i fremtiden? Jeg begriber det ikke.. Det er decideret naivt, specielt når der er 0 tålmodighed fra selvsamme fans i de hårde tider.
Hvad så hvis Tobias spiller en håndfuld kampe i streg og gør det dårligt eller middelmådigt - så skal han vel også bare sendes tilbage til Shaktar hurtigst muligt?
Jeg har personligt ikke set et eneste minut med ham, men jeg håber alligevel at se ham starte i kampen i aften når nu vores to andre højre backs er skadet. Om han er en spiller til fremtiden vil jeg ikke udtale mig om, men lad ham få chancen og så må vi se hvad det bringer.
Som der også blev sagt på podcasten, hvad hvis vi havde spillere som Pedri, Gavi og Balde gående på B-holdet? havde vi brugt dem? Nej det havde vi ikke. De havde stadig spillet på B-holdet ellers var de skiftet enten på leje eller permanent. Nuvel, jeg ser ikke kæmpe stjerner i Gavi og Balde, men det betyder jo ikke at de ikke bidrager enormt på førsteholdet nu i stedet for spillere some Pjanic(eller hvad mange af Barcas fejlkøb nu hed på den midtbane) og Alba. Imens ser vi stadig Carvajal, Lucas og Asensio få masser af spilletid selvom man kan tælle deres gode kampe i denne sæson på en hånd.
Så ja, det naivt og nok også dumt at pludselig starte med Tobias for første gang imod et så stærkt hold som Villareal. Men for filan, vi er så trætte af at se på de samme gamle spillere der ikke kan præstere, gang på gang. Nu er to af dem skadet og det Copa del Rey, who really cares, så måske er det tid til at prøve noget nyt.
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvorfor ser du ikke en kæmpe stjerne i Gavi?Lars1991 post=157429 skrev: Jo, det er da lidt voldsomt at tage en spiller op fra Castilla og putte ham direkte ind i startopstilling imod et hold som Villareal. Kæmpe risiko. Men hvorfor er det ikke sket tidligere så? Vores højreback og højrekant har været kæmpe problemer i lang tid, også lang tid før den her sæson. Vores venstreback er ligeså en stor hæmsko. Jamen, vi er da så urimelig heldige at vores 3 største talenter spiller på nøjagtigt de pladser! Miguel, Tobias og Arribas. Vi har intet set til dem, og den ene er blev sendt ud på leje. Det simpelthen vildt!
Som der også blev sagt på podcasten, hvad hvis vi havde spillere som Pedri, Gavi og Balde gående på B-holdet? havde vi brugt dem? Nej det havde vi ikke. De havde stadig spillet på B-holdet ellers var de skiftet enten på leje eller permanent. Nuvel, jeg ser ikke kæmpe stjerner i Gavi og Balde, men det betyder jo ikke at de ikke bidrager enormt på førsteholdet nu i stedet for spillere some Pjanic(eller hvad mange af Barcas fejlkøb nu hed på den midtbane) og Alba. Imens ser vi stadig Carvajal, Lucas og Asensio få masser af spilletid selvom man kan tælle deres gode kampe i denne sæson på en hånd.
Så ja, det naivt og nok også dumt at pludselig starte med Tobias for første gang imod et så stærkt hold som Villareal. Men for filan, vi er så trætte af at se på de samme gamle spillere der ikke kan præstere, gang på gang. Nu er to af dem skadet og det Copa del Rey, who really cares, så måske er det tid til at prøve noget nyt.
Jeg savner Pepe :(