Cope: Real Madrid forbereder sommer-indkøb for 300 millioner €
- Brylle
- Gæst
-
Grinagtigt? What?Mathiaska post=157427 skrev: Er jeg den eneste der finder det grinagtigt, at der både her på forum og på andre skriges efter, at man skal spille Vinicius Tobias på den højre back?
Nuvel, jeg er ret sikker på der er nogle her på forum der har set ham spille, men jeg tror ikke særlig mange har set ham spille fulde kampe. Måske nogle highlights på youtube osv. Og jeg synes da også han ser spændende ud (baseret ud fra at have set 0 (!) fulde kampe, men come on.. Folk har ham på fremtidige startopstillinger uden at han har spillet ét minut på førsteholdet?
Mange af de samme fans råber og skriger på at etablerede profiler skal sælges pga. formdyk, Ancelotti skal fyres og jeg ved ikke hvad.
Tror folk virkelig bare, at en spiller lejet i Ukraine, som dagligt begår sig i den 3. bedste spanske række kan gå ind og gøre det bedre end Carvajal, Lucas, Militao og endda Odriozola på den højre back - særligt mod etablerede top/subtop hold - i god form - som Barcelona og Villarreal? Og at han automatisk gør det så godt, at han skal være vores nye faste højreback i fremtiden? Jeg begriber det ikke.. Det er decideret naivt, specielt når der er 0 tålmodighed fra selvsamme fans i de hårde tider.
Hvad så hvis Tobias spiller en håndfuld kampe i streg og gør det dårligt eller middelmådigt - så skal han vel også bare sendes tilbage til Shaktar hurtigst muligt?
Vi snakker om at han skal erstatte spillere der koster mål, bidrager med 0 offensivt, mister bolde i opspillet og har svært ved at følge med - Carvajal måske pga belastningen. Vi så Militao på højre back for ikke så længe siden og hans friløber sidder plantet i hovedet på mig. Aldrig igen.
Vi har en højre side uden spillere! Valverde er ikke højrekant og han kommer ikke til at udfordre derfra. Carvajal kommer ikke med frem, Lucas Vazquez kan ikke bidrage og af de spillere, som er klar (Militao og Nacho), så er de ude af position og kommer heller ikke til at blæse den kant af. Så helt ærligt: Hvad har vi at tabe? Hvis det er mål i den anden ende, så kunne vi jo se Carvajal flyve frem sidste gang mod Barcelona så vores normale valg kommer ikke til at hjælpe på det. Jeg kan tildels overleve med Nacho derude, men jeg savner at vi kan angribe fra to sider.
Hvis højresiden får fart, indlæg og generelt offensive kvaliteter, så bliver der også mere plads til Vinicius fordi vi kan spille og true i begge sider.
Så helt ærligt: Hvad har vi at miste på det her? Det sejler jo alligevel og måske har vi faktisk den nye store højre back. Han er jo alt for god til de kampe han normalt spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen