Ceballos med nye muligheder for kontraktforlængelse
Du har glemt:Thomaskjensen post=157664 skrev: Dejlig nørdet Lars1991 (stor tomme op). :)
Jeg nørdede også lidt;
Minut 1 Dårligt overblik, svær aflevering leder til boldtab.
2 Dårligt indgreb, boldtab
12 Hans mand løber fra ham med bolden
16 Som en blind høne, for let at spille forbi.
28 Vinder boldt
38 Vinder takling, også noteret flere gode Kroos bolde.
47 Dårlig takling
48 Mister takling
51 Dårlig takling
52 God takling.
63 Flot vundet boldt
76 mister bolden
81 Går rundt og vinker efter bolden i stedet for at gøre sig spilbar.
Jeg er meget enig i din analyse, men jeg giver ikke meget for afleveringer på 2-3 meter tilbage i banen. Er man den der er mest involveret i spillet og man ikke er kreativ på nogen måde, så er det svært for angriberne.
- Tidligt i kampen: En ukontroleret (og farlig) tilbagelaegning til Thib
- 40min: En daarlig (og farlig) foerste beroering midt paa egen banehalvdel (Bolden loeber fra ham og han naar kun lige at prikke den videre til en medspiller, hvis han havde mistet den der, saa havde der vaeret frit loeb mod maal)
- 44min: Han sender en (ellers nem) header i eget felt direkte ud i foedderne paa en modspiller som skaber en langskuds chance til Bilbao, som angriberen dog ikke faar ramt ordentligt.
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Man kan gå meget ned i specifikke ting, Camavinga var også tæt på at miste den flere gang, men lykkedes med at få frispark i stedet. Det er lidt skørt at gå ned i specifikke situationer for at lave en helhedsvurdering synes jeg :D
Edit:
Okay nu så jeg lige de to situationer du har minuttal på DeLaRed og du jo helt væk haha. Jeg synes det var så komisk at du fremhæver det som fej, at jeg lige optog de to situationer, hvis folk vil se :D
gfycat.com/secrethonorableindigobunting Her er hvor bolden er liiige ved at løbe fra ham og de tæt på at få en friløber :D
gfycat.com/watchfuleasygoinggelding og her er hans dårlige header der fører til et langskudsforsøg (hvor skulle han heade den hen??)
- Thomaskjensen
-
- Væk
- Platin bruger
-
Hvad angår hovedstødet så skal den vel gå til en medspiller, eller ud over sidelinjen.
Jo mere selvtillid og fokus Ceballos får fra Carlo, jo bedre spiller han også!
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies
Hahaha! Tak for at finde dem frem.Lars1991 post=157673 skrev: gfycat.com/secrethonorableindigobunting Her er hvor bolden er liiige ved at løbe fra ham og de tæt på at få en friløber :D
gfycat.com/watchfuleasygoinggelding og her er hans dårlige header der fører til et langskudsforsøg (hvor skulle han heade den hen??)
Tak for dem Lars :-)Lars1991 post=157673 skrev: Han er så også med i målet, hvor det hele starter med at han laver et langt sideskift over til Nacho. Den bliver spillet henover midten igen, hvor Ceballos igen spiller den ud i højre-siden til Valverde som så slår indlægget.
Man kan gå meget ned i specifikke ting, Camavinga var også tæt på at miste den flere gang, men lykkedes med at få frispark i stedet. Det er lidt skørt at gå ned i specifikke situationer for at lave en helhedsvurdering synes jeg :D
Edit:
Okay nu så jeg lige de to situationer du har minuttal på DeLaRed og du jo helt væk haha. Jeg synes det var så komisk at du fremhæver det som fej, at jeg lige optog de to situationer, hvis folk vil se :D
gfycat.com/secrethonorableindigobunting Her er hvor bolden er liiige ved at løbe fra ham og de tæt på at få en friløber :D
Den første er ikke den situation jeg referere til, men anerkender at det nok er mig der tager fejl af minut tallet, men det var omkring afslutningen af 1. halvej (ca. de sidste 10min), i situationen blir bolden spillet op til han bag fra, ude fra højre back’en (ikke sikker på hvem det er der ligger afleveringen, men det er en situation hvor Bilbao står ret højt). Så med giver gerne st han intet gør forkert i det klip du har sendt, men det er ikke den situation jeg taler om ;-) (beklager det forkerte minut tal)
Den anden video, er så tilgengæld spot on ;-) Og hvor skal han heade den hen spørg du, ja altså bolden falde lige ned i hovedet på ham (han skal faktisk næste ikke hoppe) og er stort set upresset, så det er jo tydeligt at han mis-timer den, for enten skal den heades højt (i den retning han header) og ellers skal han heade den ud mod sidelinjen, men han rammer det helt skævt og det giver en tilfældig og unødvendig chance til Bilbao. Og det understreger en pointe jeg har lavet før, han er god til at bruge sin fysik i luftrummet (det var ikke nødvendigt her) men for en centralt midtbane spiller er han skræmmende dårlig med hovedet, det er bare ikke godt nok…og så kan du ellers byde ind med grunden til hvorfor dette er en af de bedste defensive aktioner du nogensinde har set ;-)
Og jeg ved ikke.. han kan jo ikke heade den udover sidelinjen derfra. Jeg synes han får headet den langt nok ud af feltet, fin clearing. Det giver et langskud fra like 40m hvor både Ceballos selv og Camavinga kommer op og presser. Er det en xG på 0.01?
Men det da sjovt som man kan se fodbold forskelligt. Hvis man først har set sig lidt sur på en spiller, så lægger man også mærke til alle de dårlige ting og ikke de gode. Jeg kender det da også selv, selvom jeg prøver at være selvkritisk. Men altså, hver gang jeg ser Mendy lave en dårlig første berøring eller fumle med bolden, så bander jeg også for mig selv herhjemme.. også selvom det egentlig ikke koster noget. Er bare så træt af at se på hans dårlige teknik for tiden, og har også givet ham mange 1-taller her i 2023 haha. Men han spiller jo egentlig okay imod Bilbao, i første halvleg kommer han også med i nogle gode rush offensivt og ligger op til den fine chance til Benzema.
Havde jeg heller ikke forventet at du skulle, og dude har det oprigtigt skodt over at du har brugt tid på at finde en situation baseret på forkert info fra mig, det er super dårlig stil fra min side.Lars1991 post=157680 skrev: Fair nok med den første, jeg kunne godt nok heller ikke forstå det :D Jeg orker ikke lige at finde kampen frem igen og finde den anden haha.
Og jeg ved ikke.. han kan jo ikke heade den udover sidelinjen derfra. Jeg synes han får headet den langt nok ud af feltet, fin clearing. Det giver et langskud fra like 40m hvor både Ceballos selv og Camavinga kommer op og presser. Er det en xG på 0.01?
Men det da sjovt som man kan se fodbold forskelligt. Hvis man først har set sig lidt sur på en spiller, så lægger man også mærke til alle de dårlige ting og ikke de gode. Jeg kender det da også selv, selvom jeg prøver at være selvkritisk. Men altså, hver gang jeg ser Mendy lave en dårlig første berøring eller fumle med bolden, så bander jeg også for mig selv herhjemme.. også selvom det egentlig ikke koster noget. Er bare så træt af at se på hans dårlige teknik for tiden, og har også givet ham mange 1-taller her i 2023 haha. Men han spiller jo egentlig okay imod Bilbao, i første halvleg kommer han også med i nogle gode rush offensivt og ligger op til den fine chance til Benzema.
Du har helt ret i at chancen der blir skabt ikke er særlig stor, pointen med den situation og mange af de andre er bare at jeg synes det understreger et manglende niveau, for alle spillere begår fejl i hver kamp, men det handler for mig om hvordan de fejl begås og hvor hyppigt det sker, og her mener jeg bare Ceballos generelt falder igennem. Det skal dog siges at jeg ikke synes han var forfærdelig imod Bilbao, jeg synes han overordnet spillede en fair kamp, problemet er bare at stort set alle andre på holdet spillede bedre end ham (ikke alle, men næste).
Du har ret, vi ser det forskelligt og det er der fra min side også plads til, jeg forstår godt din frustration med Mendy, og keg er ikke uenig, men det forstyrre mig bare langt mindre end Veballos da Mendy har nogle spids kompetencer som rent defensivt ofte redder os (denne season har dog været hans svageste imo) hvorimod Ceballos ikke byder ind med noget vi der kan gøre op for hans mange mangler (og jeg er med på han har hjerte, hvilket er vigtigt, men i en klub som Real skal der bare mere til). Og så har jeg også en fundamental holdning til hvor mange chancer man skal have i Madrid, Dani nærmer sig snart 100 kampe i den hvide trøje og imo er vi ikke en udviklings klub så det er alt for meget snor han har fået (samme med andre spillere), men forstår godt at andre fans har et andet perspektiv på det.
Dani’s held har været at Case forlod os i slutningen af transfer vinduet, for havde han stadig været i klubben så havde Dani ikke fået en brøkdel af de minutter han har spillet, da han havde været bag i køen til spilletid bag resten af midtbane spillerne inkl Cama, og det synes jeg bare er et for tyndt grundlag at få spilletid på (fordi truppen er for tynd), jeg ønsker mig (nok ligesom dig) at vi har en konkurrence dygtig bredde i alle kæder, og det har vi desværre ikke hvilket er grunden til at vores bærende spillere er udmattede og at der også findes spilletid til spillere som Eden, Ceballos, Vallejo osv, for havde truppen været stærk nok, så havde ingen af dem haft en plads.
Endnu engang, beklager fejlen med minut tallet.
- Thomaskjensen
-
- Væk
- Platin bruger
-
Det er smukt. Jeg ser allerede frem mod at skulle jordes igen :)
Hvis og hvis.
Ceballos blev foretrukket til startopstillingen i en svær udekamp pga. sin gode form. Og leverede. Lars1991 har da også nævnt hans bidrag som spilfordeler ved 1-0 målet. Og hans fine statistikker i kampen. Jeg er egentlig ikke så stor fan af ham. Men jeg tror ærlig talt at han har en rolle at spille i klubben, da vi mister enorm meget teknik på holdet, når Kroos, Modric og Benzema stopper. Men det vil tiden jo vise.
Ja hvis og hvis @Fondo_Sur ;-)Fondo_Sur post=157683 skrev: @DeLaRed
Hvis og hvis.
Ceballos blev foretrukket til startopstillingen i en svær udekamp pga. sin gode form. Og leverede. Lars1991 har da også nævnt hans bidrag som spilfordeler ved 1-0 målet. Og hans fine statistikker i kampen. Jeg er egentlig ikke så stor fan af ham. Men jeg tror ærlig talt at han har en rolle at spille i klubben, da vi mister enorm meget teknik på holdet, når Kroos, Modric og Benzema stopper. Men det vil tiden jo vise.
Hvor vi er rungende uenige er at du mener han kan tilbyde en "teknik" der er tilnaermelses hvis paa niveau med Kroos, Modric og Benzema, det er naermest grinagtigt imo, men understreger nok ogsaa bare hvor langt vi er fra hinanden hvad angaar Dani, som jeg uden tvivl anser som en af de svageste tekniske spillere i hele truppen, hvorimod Toni, Luka og Karim er nogle af de bedste, saa at kigge paa Dani som alternativ for dem, rent teknisk, den vogn kan jeg bare slet ikke vaere med paa.
meget enig i dine observationer at vi mister noget kreativitet og teknisk med et Ceballos exit til sommer. Han har rigeligt at bidrage med endnu.Fondo_Sur post=157683 skrev: @DeLaRed
Hvis og hvis.
Madridista desde 1989
Stol på klubben
Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies