Optakt: Real Madrid - Real Sociedad, LaLiga, 19. spillerunde

1 år 1 måned siden #49 af Fondo_Sur
Benzema og Rodrygo var pakket ind i sølvpapir i hele kampen. I det mindste kom Vini frem til chancerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #50 af JesperThomsen

Ramos4 post=157894 skrev: Dem der synes det er no big deal, at Vinicius brænder alting...jeg ved ikke hvad jeg skal sige..

​Der er brugere der ikke ville bytte ham for Mbappe… så deet. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #51 af Lars1991
​Virkelig god kamp faktisk, er imponeret over hvordan vi spiller i dag, når man tænker på hvor mange problemer vi har haft spillemæssigt. Kroos og Ceballos styrede den kamp fuldstændig.. jeg må sige, Ceballos tager et step op i denne kamp i forhold til tidligere. Nøj hvor var han god. Hvis det her er hans niveau, så skal man jo forlænge 100% og han vil endda kun spille sig på holdet. Spørgsmålet er så om det her er hans niveau eller om han udnytter hans momentum pt.

Trist at det er sådan en kamp her vi smider points. En blanding af uheld og manglende skarphed. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #52 af Fondo_Sur
Det kan godt være at vi tabte point i dag, men vi har fået to nye stjerner, der hedder Ceballos og Camavinga.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 1 måned siden #53 af 9eren
Vi har også et angreb der er al for uskarpt i afslutningerne

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #54 af Brylle
​Resultatet er nedern, men det er et mirakel at vi ikke vinder kampen med alle de chancer. Vinicius har mistet skarpheden igen, men det er ham som kommer frem til alt. I stedet for alt muligt underligt gøgl om at sælge og slagte ham, så handler det om at skarpheden skal tilbage. Vi har jo før set en periode hvor den har siddet der. 

Og så er vinduet stadig åbent lidt endnu. Vi skal bruge en angriber, og han skal ankomme meget hurtigt. Der skal simpelthen ligge en angriber derinde. Spillet er virkelig godt i dag indtil de gik døde og det er klart når man ikke kan skifte mere end to mand fordi truppen er så smal. I den ideelle verden skulle man have prøvet med en boksspiller hen mod slutningen og en mere offensiv højre back (selvom Nacho var god), men de sidder bare ikke derude. 

Shit happens, men der er ingen grund til at gå fuldstændig i panik over at man spille ligaens nr 3 ud af banen, desværre uden at score.

De fleste farlige aktioner fra Sociedad gik igennem Kubo som spillede en ret god kamp. Han var ret spydig så det ud til, men lad os få ham tilbage i klubben og konkurrere på den højre kant. 

 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, elle44, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #55 af Thomaskjensen
Helt seriøst drenge!
Jeg syntes kritikken er på randen til forfølgelse. Ret nu kritikken på dem der IKKE præstere, dem der IKKE vil vinde kampen, dem der IKKE vil eller har kvaliteten til at vinde kampen i dag.

Kan man ikke sætte pris på Camavinga, Kroos, Ceballos, Vini eller Rodrigi i denne kamp så har man et problem. Så er det personligt.

Javist, Vini skal skal fandeme score i dag, men han kommer frem til 5 100% chancer og smadre deres defensiv igen og igen.

Hvad bidrager Modric med?
Hvad bidrager Assensio med?
Hvad fanden laver Benzema på banen i 90 minutter?

At bemke Vini løser intet, kan ikke forstå at nogen kan tro at det løser noget som helst for os. Hvem skal skabe spillet?
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #56 af Kiwes
Vi kan rose spillet så meget vi vil, men vi er nu 5 point efter og med en Benzema der ligner en på 50 år, så ser det altså ikke godt ud. Ligaen har jeg, lige nu, meget svært ved at se os vinde. Fedt at Ceballos er kommet i gang og han står KLART foran en virkelig ringe kørende Modric. Jeg vil være lidt mere forsigtigt med at hype Camavinga på backen. Han er altså virkelig let at spille sig forbi og er det Salah der er derude bliver han kørt over. Puhaa jeg er sku bange på Benzemas vegne, det ser ikkkkkkkke godt ud!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #57 af Lars1991
​Ja det er lidt hysterisk med Vini herinde. Man glemmer hurtigt! Selvfølgelig skal han score i dag, men det jo ikke tilfældigt at det er ham der kommer frem til chancerne. Og det jo heller ikke elendige afslutninger som man har set tidligere eller situationer hvor han tøver, som jeg selv kritiserede ham til for i en tidligere kamp. Han gør de rigtige ting, det sidste manglede bare lige + en god målmandspræstation. 

Jeg er langt mere irriteret over, når han tager umulige dribleture og mister bolden unødvendigt i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, elle44, Thomaskjensen, Fondo_Sur, Kialpe, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #58 af NadaMás
​Barcelona får sejrene på deres dårlige dage for tiden, og det gør vi ikke. Nu ser jeg dem som favoritter, og det har jeg måske gjort i noget tid. Om ikke andet er der 19 kampe igen, så stillingen kan vendes hurtigt. For at det skal være en mulighed kræver det selvfølgelig, at der er nogle spillere der ved hvor målet står. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #59 af Thomaskjensen
Helt enig Lars1991, der er mere end en gang han udfordre 4-5 spillere direkte :) Fedt nok han tror på det, meeeeenn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #60 af DeLaRed

Thomaskjensen post=157911 skrev: Helt seriøst drenge!
Jeg syntes kritikken er på randen til forfølgelse. Ret nu kritikken på dem der IKKE præstere, dem der IKKE vil vinde kampen, dem der IKKE vil eller har kvaliteten til at vinde kampen i dag.

Kan man ikke sætte pris på Camavinga, Kroos, Ceballos, Vini eller Rodrigi i denne kamp så har man et problem. Så er det personligt.

Javist, Vini skal skal fandeme score i dag, men han kommer frem til 5 100% chancer og smadre deres defensiv igen og igen.

Hvad bidrager Modric med?
Hvad bidrager Assensio med?
Hvad fanden laver Benzema på banen i 90 minutter?

At bemke Vini løser intet, kan ikke forstå at nogen kan tro at det løser noget som helst for os. Hvem skal skabe spillet?

​Synes det er lidt hårdt at gå efter Modric og Asensio, det er rigtigt at de ingen forskel gør, men tilgengæld er det også en anden kamp de kommer ind til end hvad der blev spillet de første 70min, da Sociedad pakker sig helt ned omkring feltet med 11 mand bag bolden og så var luften også gået af Rodrygo og Benzema de sidste 20min. Det er ikke Luka og Marco’s skyld at man ikke vinder kampen idag, jeg vil ikke mene der er nogen der er skyldige i vores point tab idag på nær Sociedad målmanden så stod en stensikker kamp.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce