Optakt: Real Madrid – Elche, LaLiga, 21. spillerunde
Det er meget muligt at os fans hyper Arribas op og måske er lidt for ivrige efter at se ham spille, men først odri og nu mariano. Der må jo være noget Carlo ser til træning osv siden han ikke vælger at smide ham ind i sådan en kamp...Ramos4 post=158520 skrev: Vildt Odriozola kommer ind før Arribas.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Arribas er dog ung og kan ikke tillade sig at udtrykke utilfredshed, desværre. Ancelotti fatter ikke noget, åbenbart. Mariano? Odriozola? Det er under al kritik. Han bør få et opkald fra præsidenten efter kampen, men Florentino virker desværre til at være for flink på dette punkt!
- Brylle
- Gæst
-
Donde está la biblioteca?
Hvorfor så have ham med på bænken?Madrid777 post=158523 skrev:
Det er meget muligt at os fans hyper Arribas op og måske er lidt for ivrige efter at se ham spille, men først odri og nu mariano. Der må jo være noget Carlo ser til træning osv siden han ikke vælger at smide ham ind i sådan en kamp...Ramos4 post=158520 skrev: Vildt Odriozola kommer ind før Arribas.
Han scorede i VM-semien i de to minutter han fik på banen.
Baldé og Gavi og hvad de ellers hedder, har fandme spillet mange dårlige kampe inden de fandt deres niveau.
Det gør alle spillere faktisk.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Donde está la biblioteca?
Dragam post=158515 skrev:
Jeg ville smide vini over på højre... det er langt nemmere for en meget hurtig spiller at løbe udenom og ind foran forsvaret på ydersiden, og enten kunne slå indlæg, eller afslutte. Det har Rodrygo ikke hurtigheden til, men det har vini. Rodrygo har tilgengæld en del bedre teknik, og vil få meget mere ud af sit talent som indadvendt venstrekant, hvor han kan bruge sin glimrende driblinger ind i banen, samspil med de andre, og hans afslutninger, som alt andet lige er en hel del bedre end vinis.Madrid777 post=158514 skrev:
Hvis du stod som træner for Real Madrid ville du så spille Rodrygo over Vini på venstrekanten, og så lade ham sidde på bænken hvis du fik den mulighed?Dragam post=158512 skrev:
Vini er hurtigere, but that's it.Lars1991 post=158506 skrev: Jeg kan så 10x bedre lide Vini derude. Det en helt anden hylde.
Tilgengæld mister vini konstant bolden i hovedløse aktioner, er latterligt dårlig til at afslutte, og spiller generalt som en hovedløs høne.
Man kunne sige så meget imod det her, men jeg vælger lige en enkel ting, og det er at aflive den myte med at Rodrygo skulle være en mere klinisk afslutter end Vini. Jeg er med på, at han ligner en langt bedre _teknisk_ afslutter hvor det ligner han har mere kontrol over det... men det snyder altså, for boldene går altså ikke mere ind alligevel.. Han scorer ikke på flere af sine chancer. Det synes jeg både jeg kan konstatere med øje-testen, men også målt på xG. Faktisk har de to en meget ens xG i La Liga den her sæson. Rodrygos på 7,53 og Vinicius på 7,83. Rodrygo har fået 4 mål ud af det og Vini 7. Jeg tænker ikke at den stat ser bedre ud efter i dag, hvor Rodrygo har brændt et par store chancer.
Har du set Asensio med højre? Venstrebenede spillere er ofte super ringe med højre.DeLaRed post=158531 skrev: Er det ikke noget med at Arribas har en stor svaghed med højre foden, det var vel et meget godt indblik i hvor svag den er?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024