Optakt: Osasuna-Real Madrid, LaLiga, 22. spillerunde
- Brylle
- Gæst
-
Jeg forstår 100% Vinicius og det er på ingen måde hans skyld hvad der sker, men han skal simpelthen lære at ignorere det og så må hans medspillere få udset sig de største syndebukke og sende nogle signaler i form af hævnaktioner i slutningen af kampene. Det må være noget for noget og så sender man et signal om at det ikke er gratis. Hvis han kan vende hovedet væk fra de ting og fokusere på sig selv, så falder han ikke så voldsomt i niveau. Så kan han forhåbentlig få sat et mål ind og komme ned og danse foran dem. Men det må ikke være fedt at være Vinicius pt for det der synes jeg ikke kan blive hans skyld.
Dommeren er helt væk. De har flere gange trukket i bremsen uden advarsel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Fra en mand der i 90 min. ikke modtager andet end ekstremt had, racisme og provokation på banen, der til tider tangerer til decideret vold. Og når den her 22 årige mand, der for blot en håndfuld måneder siden ikke udtrålede andet end rent spilleglæde, begynder at bide på det hele, jamen så får han også kritik fra os.
Jeg koncentrerer mig efterhånden knapt nok over, hvor ringe Real er pt., men synes egentlig mest bare, at det hele er sørgeligt at overvære. Jeg elsker Vini og jeg elsker Real, men hvis det her forsætter, ønsker jeg ham, udelukkende for hans helbreds skyld, væk fra Spanien. Giv os superligaen nu, for ærlig talt fanden tag la liga, det her er ikke i orden. Eneste postive, er tidspunktet for disse kampe, for det her er på ingen måde noget mine børn skal overvære.
Altid Real Madrid.
Donde está la biblioteca?
DC19
Ja, det er ikke ligefrem god markedsføring for La Liga, det der foregår for tiden.FranciscoISCO post=158651 skrev: Hvor er det bare deprimerende at følge med i Real udebanekampe i la liga pt. Alt spil er lagt op på at der skal komme et eller andet fra Vinicius, og uden en 9'er i efterhånden hver anden kamp, er det altså lidt af et solo show, man hænger sin hat på...
Fra en mand der i 90 min. ikke modtager andet end ekstremt had, racisme og provokation på banen, der til tider tangerer til decideret vold. Og når den her 22 årige mand, der for blot en håndfuld måneder siden ikke udtrålede andet end rent spilleglæde, begynder at bide på det hele, jamen så får han også kritik fra os.
Jeg koncentrerer mig efterhånden knapt nok over, hvor ringe Real er pt., men synes egentlig mest bare, at det hele er sørgeligt at overvære. Jeg elsker Vini og jeg elsker Real, men hvis det her forsætter, ønsker jeg ham, udelukkende for hans helbreds skyld, væk fra Spanien. Giv os superligaen nu, for ærlig talt fanden tag la liga, det her er ikke i orden. Eneste postive, er tidspunktet for disse kampe, for det her er på ingen måde noget mine børn skal overvære.
Mbappe får nok samme tur som Vini, hvis han nogensinde bliver Real spiller.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Måske hvis han fik lov til kontinuerligt at spille på den samme plads nogenlunde med de samme omkring sig i stedet for at kaste ham rundt. Det er positivt at nogle spillere kan spille flere pladser, men Alaba er chefen nede bagved. Jeg synes heller ikke han gør det skide godt.DeLaRed post=158658 skrev: Det er som om Alaba bare helt har glemt hvordan man spiller professionel fodbold, det er et helt vanvittigt form dyk han har taget sig efter han var en af holdets bedste i sidste season!
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Tænker det samme. Hvis jeg fulgte med i det her fra Bellinghams synsvinkel, var det da heller ikke fordi, La Liga på nogen måde virkede mere tiltrækkende end premier leauge lige nu.Bismo post=158655 skrev:
Ja, det er ikke ligefrem god markedsføring for La Liga, det der foregår for tiden.FranciscoISCO post=158651 skrev: Hvor er det bare deprimerende at følge med i Real udebanekampe i la liga pt. Alt spil er lagt op på at der skal komme et eller andet fra Vinicius, og uden en 9'er i efterhånden hver anden kamp, er det altså lidt af et solo show, man hænger sin hat på...
Mbappe får nok samme tur som Vini, hvis han nogensinde bliver Real spiller.
Altid Real Madrid.