Optakt: Osasuna-Real Madrid, LaLiga, 22. spillerunde

3 år 5 måneder siden #73 af Kiwes
​Jeg tænker også at Camavinga nu med sikkerhed bør have sat Tchouaméni på bænken. Der vil ingen retfærdighed være til, hvis han ikke starter mod Liverpool.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #74 af Ramos4

9eren post=158708 skrev: Jeg vil faktisk sige farvel til Håland efter i dag. Alvaro R giver os nogle af de samme muligheder med sin fysik og højde samt blik for spillet.

​Jaaaer Alvaro og Haaland er basically den samme.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur, El Siete, JesperThomsen, DeLaRed

3 år 5 måneder siden #75 af mohbar
​forstår ikke hvorfor der er så mange der mener at Vinicius havde sin bedste sæson i 21/22 og at han aldrig bliver ægte madrid stjerne. 
Sidste sæson var han jo omgivet af gode spillere som spillede op til deres niveau: Benzema var på sit bedste niveau, Modric var kreatørernes kreatør og Rodrygo kom ind og gjorde forskel.
Alligevel formår han konstant i 90+ minutter at drive gæk og jage en skræk i livet på de fleste modstandere så de konstant skal smadre ham og mobbe ham. 

Iøvrigt har knægten spillet 33 kampe scoret 16 mål og lavet 7 assists.
Sidste sæson spillede han 52 kampe scorede 22 mål og lavede 20 assists. Han har rigeligt med kampe til at smadre sin rekord!

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Matamoro

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 5 måneder siden #76 af Madridista02

DeLaRed post=158704 skrev:

9eren post=158703 skrev: Vi må ikke give op denne her liga. Bliv ved med at vinde kampe

​Ja, chancen ligger i at smide Ceballos tilbage paa baenken hvor han hoere til og saa Alvaro ind istedet for ham, OG saa soerge for at Asensio kommer paa banen som indskifter i hver eneste kamp for at hive sejren hjem for os ;-)

​De la red, jeg elsker dig for dit engagement og fordi du tit rammer spot on, men den her gang må jeg bare sige "stop nu" . Din hetz af Ceballos er uudholdeligt. Stop please. Jeg kan ik holde ud at læse dine mega subjektive holdninger hver evig eneste gang. Det et for meget....

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #77 af 9eren

Ramos4 post=158711 skrev:

9eren post=158708 skrev: Jeg vil faktisk sige farvel til Håland efter i dag. Alvaro R giver os nogle af de samme muligheder med sin fysik og højde samt blik for spillet.

​Jaaaer Alvaro og Haaland er basically den samme.

​på sigt kan Alvaro blive enorm vigtig og lige så god. Det handler om at udvikle ham
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved 9eren.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #78 af 9eren
Madridista02,

De la Red har det hårdt over at han ikke fik ret omkring Ceballos :)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #79 af 9eren

Prøv at se hvem han bliver sammenlignet med. Denne her video kendte jeg ikke til før nu. Nogle tror jeg sidder og lukker crap ud. Kom nu. Han er da en spiller der ligger fint op af Hålands måde at spille på!

3 år 5 måneder siden #80 af DeLaRed

Madridista02 post=158714 skrev:

DeLaRed post=158704 skrev:

9eren post=158703 skrev: Vi må ikke give op denne her liga. Bliv ved med at vinde kampe

​Ja, chancen ligger i at smide Ceballos tilbage paa baenken hvor han hoere til og saa Alvaro ind istedet for ham, OG saa soerge for at Asensio kommer paa banen som indskifter i hver eneste kamp for at hive sejren hjem for os ;-)

​De la red, jeg elsker dig for dit engagement og fordi du tit rammer spot on, men den her gang må jeg bare sige "stop nu" . Din hetz af Ceballos er uudholdeligt. Stop please. Jeg kan ik holde ud at læse dine mega subjektive holdninger hver evig eneste gang. Det et for meget....

​Det skal naturligvis stå dig frit for :) Men synes det er så vanvittig farvet at rose Ceballos for kampen igår, for så vælger man jo decideret at se bort fra de +10 unødvendige boldtab han har, og de gange han komplet blir tørret af modstanderen nede ved ejet felt, og man vælger også at “glemme” at han på mest idiotiske vis filmer sig til er frispark (der aldrig var der) foran ejet felt, hvilket resultere i endnu en farlig situation til Osasuna, og så lukker man også øjnene overfor hvor lidt han fyldte defensivt hele kampen igennem, han er stort set aldrig i nærheden af bolden ved Osasunas opspil og så er det også et kæmpe problem at han tilbyder sig så lidt i det opbyggende spil i denne kamp, det er konstant de 3 andre midtbane spillere der skal droppe ned og hente bolden (noget de så heller ikke var så gode til).

Ceballos er jo blevet spilleren der bare ikke må kritiseres her, uanset hvor skidt han spiller, men her kommer jeg heldigvis med noget modvægt ;-)

Og 9eren er jo slet ikke til at diskutere med på den front, han er jo den demitrale modsætning af mig i denne situation hvor en hver fejl aflevering fra Ceballos er alle andres skyld, den ene undskyldning efter den anden, som årets curling mor ;-) …Men nu vil jeg ikke være for hård ved ham, for han “kaldte” jo den med Alvaro, efter at have nævnt samtidige spillere på Castilla op til flere gange som det nye sort, så håber han tager mit modspil min tidligere kommentar med et Gran salt og så skifter fokus fra Ceballos over til hans nye “opfindelse” Alvaro ;D

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #81 af 9eren
“ årets curling mor” LOL

Tiltag Madridista
En titel der skal uddeles efter hver sæson!

jeg har stor tiltro til Castilla spillerne, men Alvaro, Arribas er mine hoved spillere fra den trup mens Vinicius T er lidt af en joker. Der er måske flere i tankerne af spillerne. 

jeg kaldte også Carvajal dengang og var ved at ringe til Mou fordi han lejede ham ud. Han havde ikke brug for en udlejning holder jeg stadig stærkt på. Han har været en af verdens bedste højre backs i nyere tid. Ja nu er hans niveau ikke som det har været. Men for fanden en spiller vi har haft. 
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved 9eren.

3 år 5 måneder siden #82 af DeLaRed

9eren post=158719 skrev: “ årets curling mor” LOL

Tiltag Madridista

jeg har stor tiltro til Castilla spillerne, men Alvaro, Arribas er mine hoved spillere fra den trup mens Vinicius T er lidt af en joker. Der er måske flere i tankerne af spillerne. 

jeg kaldte også Carvajal dengang og var ved at ringe til Mou fordi han lejede ham ud. Han havde ikke brug for en udlejning holder jeg stadig stærkt på. Han har været en af verdens bedste højre backs i nyere tid. Ja nu er hans niveau ikke som det har været. Men for fanden en spiller vi har haft. 

​Jeg haaber du faar ret i Alvaro, kampen igaar viste flere spaendene sider af spilleren.

Hurtigt spoergsmaal, hvis du skulle vaelge (kun med tanke paa naeste season og ikke laengere) hvem vil du saa helst se paa 1. holdet Arribas eller Brahim, og hvad goer forskellen?

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #83 af 9eren

DeLaRed post=158720 skrev:

9eren post=158719 skrev: “ årets curling mor” LOL

Tiltag Madridista

​Jeg haaber du faar ret i Alvaro, kampen igaar viste flere spaendene sider af spilleren.

Hurtigt spoergsmaal, hvis du skulle vaelge (kun med tanke paa naeste season og ikke laengere) hvem vil du saa helst se paa 1. holdet Arribas eller Brahim, og hvad goer forskellen?

​Har du set Alvaros kampe for Uruguay U20 der lige er spillet. Ellers er det en god ide. I luftspillet er han rigtig stærk og det har han også vist for Castilla.

Jeg vil helst have Asensio bliver og Arribas kommer op. Det er dog ikke det jeg tror der sker. Jeg har en stærk fornemmelse om at Asensio ender i en engelsk klub for at få spilletid og mere i løn.

Så skulle Brahim hentes tilbage så kunne jeg godt blive bekymret for om der bliver plads til Arribas. Alvaro er i mine øjne en fremtidig investering til 1 holdet. Arribas er også og jeg ser ham som en spiller der har mere at byde på end Jese og Lucas Vazquez. Han vil derfor være en enorm vigtig trup spiller. Den fart, drible egenskaber og sparke teknik han har, bliver så vigtig for os. Forlænges Benzema så henter man kun Alvaro til 9eren og så kan der godt blive plads til både Brahim og Arribas. Husk på at vi brugte Brahim på venstre kanten også, så han er en spiller som Rodrygo der kan spille flere positioner. 

Benzema, Alvaro, Brahim, Rodrygo, Vinicius, Arribas som angribere næste sæson. Det er noget jeg godt kan godkende! Får vi en suprise Mbappe, så skal det være fordi Benzema takker af! 

Leveret af Kunena Forum