Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde
Så husker du helt forkert, har aldrig hadet Kroos, kun været skuffet over ham i hans dårlige perioder, især i 18/19 seasonen der var han en stor skuffelse, men jeg anser ham uden tvivl som en af de bedste midtbane spillere i klubbens historie.-#7- post=159003 skrev: Dit had til Ceballos er simpelthen uvirkeligt DeLaRed, det er næsten imponerende så lidt du kan lide ham. Før ham var det Kroos så vidt jeg husker? Jeg venter i spænding på hvem den næste bliver efter Ceballos :-D
sjovt nok mener jeg Toni, rent offensivt, har været betydeligt bedre fra 6eren end hvad Dani har været i 1. Halvej. Synes også Fede har været langt mere involveret i vires positive angreb end Dani, så forstår sket ikke hvordan man kan fremhæve ham som dagens bedste?
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Igen, ikke en kritik som sådan, blot stof til eftertanke :-)
DC19
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Real Madrid er bare så pinlige i ligaen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Fuld fokus på CHL
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Lad os håbe det tænder en gnist i holdet
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Altså de går mere efter et mål til end Real går efter udligningenHamid8210 post=159016 skrev: At man har opgivet LaLiga med så mange kampe igrn. Puha. Men atl Madrid er også et total destruktiv fodbold hold
Synes det er interessant at du har læst mit indlæg som kritik, imo er der stor forskel på at kritisere en spiller og stille spørgsmålstegn ved om ham var den bedste spiller på banen. Synes ikke jeg kritiserede ham, da jeg geberelt ikke synes han har spillet dårligt idag, men på ingen måde heller ser ham som bedre end andre på holdet, især hans 2 midtbane kammerater, som jeg synes begge to havde langt mere positiv effekt på vores offensiv end Ceballos. Og min kommentar til Lars var netop et forsøg på at forstå hvor han har set Ceballos være bedre end andre idag.-#7- post=159008 skrev: Fair nok, had er også et stort ord. Men du har altså en tendens til at køre meget i samme rille om bestemte spillere, hvor du ind imellem måske kunne overveje om et indlæg af den type er værd at skrive? Det er ikke en kritik som sådan, og jeg synes du er god her på forummet ellers, men jeg fornemmer også at mange brugere er ved at være trætte af at læse det samme indlæg om Ceballos, Kroos før i tiden, og også om Jovic som alle jo ved at du virkelig ikke kunne lide. Det får en karakter af at være noget du skriver for at være en troll, hvilket du jo ikke er.
Igen, ikke en kritik som sådan, blot stof til eftertanke :-)
Så måske man også kan vende den om og spørge om du og andre helt automatisk læser mine kommentarer om Dani som kritik, fordi i ved jeg ikke er fan af han…Ingen kritik, bare en anden vinkel at se det fra ;-)
Og så der ikke er nogen misforståelser, så er jeg rigtigt nok ikke fan af Dani, ligesom jeg heller ikke var det af f.eks. James og Jovic, og det har jeg det helt fint med, jeg tror de fleste har en eller flere spillere som de ikke kan lide, og det skal der imo være plads til.
Donde está la biblioteca?