Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde

3 år 5 måneder siden #61 af Fondo_Sur
Ja generelt set så mangler der et bedre pres. Vores 9’er er ikke særlig bevægelig og højrekanten leverer ikke op til det ønskede niveau. Vores backs kunne også være meget bedre.

Det må der laves om på, hvis man vil nå op mod de 90+ point i ligaen ved at få flere sejre mod de ultra defensivt indstillede hold. 
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #62 af Ramos4
Kunne være en del nemmere hvis vi ikke kom bagud i alle kampe.

Tænker at der mangler indøvede mønstre rent offensivt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 5 måneder siden #63 af Matamoro
Hvis det resterende i denne sæson skal bruges til noget, så må det være at give de unge chancen. Rodrygo og Camavinga har fået et gennembrud i denne sæson. Kunne være fedt at se Sergio Arribas og Vinicius Tobias chancen sammen med Toro
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Matamoro.

3 år 5 måneder siden #64 af PMO

Matamoro post=159049 skrev: Hvis det resterende i denne sæson skal bruges til noget, så må det være at give de unge chancen. Rodrygo og Camavinga har fået et gennembrud i denne sæson. Kunne være fedt at se Sergio Arribas og Vinicius Tobias chancen sammen med Toro

​Kan være det blot er mig, men synes det er en sætning jeg har læst igen og igen herinde de sidste par år. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 5 måneder siden #65 af Kiwes
​Jeg har lige set kampen, kunne ikke se den i går. Jeg synes det ligner en klassisk derby kamp med ATM der står en en meget defensiv 5-4-1 formation og så ved vi godt at vi kommer til at få problemer. En betondefensiv, det kan vi bare ikke bryde op. Vi spiller ikke decideret en dårlig kamp, men vi mangler i den grad skarpheden i de afgørende situationer. Til næste sæson bliver man simpelthen nød til at få byttet Mariano og Hazard ud med nogle spillere der rent faktisk kan bruges og bidrager med noget. Det duer ikke, at vi ikke har nogen offensive spillere at sætte ind. Når det så er sagt...super fedt at Alvaro kommer ind og scorer, han ser spændende ud. Ham vil jeg meget gerne se mere til denne sæson. Jeg synes ikke at der var nogen af de 3 forreste der spiller en god kamp. Men jeg forventer og havde håbet at Asensio ville give mere taget hans kontraktsituation i mente. Jeg tror det ender med at han smutter til sommer og så har jeg det egentlig også fint, hvis Arribas tager hans plads. Dermed ikke sagt at vi ikke skal have hentet en kvalitetsspiller til højre kanten, for det skal vi!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 5 måneder siden #66 af Madridista02

PMO post=159050 skrev:

Matamoro post=159049 skrev: Hvis det resterende i denne sæson skal bruges til noget, så må det være at give de unge chancen. Rodrygo og Camavinga har fået et gennembrud i denne sæson. Kunne være fedt at se Sergio Arribas og Vinicius Tobias chancen sammen med Toro

​Kan være det blot er mig, men synes det er en sætning jeg har læst igen og igen herinde de sidste par år. 

​Lige præcis. Det er noget de fleste af os altid har håbet på, men det sker bare sjældent, medmindre spilleren er helt ekstraordinær. Som vi så det med Jesé eksempelvis. Hvis spilleren ikke brænder hele banen af på de få sporadiske indhop han får, så ser vi ham ikke igen. Det er en skam synes jeg. 

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum