Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde
Det må der laves om på, hvis man vil nå op mod de 90+ point i ligaen ved at få flere sejre mod de ultra defensivt indstillede hold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tænker at der mangler indøvede mønstre rent offensivt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kan være det blot er mig, men synes det er en sætning jeg har læst igen og igen herinde de sidste par år.Matamoro post=159049 skrev: Hvis det resterende i denne sæson skal bruges til noget, så må det være at give de unge chancen. Rodrygo og Camavinga har fået et gennembrud i denne sæson. Kunne være fedt at se Sergio Arribas og Vinicius Tobias chancen sammen med Toro
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Lige præcis. Det er noget de fleste af os altid har håbet på, men det sker bare sjældent, medmindre spilleren er helt ekstraordinær. Som vi så det med Jesé eksempelvis. Hvis spilleren ikke brænder hele banen af på de få sporadiske indhop han får, så ser vi ham ikke igen. Det er en skam synes jeg.PMO post=159050 skrev:
Kan være det blot er mig, men synes det er en sætning jeg har læst igen og igen herinde de sidste par år.Matamoro post=159049 skrev: Hvis det resterende i denne sæson skal bruges til noget, så må det være at give de unge chancen. Rodrygo og Camavinga har fået et gennembrud i denne sæson. Kunne være fedt at se Sergio Arribas og Vinicius Tobias chancen sammen med Toro
Jeg savner Pepe :(