Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 25. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Selvfølgelig skal han fortsætte. Med den trup han har til rådighed, giver det ikke mening at fyre ham.Kiwes post=159760 skrev: Tanker om kampen: Vi spiller lige så ringe som vi længe har gjort. Camavinga, Rodrygo og Valverde står svagest for mig...sjovt nok også dem som spiller ud af position...din klovn ancelotti. Giv nu Alvaro chancen..den kan umuligt være meget dårligere end det Rodrygo viser. Ancelotti har stadig ikke overbevist mig om at han skal fortsætte næste sæson - alt for mange dumme beslutninger.
Jeg savner Pepe :(
To ting kan godt være sande på samme tid. Truppen kan godt være ringe samtidig med at Ancelotti er en dinosaur af en træner.Madridista02 post=159768 skrev:
Selvfølgelig skal han fortsætte. Med den trup han har til rådighed, giver det ikke mening at fyre ham.Kiwes post=159760 skrev: Tanker om kampen: Vi spiller lige så ringe som vi længe har gjort. Camavinga, Rodrygo og Valverde står svagest for mig...sjovt nok også dem som spiller ud af position...din klovn ancelotti. Giv nu Alvaro chancen..den kan umuligt være meget dårligere end det Rodrygo viser. Ancelotti har stadig ikke overbevist mig om at han skal fortsætte næste sæson - alt for mange dumme beslutninger.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Han gør sig i hvert fald ikke særlig positivt bemærket, for mig, ved at spille Rodrygo som 9er og Valverde på kanten. Det må og skal bare stoppe nu! En god træner, for mig, havde forsøgt at finde en kreativ løsning og prøve noget nyt i stedet for at blive ved med at bruge det VI ALLE VED ikke funker.Madridista02 post=159768 skrev: