Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 25. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #37 af 9eren
I det hele taget en meget intetsigende kamp og helt ufatteligt at Alvaro ikke kan spille her med i denne her kamp hvor vi ikke skaber en skid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #38 af Fondo_Sur
Rodrygo spiller meget mere som end Castilla spiller end Alvaro ville gøre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, JesperThomsen, Ramos4

3 år 4 måneder siden #39 af Kiwes
​Tanker om kampen: Vi spiller lige så ringe som vi længe har gjort. Camavinga, Rodrygo og Valverde står svagest for mig...sjovt nok også dem som spiller ud af position...din klovn ancelotti. Giv nu Alvaro chancen..den kan umuligt være meget dårligere end det Rodrygo viser. Ancelotti har stadig ikke overbevist mig om at han skal fortsætte næste sæson - alt for mange dumme beslutninger.

3 år 4 måneder siden #40 af Ramos4
Han scorer meget Asensio, det må man give ham.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #41 af Aesir
​det er skuffende at alvoro ikke for minimum 20 min i den her kamp 

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #42 af 9eren
Det kan være Alvaro skal være med mod Depor i morgen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #43 af Madridista02

Kiwes post=159760 skrev: ​Tanker om kampen: Vi spiller lige så ringe som vi længe har gjort. Camavinga, Rodrygo og Valverde står svagest for mig...sjovt nok også dem som spiller ud af position...din klovn ancelotti. Giv nu Alvaro chancen..den kan umuligt være meget dårligere end det Rodrygo viser. Ancelotti har stadig ikke overbevist mig om at han skal fortsætte næste sæson - alt for mange dumme beslutninger.

​Selvfølgelig skal han fortsætte. Med den trup han har til rådighed, giver det ikke mening at fyre ham. 

Jeg savner Pepe :(

3 år 4 måneder siden #44 af Ramos4

Madridista02 post=159768 skrev:

Kiwes post=159760 skrev: ​Tanker om kampen: Vi spiller lige så ringe som vi længe har gjort. Camavinga, Rodrygo og Valverde står svagest for mig...sjovt nok også dem som spiller ud af position...din klovn ancelotti. Giv nu Alvaro chancen..den kan umuligt være meget dårligere end det Rodrygo viser. Ancelotti har stadig ikke overbevist mig om at han skal fortsætte næste sæson - alt for mange dumme beslutninger.

​Selvfølgelig skal han fortsætte. Med den trup han har til rådighed, giver det ikke mening at fyre ham. 

​To ting kan godt være sande på samme tid. Truppen kan godt være ringe samtidig med at Ancelotti er en dinosaur af en træner. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #45 af Kiwes

Madridista02 post=159768 skrev:

​Han gør sig i hvert fald ikke særlig positivt bemærket, for mig, ved at spille Rodrygo som 9er og Valverde på kanten. Det må og skal bare stoppe nu! En god træner, for mig, havde forsøgt at finde en kreativ løsning og prøve noget nyt i stedet for at blive ved med at bruge det VI ALLE VED ikke funker.

Leveret af Kunena Forum