Optakt: Real Madrid - Liverpool, CL, ottendedelsfinale, 2. kamp
Der er hold der tænder sprinkleranlægget og så er der hold med klasse.DeLaRed post=159994 skrev: Bernabeu slutter af med st spille You’ll Never Walk Alone, god stil for de medrejsende fans!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er nok rigtig nok. Men synes også hans førsteberøringer og teknik er væk.Lars1991 post=159997 skrev: Blev overrasket over at læse herinde omkring Benzema. Jeg synes faktisk han spillede en god kamp! Han har mistet alt fart ja, men det havde han altså heller ikke sidste sæson. Og vi har heldigvis hurtige folk omkring ham i Vini og Valverde/Rodrygo. Så det går nok :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste sæson gik alt ind han rørte...ALT. Det gør det ikke denne sæson og det er et kæmpe problem for os med den offensiv vi har. Jeg bliver igen mindet om hvor vigtig Benz var for os sidste sæson - vel nærmest afgørende for at vi vandt det vi gjorde.Lars1991 post=159997 skrev: Blev overrasket over at læse herinde omkring Benzema. Jeg synes faktisk han spillede en god kamp! Han har mistet alt fart ja, men det havde han altså heller ikke sidste sæson. Og vi har heldigvis hurtige folk omkring ham i Vini og Valverde/Rodrygo. Så det går nok :D
Jeg kan fint leve med Gabri Veiga - han ser spændende ud. Teknik, fart og et godt skud. Brug Bellingham-pengene på en højre back (Cancelo) og 9'er/højre kant.Ramos4 post=160000 skrev: Camavinga er den ny Redondo til gengæld. Vores midtbane bliver stacked. Får vi Bellingham og ham der fra Celta også, så er det vildt nok.
Kiwes post=159999 skrev:
Sidste sæson gik alt ind han rørte...ALT. Det gør det ikke denne sæson og det er et kæmpe problem for os med den offensiv vi har. Jeg bliver igen mindet om hvor vigtig Benz var for os sidste sæson - vel nærmest afgørende for at vi vandt det vi gjorde.Lars1991 post=159997 skrev: Blev overrasket over at læse herinde omkring Benzema. Jeg synes faktisk han spillede en god kamp! Han har mistet alt fart ja, men det havde han altså heller ikke sidste sæson. Og vi har heldigvis hurtige folk omkring ham i Vini og Valverde/Rodrygo. Så det går nok :D
Ja det klart, men en version af Benzema hvor alt ikke går ind, som i sidste sæson, er stadig verdensklasse.
Og ja, synes også hans teknik har været ringe i flere kampe i den her sæson, men synes ikke i dag var en af dem.
Hvor god og vigtig han er, er vel bedst illustreret ved, hvor meget vi mangler ham når han ikke spiller. Jo der kan kom et bedre alternativ ind, men det jo ikke kun en angriber vi mangler når Benzema er ude, det også en spiller der går ned dybt og hjælper holdet. Der er altså ikke mange angribere der kan det i verden. Vi skal passe på ikke at undervurdere ham, bare fordi han har en sæson der er lidt under gennemsnit (mest pga skader vil jeg påstå), lige efter hans bedste sæson i karrieren.
Tak Nacho!
Hvis vi møder City så vil Haaland møde et stopper-par, der virkelig har kompetencerne til at stoppe ham. Hvis vi så ovenikøbet bliver velsignet med Nacho på venstre back, så synes jeg det lige nu ser meget lovende ud.
Jeg frygter faktisk Bayern mest. Primært pga. Nagelsmanns taktiske snilde. Jeg vil dog også gerne undgå Napoli og Benfica i næste runde, jeg tror de bliver et drilsk bekendtskab for hvem end de møder.
Camawinga har gang i noget stort. Jeg kaldte sidste år, at når vi nåede til denne del af sæsonen, så ville han være en del af de startende elleve (yay me) og jeg ELSKER at Ancelotti dediceret kalder ham "undroppable". Han er ung, har meget at forbedre - men hold nu op en juvel. Alle klubber i verden savler over ham og sidder tilbage med lange næser. Jeg tør næsten ikke tænke på hvor giftig en midtbane bestående af Camawinga, Fede og Bellingham kan blive i alle spillets facetter.
Courtois ser for mig desuden stille og roligt ud til, under raderen, at spille sig nærmere og nærmere sidste sæsons niveau, omend der naturligvis er et stykke vej endnu.
Et sidste skud ud herfra går til Ancelotti og trænerstaben. Måden den her kamp blevet grebet an på var eminent. Lad det være et eksempel i al fremtid på hvordan man kører en sejr i første kamp i hus på hjemmebane. Spillerne nægtede at lukke Liverpool ind i kampen igen. Top top top arbejde over hele linjen i disse to opgør.