Optakt: Real Madrid - Liverpool, CL, ottendedelsfinale, 2. kamp

3 år 4 måneder siden #73 af Mas
​Helt enig med Mathiaska - Begynder også at tro på at Real Madrid kan vinde igen. Især fordi at resten a feltet ikke ser så skræmmende ud som det har set før! 

Og når det så er sagt, vil jeg gerne tilføje at Napoli og Bayern ser stærke ud! Og at Manchester City selvfølgelig heller ikke ville være et nemt opgør at vinde. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #74 af Ramos4
Hvis vi trækker en af Milano-klubberne eller Benfica er vi allerede i semifinalen (no jinx). Og selv i semierne kan vi være heldige "kun" at skulle møde Chelsea eller Napoli.

Der er rigtig gode muligheder i år.

Hvis vi kan slå Barca to gange på Camp Spotify og snuppe Copa del Rey oveni, så er det slet ikke en skidt sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #75 af Kimbo

Ramos4 post=160014 skrev: Hvis vi trækker en af Milano-klubberne eller Benfica er vi allerede i semifinalen (no jinx). Og selv i semierne kan vi være heldige "kun" at skulle møde Chelsea eller Napoli.

Der er rigtig gode muligheder i år.

Hvis vi kan slå Barca to gange på Camp Spotify og snuppe Copa del Rey oveni, så er det slet ikke en skidt sæson.

​Jeg er så voldsomt oppe at ringe over gårsdagens præstation. CL er vores liga, av for et niveau. Ingen andre klubber når os til sokkeholderne i den kontekst. 

Når det så er sagt, så bliver jeg simpelthen så pisse gal hvis vi endnu engang lægger os på knæ og lader Barca voldtage os. Jeg var rasende efter sidste opgør for jeg havde forventet en klar røvfuld. Man ved bare næsten hvad der sker i weekenden :( 

#omvendt jinx 
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 4 måneder siden #76 af JesperA
Var til det seneste Clasico og tager også til Barcelona i morgen for at se det næste. Succeskriteriet denne gang må være at opleve os have et skud på mål 🤞

3 år 4 måneder siden #77 af Ramos4

JesperA post=160021 skrev: Var til det seneste Clasico og tager også til Barcelona i morgen for at se det næste. Succeskriteriet denne gang må være at opleve os have et skud på mål 🤞

​Husk: Ingen Madrid-ting på overhovedet!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #78 af JesperA
Ja det læste jeg godt de ville slå ned på. Det er ærgerligt, det er ellers noget af det jeg synes er smukt i Spanien, når man kan sidde side om side i forskellige trøjer på stadion uden at være bekymret. Tror egentlig også deres tilskuere er ligeglade med det men det er kontrollørerne tilsyneladende ikke

3 år 4 måneder siden #79 af Vinícius
​Det er vanvittigt, at man kan begynde at slås over fodbold. Der skal strammes op, så man kan komme på stadion i det tøj, man vil - det gælder desværre også i Danmark. Vold til professionelle fodboldkampe burde føre til livstids eksklusion fra samtlige stadions i verden. Det kunne man rent lavpraktisk håndtere ved at adgang til fodboldstadions kræver et ganske almindeligt pas, og så kan man registrere vold både på stadions og egentlig også forud for kampe uden for stadions. Forsøg på snyd med pas vil være dokumentfalsk, og det er temmelig alvorligt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Leveret af Kunena Forum