Optakt: Barcelona-Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde
- Brylle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Men er du uenig i at han koger to gange og giver Raphinha to store muligheder i starten? Det er jo det jeg snakker om, for det må virkelig ikke ske. Nacho er kommet godt efter det, ja.mohbar post=160109 skrev:
Ikke enig mht Macho. Synes han ofte har ryddet op efter de fejl som Carvajaæ har lavet i højre side som har ført til muligheder på hans plads. Det er snarere Carvajal der skal tage sig gevaldigt sammen.Brylle post=160107 skrev: Nacho skal lige vågne op defensivt. Forfærdelig markering i flere omgange. Mon ikke han kommer over det. Camavinga og Modric er fremragende. Vinicius er også startet rigtig godt.
Nå, nu får Nacho gult. Der er åbenbart forskel på hvad farve trøje man har på, når man kommer for sent. Ikke overraskende.
Donde está la biblioteca?
Vini endnu engang pakket ned
Barca kan kun spille på indlæg, patetisk
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Brylle
- Gæst
-
Meget stædigt :Dmohbar post=160116 skrev: Nacho klart bedste spiller indtil videre - sammen med Cama
Han er steppet gevaldigt op ja. Fornøjelse lige nu!
Er det noget mentalt eller er Araujo bare god ? Har vitterligt aldrig tænkt han var noget specieltRaul7-2880 post=160117 skrev: Vini kan jo intet stille op i mod Araujo. Han er læst og overmatchet
Donde está la biblioteca?
Jeg tror det er typen, der bare er det bedste match mod Vinicius.Kimbo post=160120 skrev:
Er det noget mentalt eller er Araujo bare god ? Har vitterligt aldrig tænkt han var noget specieltRaul7-2880 post=160117 skrev: Vini kan jo intet stille op i mod Araujo. Han er læst og overmatchet
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.