Optakt: Barcelona-Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde

3 år 3 måneder siden #85 af Kimbo

Ramos4 post=160168 skrev: Med to gode backs og en hvilken som helst anden spiller end Kroos, så havde vi kunne køre det her Barca-hold over.

​Helt seriøst, hvornår har vi sidst givet Barca en snitter på 4-0 eller værre ? Som de relativt ofte giver os. Jeg kan simpelthen ikke huske det. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #86 af elle44

Kimbo post=160166 skrev: 100% en troll.

​Mon ikke han sad og kedede sig i midtugen og besluttede sig for at oprette en bruger, visse fans har jo ikke andet at give sig til tirsdag og onsdag… og nåh ja, torsdag også ;) 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 3 måneder siden #87 af Madrid1998

Riofrio post=160165 skrev:

Madrid1998 post=160160 skrev:

Kiwes post=160154 skrev:

Riofrio post=160153 skrev:

Cristiano7 post=160148 skrev: Synes at Carjaval har været vores svageste i offensiven. Har han været med fremme?

Forsvaret har været OK.

Kroos og Benzema for langsomme.

Flere folk frem når vi er i angreb. Vi kan godt!

Tchou ind i stedet for Kroos og ja… ingen anden bedre alternativ til Carjaval. Forhåbentlig en bedre halvleg fra ham så.

Den måde vores fanbase holder hånden over Cama som bare ikke kan spille på midten, Kroos er langt bedre end Cama. Cama kunne til gengæld være en vanvittig VB

​Jeg er nærmest uenig i alt hvad du har skrevet...du sejler fuldstændig. Camavinga har spillet helt fint. Kroos derimod puha..

​Mistænker Riofrio for at være troll. Tjek hans indlæg igennem. Alt har været Pro-Barca, også i de andre artikler. Han sad og forsvarede et eller andet Barca Mål i 13/14.

Troll = En fan som ikke laver dårlige undskyldninger og beskylder modstandere for at snyde. Got it. Jeg holder mund.

​Med troll mener jeg Barca fan i forklædning, som Brylle også skrev. Dårlig forklædning. Næste gang du laver en profil så start med ikke at være for offensiv. Du skriver præcis, hvad en 14 årig Barca fan ville have skrevet.

3 år 3 måneder siden #88 af Lars1991
​Jeg synes Kroos har gjort det fint, forstår slet ikke kritikken haha. Ville være bange for at vi slet ikke kunne stå imod deres høje pres uden ham. Vi har brug for både ham og Modric til at spille os ud.. det svært nok i forvejen.

Vi angriber bare ikke med særlige mange spillere.. eller som Ancelotti siger, vi spiller offensivt uden risiko :D det et taktisk valg og dem har Ancelotti jo styr på, især imod Xavi...

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #89 af 9eren

Kimbo post=160171 skrev:

Ramos4 post=160168 skrev: Med to gode backs og en hvilken som helst anden spiller end Kroos, så havde vi kunne køre det her Barca-hold over.

​Helt seriøst, hvornår har vi sidst givet Barca en snitter på 4-0 eller værre ? Som de relativt ofte giver os. Jeg kan simpelthen ikke huske det. 

​i dag er en sejr det vigtigste. Om det bliver en 1 måls sejr eller ej. Vi ender på bedre indbyrdes opgør som giver os en vigtig chance, hvis vi ender på samme points

3 år 3 måneder siden #90 af Kimbo

9eren post=160175 skrev:

Kimbo post=160171 skrev:

​i dag er en sejr det vigtigste. Om det bliver en 1 måls sejr eller ej. Vi ender på bedre indbyrdes opgør som giver os en vigtig chance, hvis vi ender på samme points

​Helt enig. Der er bare perioder hvor jeg føler vi burde have alle muligheder for at flå dem. Som denne sæson. Det sker bare aldrig 

3 år 3 måneder siden #91 af Riofrio

Madrid1998 post=160173 skrev:

Riofrio post=160165 skrev:

Madrid1998 post=160160 skrev:

Kiwes post=160154 skrev:

Riofrio post=160153 skrev:

Cristiano7 post=160148 skrev: Synes at Carjaval har været vores svageste i offensiven. Har han været med fremme?

Forsvaret har været OK.

Kroos og Benzema for langsomme.

Flere folk frem når vi er i angreb. Vi kan godt!

Tchou ind i stedet for Kroos og ja… ingen anden bedre alternativ til Carjaval. Forhåbentlig en bedre halvleg fra ham så.

Den måde vores fanbase holder hånden over Cama som bare ikke kan spille på midten, Kroos er langt bedre end Cama. Cama kunne til gengæld være en vanvittig VB

​Jeg er nærmest uenig i alt hvad du har skrevet...du sejler fuldstændig. Camavinga har spillet helt fint. Kroos derimod puha..

​Mistænker Riofrio for at være troll. Tjek hans indlæg igennem. Alt har været Pro-Barca, også i de andre artikler. Han sad og forsvarede et eller andet Barca Mål i 13/14.

Troll = En fan som ikke laver dårlige undskyldninger og beskylder modstandere for at snyde. Got it. Jeg holder mund.

​Med troll mener jeg Barca fan i forklædning, som Brylle også skrev. Dårlig forklædning. Næste gang du laver en profil så start med ikke at være for offensiv. Du skriver præcis, hvad en 14 årig Barca fan ville have skrevet.

God start for mig at blive beskyldt for Barca fan, som sagt, jeg er ikke en pleaser. Jeg kritiserer Cama, hvis jeg ikke synes han er god nok. Og jeg har ikke tænkt mig at blame dommeren, medmindre der er grund.

3 år 3 måneder siden #92 af elle44
Vi spiller jo en ret elendig kamp endnu en gang. Defensivt er det da nogenlunde men offensivt er det igen igen en skuffelse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Riofrio

3 år 3 måneder siden #93 af Ramos4

mohbar post=160170 skrev:

​Tchouameni..

​Eller Ceballos sågar.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #94 af DeLaRed

9eren post=160167 skrev: Kan vi ikke få Rodrygo på banen. Vi har jo stort set intet rødt mærke i højre side på heatmap

​Så blir vi helt kørt over i vores højre side, det ville være selvmord.

Donde está la biblioteca?

3 år 3 måneder siden #95 af Vinícius
Vi vinder 2-3 ;)

"Offensivt uden risiko" er vel bare en omskrivning af at parkere bussen.. Vini er i øvrigt for en gangs skyld ikke i lommen på Araujo..

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 år 3 måneder siden #96 af DeLaRed
Gult til Gavi for film!!!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum