Ancelotti: Vi er stolte af vores præstation

3 år 4 måneder siden #13 af Kimbo
Barca 49-9
Madrid 51-21

12 points forskel…

Der er nada at vores stolt af og som altid er vi et fantastisk CL hold og et umådeligt ringe liga hold. Vi vinder La Liga når Barca engang imellem går helt op i limningen, vi sætter aldrig selv tingene på plads med flot spil over en hel sæson. Irriterende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #14 af Vinícius
Hvis man bare kunne være uenige uden at kalde hinandens holdninger for "sludder" og "pjat" kunne det hæve niveauet gevaldigt ;)

Nuvel, jeg tror hele Bayern - Barca - RM komplekset handler om spillestil. Det er allerede nævnt, at Bayerns spillestil bare ligger godt til at slå Barca, som så ligger godt til at slå os og så fremdeles. For mig at se, er det i virkeligheden kun Barca, der har en spillestil, der virkelig er vores kryptonit. Det er bare supersvært at ændre på det, og det falder vel i virkeligheden tilbage på træneren - derfor vil jeg fortsat mene, at Ancelotti bærer hovedansvaret for disse nederlag. Og at han er stolt af præstationen virker som en mærkelig erklæring - måske er det politisk spil for galleriet - jeg ved det ikke.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Thomaskjensen, Ramos4

3 år 4 måneder siden #15 af Madrid1998

Vinícius post=160419 skrev: Hvis man bare kunne være uenige uden at kalde hinandens holdninger for "sludder" og "pjat" kunne det hæve niveauet gevaldigt ;)

Nuvel, jeg tror hele Bayern - Barca - RM komplekset handler om spillestil. Det er allerede nævnt, at Bayerns spillestil bare ligger godt til at slå Barca, som så ligger godt til at slå os og så fremdeles. For mig at se, er det i virkeligheden kun Barca, der har en spillestil, der virkelig er vores kryptonit. Det er bare supersvært at ændre på det, og det falder vel i virkeligheden tilbage på træneren - derfor vil jeg fortsat mene, at Ancelotti bærer hovedansvaret for disse nederlag. Og at han er stolt af præstationen virker som en mærkelig erklæring - måske er det politisk spil for galleriet - jeg ved det ikke.

​Det kommer jo også på baggrund af for meget respekt for Barca. Han sagde det selv indirekte, at når de møder Barca spiller de med frygt og bekymring. Bayerns start-11 i år på ingen måde bedre end Real pånær backsne, hvor de bedre med længder. Jeg vil dog mene vi er stærkere på de resterende positioner.
Ancelotti skulle aldrig have været ansat.

Leveret af Kunena Forum