Plan Renove er i gang

3 år 4 måneder siden #25 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Plan Renove er i gang

Lars1991 post=160552 skrev: ​Barcelona har da også gået efter alle trofæer - de har bare fejlet i Europa. Men det jo ikke fordi de har sparet spillere? :D Og de vandt super copa, samt ligger til både at vinde ligaen og cuppen lige nu. Det da 3 trofæer.. ud af 4 de kunne vinde.
At vi vinder den europæiske super cup imod Frankfurt og VM for klubhold imod 2 hold, der ikke ville kunne blive oppe i La Liga, skal vel ikke undskylde for at vi ikke kan følge med i ligaen?? 

​Vi er enige om de 2 trofaer de har vundet, men det er da yderst nemt at pege paa at Real prioriterede CHL fremfor Copa del Rey for eksempel, Barca var ude af Europaeisk fodbold da de moedte Real, hvorimod Real stadig skulle igennem en imod Liverpool (og ville ikke undre mig at man ser samme kamp udspille sig igen i April, da Barca kun har fokus paa Spanien, hvor Real skal op imod Chelsea 7 dage senere).

Jeg synes (og det er naturligvis subjectivt) at hvis man kigger paa den maade Barca taber i Europa paa (begge turneringer) saa kan det godt vaere der ikke blev sparet spillere, men der blev heller ikke gaaet helhjertet efter at gaa videre, om det er er spillerne der tidligt indsaa at deres "batteri" kun holder til 1 af de 2 "store" trofaer eller om det er Xavi er naturligvis kun gaetterier, men jeg synes paa ingen maade Barca har lignet et hold der har spillet for en Europaeisk titel i samme omfang som Real har det, omvendt saa har Barca (ud over de fornoedne held) vist stor vilje i La Liga, dermed ikke sagt at de har fortjent at vinde alle deres kampe, men de er imo gaaet efter den titel 100%, hvorimod Real ikke har kunne gaa efter noget 100% fordi man netop ikke har prioriteret.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #26 af Mas
Besvaret af Mas på emne Plan Renove er i gang
​Tro mig, jeg elsker Raul Gonsalez Blanco. Men vi har ingen ide om hvor god han ville være som træner og lige nu har vi en træner som på i alt 4 år med Real Madrid har vundet :  plus sæsonen er ikke engang færdig, Real Madrid kan stadig vinde trofæer i år. 

Mener du, ar Raul er så god at man skal fyre en træner der gør det så godt? 

3 år 4 måneder siden #27 af Mas
Besvaret af Mas på emne Plan Renove er i gang
Og i forhold til snakken om fc Barcelona vs Real Madrid. 
Barcelona har et pisse-godt hold. Og en bredere trup end Real Madrid. Det er ikke overraskende at de gør det godt. 

Plus jeg vil mene at Real Madrid-spillerne stadig har lidt tømmermænd efter den episke sidste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 år 4 måneder siden #28 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Plan Renove er i gang

Mas post=160554 skrev: ​Tro mig, jeg elsker Raul Gonsalez Blanco. Men vi har ingen ide om hvor god han ville være som træner og lige nu har vi en træner som på i alt 4 år med Real Madrid har vundet : 

plus sæsonen er ikke engang færdig, Real Madrid kan stadig vinde trofæer i år. 

Mener du, ar Raul er så god at man skal fyre en træner der gør det så godt? 

Jeg har jo lige sagt, at jeg ikke synes han gør det godt :D Så ja, det synes jeg. Om det så bliver Raul eller en anden.

Og hvis vi nu skal tage de der trofæer, som du synes er så fantastisk. 4 sæsoner - en liga titel, en cup titel. Er det særlig godt?
Det første chl-trofæ er en stor bedrift, men det kan han vel stadig ikke leve på haha. Sidste års titel, synes jeg, handlede meget mere om individuelle præstationer, en mytisk klub og lidt held, end det handlede om en fremragende manager. Men det kan vel godt være uenig omkring :)

Synes jeg hører rigtig mange dårlige undskyldninger - tømmermands sæson, Barcelona har en fantastisk trup, Barcelona priorterede ligaen. Og det fint nok, at os fans kan komme med det, men Real Madrid som klub kan simpelthen ikke bruge det som begrundelse for at synes at alt er godt. Facts er, at det er en ret pinlig sæson vi har igang i, og vi er blevet ydmyget af Barcelona 3-4 gange på et år. Den kan da stadig nå at reddes - et comeback imod Barcelona i pokalen og et chl trofæ, og så har det jo været udmærket alligevel. Det ændrer bare ikke på det overordnede indtryk indtil videre, både resultatmæssigt og spillemæssigt. Og det meste af det falder tilbage på Ancelotti.

3 år 4 måneder siden #29 af The European Super League
​Hvis Ancelotti bliver fyret eller købt fri efter sæsonen, så skal vi huske at takke ham for at have delvis ære i Vinicius opblomstringen. Der er virkelig sket noget med de unge brasilianer under Carlo. Han skal nok ikke have hele æren men noget skal vi huske at give ham.

Bellingham Camavinga Tchouameni

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #30 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Plan Renove er i gang

The European Super League post=160563 skrev: ​Hvis Ancelotti bliver fyret eller købt fri efter sæsonen, så skal vi huske at takke ham for at have delvis ære i Vinicius opblomstringen. Der er virkelig sket noget med de unge brasilianer under Carlo. Han skal nok ikke have hele æren men noget skal vi huske at give ham.

​Tænker han skal have rigtig meget ære. Han sagde da han overtog, at han ville gøre Vinicius meget bedre foran mål. Det er sket. Han sagde Valverde minimum kunne score 10mål. Det er også sket. Flot arbejde på de punkter synes jeg.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 år 4 måneder siden #31 af The European Super League
​Helt enig Madridista02

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 3 måneder siden #32 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Plan Renove er i gang
Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste det, så nu bliver det her.

Fik en tanke for nogle nætter siden - og måtte så lige undersøge i dag om jeg havde ret. Det havde jeg.

I alle vores comebacks i sidste års CL, var Kroos blevet skiftet ud. PSG hjemme, Chelsea hjemme og City hjemme. Vi scorede først vores mål efter Kroos var blevet pillet ud - alle 3 kampe.

Det er ikke for at hetze Kroos, men det er bare tydeligt, at der skete noget med dynamikken da Camavinga (og Rodrygo) kom ind. Alligevel starter Ancelotti med Kroos i samtlige kampe og vi skal se ham blive kørt rundt af Barca time and time again.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #33 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Plan Renove er i gang
Kroos kan i hvert fald ingenting uden bold. Han kigger bare og lader som om han presser eller dækker op. Han har bare en vidunderlig teknik, høj status i klubben og en træner der rigtig godt kan lide ham. Samtidigt får han den anden højeste løn i klubben: lidt under 25 mio € om året.

3 år 3 måneder siden #34 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Plan Renove er i gang
Vi scorede 8 mål i de tre hjemmekampe. Kroos var på banen til 0 af dem. Det er altså en vild info.

Alt det der med at han er pres-resistent, ja...hvis der er en mand fri. Hvis folk er dækkede kan Kroos ikke selv drible sig fri. Han er voldsomt stationær.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum