Optakt: Barcelona - Real Madrid, Copa del Rey, semifinale, 2. kamp

3 år 3 måneder siden #13 af Lars1991
​Modric, Kroos og Carvajal alle fra start zzzzzzzz. I det mindste har vi Rodrygo med, så det bliver svært kun at angribe med 2 mand denne gang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #14 af Fondo_Sur
Kroos på 6’eren, når man har Tchouameni… enten fatter Carlo ingenting eller også gør jeg virkelig ikke, haha.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

3 år 3 måneder siden #15 af DeLaRed
Ærgeligt at Hazard ikke starter, så havde der i det mindste været en god undskyldning for ikke at vinde :-)

Episk fejl at Nacho ikke er med fra start!!!

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved DeLaRed.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 3 måneder siden #16 af Kiwes
​Jeg har det fint nok med at man bruger Camavinga på backen i mod de mindre hold...men så er han altså heller ikke bedre defensivt. Jeg må ærligt indrømme at hans duel mod Rapinha gør mig nervøs.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Kiwes.

3 år 3 måneder siden #17 af Mas
​Vi vinder ikke den her kamp med både Luka Modric og Toni Kroos på midtbanen. De er dygtige, men de presser slet ikke hårdt nok til at tvinge Barcelona til at lave fejl.
Ved ikke om jeg orker at se Real Madrid tabe igen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 3 måneder siden #18 af Ramos4

Fondo_Sur post=160730 skrev: Kroos på 6’eren, når man har Tchouameni… enten fatter Carlo ingenting eller også gør jeg virkelig ikke, haha.

​Kroos bliver kørt rundt på røv og albuer - igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #19 af elle44
Det er godt nok en skuffende midtbane. Måske vinder vi kun med 3 så :(

3 år 3 måneder siden #20 af Lars1991
​Barca spiller med en midtbane der hedder Roberto - Busquets - Kessie og har Alonso i midterforsvaret. Vi burde stadig vinde komfortabelt med den her startopstilling. Det bare frustrerende at man ikke spiller sin bedste chance, fordi Ancelotti sidder fast i 2016.

3 år 3 måneder siden #21 af DeLaRed

Kiwes post=160732 skrev: ​Jeg har det fint nok med at man bruger Camavinga på backen i mod de mindre hold...men så er han altså heller ikke bedre defensivt. Jeg må ærligt indrømme at hans duel mod Rapinha gør mig nervøs.

​Men det er jo ikke kun ham, der er ogsaa Dani som har sine tydelige svagheder, og saa er der Alaba som mildest talt har set vanvittig usikker ud i 2023, pt kan der ikke herske tvivl om at baade Nacho og Rudi er bedre koerende en Alaba, saa nok saa meget som folk beklager sig over midtbanen, saa mener jeg Ancelotti satser alt for stort med bagkaeden, sagen er jo den, hvis midtbanen ikke praestere, saa er der ikke lang vej til en Barca scoring med denne bagkaede.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

3 år 3 måneder siden #22 af Madrid1998
“Gode” gamle Ancelotti.. Han ender kraftedme med at starte Kroos og Modric, ja igen?!
Alaba i stedet for Rudiger?
Valverde der har været elendigt kørende får alligevel en start?

Han sigter sikkert efter 0-0. Kedelig kamp igen som sagt. Ikke særlig mange skud på mål. 0-0 eller Barca vinder med en. Den samme “vi spillede godt” igen. Vi når på en eller anden måde langt i CHl og han får lov til at fortsætte, selvom han er en helt igennem elendig træner.

Han kan ikke andet mandskabspleje. Har man ikke et færdig dyrket hold, så er han 0 værd.

Jeg siger det igen. Han vandt alene CHL i 14 på baggrund af Mourinho, og Ronaldo/Ramos.

Sidste år var held og en sulten Benzema, mens ligaen var pga et Barca hold der ikke gad spille fodbold.

Forhåbentligt er han ude inden sæsonen er omme, så kan han tage sit alibi bold til Brasilien. Så kan det brasilianske folk få lidt mental tortur serveret af den store tyggegummi æder.

3 år 3 måneder siden #23 af Ramos4

Lars1991 post=160736 skrev: ​Barca spiller med en midtbane der hedder Roberto - Busquets - Kessie og har Alonso i midterforsvaret. Vi burde stadig vinde komfortabelt med den her startopstilling. Det bare frustrerende at man ikke spiller sin bedste chance, fordi Ancelotti sidder fast i 2016.

​"Burde" ja. Men sidst tabte vi til præcis den midtbane.

Edit: Ah okay, de Jong var med sidst.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Ramos4.

3 år 3 måneder siden #24 af Ramos4
Forstår simpelthen ikke hvad Kroos starter inde for. Ja hans afleveringssikkerhed er bedre end Tchouamenis, men det opvejer ikke al det vi taber i dynamik, fysik, hurtighed, dribleevner osv.

Håbløst.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Mas

Leveret af Kunena Forum