Optakt: Barcelona - Real Madrid, Copa del Rey, semifinale, 2. kamp

3 år 3 måneder siden #181 af Lars1991

Lars1991 post=160835 skrev: ​Den lange bold Modric tager ned og så hælafleveringen.. det gav mig næsten mere nydelse end et mål :D han bliver savnet!

Jeg har set mange highlights på twitter efter kampen, men den her mangler jeg at se igen! Nogle der har set den et sted? :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #182 af 9eren
Hold øje med RM tv der gengiver kampene ret ofte

3 år 3 måneder siden #183 af Kiwes

Lars1991 post=160910 skrev:

Lars1991 post=160835 skrev: ​Den lange bold Modric tager ned og så hælafleveringen.. det gav mig næsten mere nydelse end et mål :D han bliver savnet!

Jeg har set mange highlights på twitter efter kampen, men den her mangler jeg at se igen! Nogle der har set den et sted? :D

​Man kan gense hele kampe her: footyfull.com/team/real-madrid/
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 år 3 måneder siden #184 af Ramos4

Kiwes post=160912 skrev:

Lars1991 post=160910 skrev:

​Man kan gense hele kampe her: footyfull.com/team/real-madrid/

​Nogen der har tidskoden? ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #185 af Lars1991
​Det var lige omkring det 60. minut, så meget kan jeg sige :D

3 år 3 måneder siden #186 af nono

Nyd lige Camavingas perfekte kamp. Det er jo en master class på Camp Nou det her. Han er klar nu.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #187 af 9eren

3 år 3 måneder siden #188 af El Siete

Ramos4 post=160906 skrev:

El Siete post=160904 skrev: Allerede bedre venstreback end Mendy nogensinde bliver. Han må gerne skippes afsted denne sommer. Med Camavinga, Fran Garcia og Alaba der alle kan spille der, er vi fint besat. 

​På en måde synes jeg bare det er synd, hvis Camavinga skal spille back for evigt. Og er han overhovedet indstillet på det?
Tænk hvis man havde gemt Redondo væk på venstrebacken.

Mendy er en fin backup til Fran Garcia. Men får vi et godt bud, så sælg endelig. 

Edit: Alaba har ikke været god på backen overhovedet - og skal vel også spille fast i midten.

​Ja, det er jo et dilemma, for han er vanvittig på begge positioner. Forhåbentlig kan Fran Garcia være førstevalg og så har man Camavinga og Alaba som alternativer. 
Bliver Mendy vil han være førstevalg over Fran Garcia, og selvom han er, relativt, solid i defensiven, så er han bare ikke god nok offensiv, teknisk, samt han laver nogle seriøse kogere i ny og næ. 

Men det kommer jo også meget an på hvem vi køber til midten og om Modric og Kroos bliver, for så er der rift om pladserne på midtbanen og som Camavinga spiller nu, så skal han spille hver kamp - CM eller VB. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 år 3 måneder siden #189 af The European Super League
​Man skal ikke regne med at Mendy kommer til at spille venstre back. Med forbehold for en ekstrem situation selvfølgelig.
Det var en af de ting han nævnte da han kom til Real Madrid han ikke ville. Og vi er ikke en klub der presser vores spillere.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 3 måneder siden #190 af Vinícius

The European Super League post=160930 skrev: ​Man skal ikke regne med at Mendy kommer til at spille venstre back. Med forbehold for en ekstrem situation selvfølgelig.
Det var en af de ting han nævnte da han kom til Real Madrid han ikke ville. Og vi er ikke en klub der presser vores spillere.

Vil Ferland Mendy ikke spille venstreback? Der er jeg gået glip af noget. Hvornår har han sagt det?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 år 3 måneder siden #191 af Estadio Santiago Bernabéu

Vinícius post=160938 skrev:

The European Super League post=160930 skrev: ​Man skal ikke regne med at Mendy kommer til at spille venstre back. Med forbehold for en ekstrem situation selvfølgelig.

Vil Ferland Mendy ikke spille venstreback? Der er jeg gået glip af noget. Hvornår har han sagt det?

Haha mon ikke der menes Alaba som reference til kommentarerne højere oppe. Ellers er det godt nok lidt dumt skrevet eftersom Mendy er venstre back med stort V.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, DeLaRed

3 år 3 måneder siden #192 af DeLaRed

Estadio Santiago Bernabéu post=160944 skrev:

Vinícius post=160938 skrev:

Haha mon ikke der menes Alaba som reference til kommentarerne højere oppe. Ellers er det godt nok lidt dumt skrevet eftersom Mendy er venstre back med stort V.

​Også sådanne jeg læser det…og her må vi samtidig også se i øjnene at Alaba som VB har været et falleret eksperiment, jeg har været ekstremt skuffet over hvor dårligt han har spillet på den plads, med tanke på hvor god han var på VB pladsen i sine yngre år i Bayern, det er jo næsten som at have Marcelo anno 2021 tilbage i truppen når man ser Alaba lunte hjem efter en middelmådig kant spiller er løbet forbi ham ned af kanten.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum