Optakt: Real Madrid-Chelsea, Champions League, kvartfinale, 1. kamp

1 år 7 måneder siden #61 af Lars1991
Undrer mig virkelig om man ser samme kamp herinde nogle gange :D Vini har haft legestue i dag og fået Reece James (og Fofana) til at se middelmådige ud. To assists. Kampens spiller efter min mening :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NadaMás, Kialpe, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #62 af Kiwes

DeLaRed post=161139 skrev:

Kiwes post=161132 skrev: ​Udover assisten til målet, så har Vini heller ikke gjort meget rigtigt idag.

​Han spiller nu også en meget vigtig rolle i det første mål, en anden måde st se det på er at uden Vini havde vi scoret 0 mål ;-)

​Bestemt. Han har 100% været den bedste i offensiven..men jeg giver ikke over 3 til nogen og benz grænser til 2, Rodrygo får 2.

1 år 7 måneder siden #63 af elle44
Så den med engelske kommentatorer , det er simpelthen for morsomt. De sidder jo nærmest og skamroser Chelsea for den præstation de leverer idag. Makker, de stiller med 9 forsvarsspillere og taber 2-0, mod et Madrid hold der vitterligt aldrig kan skabe chancer mod hold der stiller bussen.

Nu skal Chelsea skabe spillet næste gang, gad vide hvordan det kommer til at gå
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Madrid777, DeLaRed

1 år 7 måneder siden #64 af Madrid777
​Chelsea kommer til at have bolden, vi stiller os dybt og lave en to-tre kasser på kontra og cruiser videre ;)

1 år 7 måneder siden #65 af madrid2000
​Skuffende. Vi skulle have scoret minimum 3. Specielt fordi de blev reduceret til 10 mand. Vi var alt for sløsede foran målet.
Jeg synes ikke vi kørte dem rundt som en rundtosset bokser.

Heldigvis er returkampen kun om en uge, og Chelsea er ikke specielt godt kørende. 

1 år 7 måneder siden #66 af Real HWL

Lars1991 post=161140 skrev: Undrer mig virkelig om man ser samme kamp herinde nogle gange :D Vini har haft legestue i dag og fået Reece James (og Fofana) til at se middelmådige ud. To assists. Kampens spiller efter min mening :D

Pladen har det med at gå i hak her inde ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 år 7 måneder siden #67 af Fondo_Sur
Ved godt at en af hemmelighederne bag Real Madrids succes er, at man har respekt for modstandernes styrker. Ancelotti er bare godt nok forsigtig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Nada mas

1 år 7 måneder siden #68 af Ramos4
Kampene mod City bliver den egentlige finale. Den samlede vinder skal findes i de to kampe.

Det kunne se ud til at det bliver et Milano-derby i den anden semi (fedt i øvrigt) og ingen af de to bør kunne udfordre os eller City i en finale.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

1 år 7 måneder siden #69 af NadaMás

Ramos4 post=161147 skrev: Kampene mod City bliver den egentlige finale. Den samlede vinder skal findes i de to kampe.

Det kunne se ud til at det bliver et Milano-derby i den anden semi (fedt i øvrigt) og ingen af de to bør kunne udfordre os eller City i en finale.

​Ser nu stadig Napoli som favorit til at komme i finalen, og jeg de vil være en svær modstander. Men favoritværdigheden falder helt klart på Real/City.

1 år 7 måneder siden #70 af Ramos4

NadaMás post=161149 skrev:

Ramos4 post=161147 skrev: Kampene mod City bliver den egentlige finale. Den samlede vinder skal findes i de to kampe.

​Ser nu stadig Napoli som favorit til at komme i finalen, og jeg de vil være en svær modstander. Men favoritværdigheden falder helt klart på Real/City.

​Osimhen er vel stadig ude næste uge eller hvad? 

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

1 år 7 måneder siden #71 af Fondo_Sur
Folk går generelt får meget op i, hvem der fører ligaen. Det er sku ikke fordi Arsenal og Barca er de bedste hold i verden for at sige det mildt. Kan godt se Milan eller Inter komme i finalen.

@Ramos4

Omishen er vidst med i næste uge, så det skal nok blive en vild kamp. 

I øvrigt vanvittigt, hvordan Vini satte Reece James af hver gang i går.
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Fondo_Sur.

1 år 7 måneder siden #72 af 9eren
Chelsea med endnu et nederlag.

Bayern vandt ikke i dag og det ligner vi møder City i en semifinale.

Galactico downfall version 2

Leveret af Kunena Forum