Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, Kvartfinale, 2. kamp

3 år 3 måneder siden #49 af Cristiano7

Kiwes post=161346 skrev:

Cristiano7 post=161345 skrev: Starter vi på hjemmebane eller udebane i semi?

​Hjemme

​Godt at vi har Militao på udebane så. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #50 af DeLaRed

Kiwes post=161343 skrev: ​Men hvad gør vi lige uden Militao mod City :s - stoler slet ikke på Alaba/Rudiger. Så må hele holdet løft sig sammen i defensiven.

​Nacho/Rudi, med Cama og Dani på Backerne og så Tchou på 6eren som støtte. Faktum er st Alaba igen iaften ikke har været særlig tone angivende i defensive det har været Cama og Mili der har stået for at dække af, og generelt har Alaba spillet et skidt 2023, så uden Mili skal vi spille med de stærkeste 2 og det lige pt Nacho og Rudi!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, elle44

3 år 3 måneder siden #51 af Kiwes
​Vi har 3 uger inden vi skal møde dem. Måske det handler om at få de 2 der skal spille i den første kamp til at få noget tid sammen i ligaen. Men det bliver jo nok Rüdiger/Alaba - selvom jeg tror jeg faktisk fortrækker Nacho foran en af de 2.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

3 år 3 måneder siden #52 af Lars1991
​Jeg føler mig faktisk ok tryg ved Alaba og Rudiger, de har begge spillet godt på det sidste. Men selvfølgelig, Militao er den bedste CB vi har, så det kan aldrig være godt at miste ham til City :( 

Ellers en fin nok kamp, vi giver lidt for meget væk, men det også svært at komme ind til kampen med 110% intensitet og fokus, når man er så sikker på at gå videre allerede. Benzema havde en af sine pivringe kampe.. var det nu så god en ide at give ham fuld tid imod Cadiz, Ancelotti? Det behøver jo ikke have noget med det at gøre meeeeeen det ser da unødvendigt ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, DeLaRed

3 år 3 måneder siden #53 af Lars1991
​Nå ja, og så var Chelsea da lidt nogle svin, hva? Der var da et par ganger hvor der kommer knopper på anklerne, synes James' var meget tæt på et rødt kort, når han kommer ind i den med den fart. Der var også den på Carvajal i starten af kampen. Og var det Havertz der skubber til Courtois totalt uprovokeret? Mærkeligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 3 måneder siden #54 af Fondo_Sur
Pyha, sidder stadig og tænker at holdet er under en udskiftning/modningsproces. Vinicius var ikke skarp nok, og det var Benzema heller ikke. Kroos forsvandt i kampen.

Men så er det heldigt at vi har Valverde, Rodrygo og Courtois.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #55 af 9eren
Hvad gør vi uden Militao mod City?

3 år 3 måneder siden #56 af Kiwes
​Vi ser igen, desværre, at vi har behov for et alternativ til Benzema når han spiller som han gør. Han virkede slet ikke klar, dårlig på bolden, så sløv, dovn og ugidelig ud. Jeg er bange for at når han, lederen, ser sådan ud, at det kan smitte af på de andre og der må han simpelthen lige samle sig op og i det mindste vise lidt gejst.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 måneder siden #57 af Madridista02
Kæææft Militao er dygtig. Det er helt ekstremt. Rigtig dumt gul kort, som kan vise sig at blive rigtig dyrt, men sådan er det..
Men wow han er dygtig. Også hans lange bolde til Vini, som han laver i næsten hver kamp. Eller bolden in dybden til Rodrygos mål.

Jeg kommer til at tænke på, at vi mistede to af verdens bedste cb's i samme sæson (Ramos og Varane) og vi erstattede dem med Militao og Alaba. Kan ikke komme i tanker om noget lignende før, hvor der har været så godt et "transfer arbejde" fra en klub/ledelse. Kæmpe cadeau!

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 år 3 måneder siden #58 af Mathiaska
Er der en der kan forklare mig hvorfor vi måtte lave de sidste 2 indskiftninger?

Rudi kom ind i pausen.
Tchoumani kom ind midt i 2. halvleg.
Ceballos efter ca. 75 min hvis jeg ikke husker forkert.

Og så kom Nacho og Asensio ind til slut - men hvordan? 3/3 spilstop var jo brugt. De kom godt nok ind mens Chelsea skiftede ud, men mig bekendt kan man da ikke bruge modstanderens stop til at skifte i, når man har brugt sine 3 spilstop - eller hvad?

3 år 3 måneder siden #59 af Jbner
Når du skifter ud i pausen tæller det ikke som et spilstop
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 år 3 måneder siden #60 af El Siete

9eren post=161354 skrev: Hvad gør vi uden Militao mod City?

​Bruger Alaba, Rudiger, Nacho. Alle super erfarne. Sidste år mener jeg vi spillede med Vallejo i en halvleg mod City, eller sådan noget. Det skal nok gå :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum