Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, Kvartfinale, 2. kamp
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det var de sidste 10minutter og tvivler på at det ville gå godt med Vallejo i en hel halvleg i mod Håland.El Siete post=161359 skrev:
Bruger Alaba, Rudiger, Nacho. Alle super erfarne. Sidste år mener jeg vi spillede med Vallejo i en halvleg mod City, eller sådan noget. Det skal nok gå :)9eren post=161354 skrev: Hvad gør vi uden Militao mod City?
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi skal selvfølgelig ikke bruge Vallejo, men blot for at understrege at vi altså har kompetente spillere på bænken, selvom Militao bliver savnet.Madridista02 post=161360 skrev:
Det var de sidste 10minutter og tvivler på at det ville gå godt med Vallejo i en hel halvleg i mod Håland.El Siete post=161359 skrev:
Bruger Alaba, Rudiger, Nacho. Alle super erfarne. Sidste år mener jeg vi spillede med Vallejo i en halvleg mod City, eller sådan noget. Det skal nok gå :)9eren post=161354 skrev: Hvad gør vi uden Militao mod City?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det var i den forlængede spilletid mod Chelsea hvor Carvajal spillede den anden stopper position. I sandhed nogle skræmmende minutter.Madridista02 post=161360 skrev:
Vallejo gjorde det i øvrigt perfekt i det indhop og vandt så vidt jeg husker flere dueller.
- 9eren
- Gæst
-
Rodrygo to mål fra at være Reals 4. mest scorende i CL
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Endnu mere sigende hvor få af alle de mål (og hans assists) der er kommet i 1. halvej. Stort set ubrugelig fra kampens start, tilgengæld en spiller der har været rigtig god til at skabe resultater efter pausen.Lars1991 post=161372 skrev: Det er lidt mærkeligt hvor stor forskellen er. 37 kampe, 15 mål i ChL. 100 kampe og 12 mål i ligaen.
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Big game player! Jeg tror der kommer en dag, hvor han bare eksploderer og overhaler de andre. Enig omkring positionen dogRamos4 post=161371 skrev: Jeg er ikke den største fan af Rodrygo som højrekant, men den her stat taler sgu for sig selv.
Rodrygo to mål fra at være Reals 4. mest scorende i CL